Jump to content

Jonna1983

Bodieväs reseptejä

Recommended Posts

Pitääpä muistaa maustaa ens kerralla ennen paistoa. Harvemmin tulee pihvejä syötyä. Tuon ohjeen että valkosipulivoisulassa pyöritellä pihviä sain myyjältä, joka tuota kehui. En tiedä teinkö ihan oikein tuon, pitää kokeilla joskus uudestaan.

Niin ja muista kun olet kääntänyt pihvin, valelet sitä voilla paiston ajan, eli kauhot lusikalla sitä voita pivin päälle ka kun folioon laitat lepäämään niin kaadat stiä voita pihvin päälle silloinkin. Tulee enempi makuja piffiin.

Hevosen ulkofile muuten tosi hyvää piffiä ja sitä saa suht edullisesti välillä.

Jaa viesti

SALAISUUKSIEN KANOOTIT

lT8DZBC.jpg?1

Noiden lisäksi vielä purkillinen tonnikalaa chilissä ja sipulia.

Paprikat halki, siemenet ja setit pois. Pekonit ja sipuli paistetaan kevyesti pannulla. Sitten pekoni, sipuli, tonnikala paprikoiden sisään. Lopuksi päällä juustit. 200 asteessa noin 20min ja ääntä kohti.

Dsz9Erp.jpg?

Laitoin tonnikalapaloja vedessä ja sekaan thai sweet chili kastiketta niin että maku oli kohdillaan, tietenkin sipuli+pekoni oli mukana. Tuli järkky hyvää.

Oletko varma tuosta ajasta? itse pidin 30min. ja paprikat olis saanu olla pehmeämpiä vielä ja sun paprikoissa juusto aika tummunu, mulla ei tullu läheskään noin tummaks 30 minuutissa?

Voi olla että mulla täyte kosteampaa ja siksi ei tummunu juusto?

Vitunko väliä, pääasia että oli hyvää.

Jaa viesti

vaikuttas hyvältä noi kanootit. ton osais jopa väsätä. ;)

"Ainiin, sain myös tällaisen näyn: Juha Immonen pyrkii ottamaan minun identiteettinen haltuunsa ja pyrkii samaan valtaa itselleen. Näyssä Immonen kysyi minulta: "Eikö sinua Johanna pelota lentäminen_" Koen hänet hyvin pahaksi ihmiseksi."

Jaa viesti

tein tänään itekin nuo kanootit ja kyllä ihan hyvin onnistu. tabascoo pitää ens kerralla vaan pistää reilusti enemmän niin tulee makua. nyt laitoin ihan liian vähän.

"Ainiin, sain myös tällaisen näyn: Juha Immonen pyrkii ottamaan minun identiteettinen haltuunsa ja pyrkii samaan valtaa itselleen. Näyssä Immonen kysyi minulta: "Eikö sinua Johanna pelota lentäminen_" Koen hänet hyvin pahaksi ihmiseksi."

Jaa viesti

Guest AK

Minä tei kaneetit sunnuntaina. Tosiaan mausteita kaipaa paprika ei juuri maistu paistettuna mutta hyvää on!

Jaa viesti

Laitoin tonnikalapaloja vedessä ja sekaan thai sweet chili kastiketta niin että maku oli kohdillaan, tietenkin sipuli+pekoni oli mukana. Tuli järkky hyvää.

Oletko varma tuosta ajasta? itse pidin 30min. ja paprikat olis saanu olla pehmeämpiä vielä ja sun paprikoissa juusto aika tummunu, mulla ei tullu läheskään noin tummaks 30 minuutissa?

Voi olla että mulla täyte kosteampaa ja siksi ei tummunu juusto?

Vitunko väliä, pääasia että oli hyvää.

putsaa hellas! vihaan paskaista keittiötä.

Jaa viesti

vittuako tuosta kvuasta tiedät onko paskainen vai ei kerrna keittää pottuja niin menee tollaseks jos roiskuu kovalla jos hella. voi olla vittu jsut hinkattu keittiö niii

Jaa viesti

Teen illalla tämän ensimmäistä kertaa.

JOUKAHAISEN VUOKA

400g paistijauhelihaa

500g wokkivihanneksia

500g chilitomaattimurskaa

0,5 litraa kevytmaitoa

Juustoraastetta

1.Ruskista jauhelihat

2.Vihanneksia hetki pannussa

3.Heitä molemmat sekaisin vuokaan

4.Lisää joukkoon murska ja maito + sekoittele

Uunissa 200 asteessa 15min, jonka jälkeen heitä juustoraastetta päälle. Anna vielä olla 5min uunissa.

Saas nährä kuin ukon käy.

Jaa viesti