Jump to content

Jonna1983

Bodieväs reseptejä

Recommended Posts

Hera on ennemän ruokaa kuin vaikka esim raejuusto. Ja maitorahkakin on erittäin prosessoitu verattuna Heraan , kun taas jugurtti pitkälti vain hapatettua maitoa.

Yhtä sokerillista se melkeen kuin rahka. Ja loppu peleissä se on aika lailla sama ottaako iltapalan rahkasta vai jugurtista. Mulla vaan tulee yleensä pientä kuumeilua rasvattomasta rahkasta tai rasvattomasta maidosta joskus. Prosesoiduista maito tuotteista tulee limaa elimistöön. En muista oliko se puolustus mekanismi vaiko enempikin oire. :)

En tiedä, mutta mulle sokerista tuntuu menevän nenä tukkoon ainaki. Ei rahkasta mielestäni oireita tule, ku yhden purkin vetää päiväs.

Jaa viesti

Onkohan toi Viheraho näitä tyyppejä, joiden mielestä natriumglutamaatti on epäterveellistä... Sitten ruokavalio on tuota tasoa, viinaa juodaan järkyttävästi ja aikuistyypin diabetes on päällä. :hmm:

Mutta epäterveellistä on joku harmiton lisäaine. :D

Jaa viesti

Guest AK

Kyllä paketti on parempaa lämpimänä kun sopivasi paloittelee. Vähän niinkuin ruuantekoruokaa kun naposteloo menemään keitellessä.

Jaa viesti

[quote name='The Bubble Of Muscle']Pasi tekee Jonneille ES -Soppaa. Mukana myös extra protu. Sopalla saa massan ja voimaa! [video=youtube;Se5v-Ym9j8c]https://www.youtube.com/watch?v=Se5v-Ym9j8c[/video][/QUOTE] @Lotina lle paha vastus kokkisodassa.

Jaa viesti

Guest Jormatar

Yhtä asiaa en ymmärrä miksi pitää tehdä tollasta saatanan sotkua mitä ei kukaan normaali suostuisi syömään, kunnon klikkihuorausta.

Jaa viesti

Nyt syön kanaa ja vihanneksia.

Pitäisi ehkä perustaa oma kanala, jossa jalostaisi optimaalista kanaa bådareille.

Siis ne kanat olisi hyvät ravintoarvoiltaan ja sitten ne kanat myös bådais siellä kanalassa.

KISU MISU MIU

Jaa viesti

Guest Jormatar

Tässä mulla sulle body eväs resepti; osta tiuta hyviä munia, keitä haluamaasi löysyyteen ja pistele menemään merisuola mausteena. Ja jos olet oikein hätäinen jätkä niin voit vetässä ne egut raakanakin Rockytyyliin.

Jaa viesti

Mä olen noin kaksi vuotta sitten linkannut reseptin jossa pohja tehdään kukkakaalista. Siitä on olemassa myös Michelin tähden versio.

Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Jaa viesti