Jump to content

White Pale Punisher

Poden hybridiohjelma 2nd edition

Recommended Posts

päivä 1:

kyykky 2*5-20

penkkipunnerrus 3*5-20

leuanveto 3*5-20

pystypunnerrus 3*5-20

maastaveto 1*5-20

 

päivä 2:

jalkaprässi 3*15

reiden koukistus 3*15

pohkeet seisten 2*15

smith-penkkipunnerrus 3*10

ylätalja niskan taakse 3*10

pystypunnerrus koneessa 2*10

hauiskääntö käsipainoilla 2*12

ojentajat taljassa 2*12

selän ojennus koneessa 2*15

vatsarutistus 3*max. toistot

 

päivä 3:

kyykky 12,10,8,6,4,2

maastaveto 12,10,8,6,4,2

pystypunnerrus 12,10,8,6,4,2

penkkipunnerrus 12,10,8,6,4,2

hauiskääntö tangolla 12,10,8,6,4,2

kapea penkki 12,10,8,6,4,2

vatsarutistus koneessa 3*10

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mikäs tosta tekee hybridiohjelman?

Näyttää yksjakoiselta missä liikaa sarjoja.

Jos ei muuta ni jumiin tolla pääsee aika nopeesti jos noi sarjat tekee lujaa.

Ihan pari kovaa sarjaa riittää, tossa  toinen päivä ni ihan liian raskas yksjakoiseen.

Maastavetoa en tekis kahdesti viikossa.

Ylipäätään miks tehdä ohjelma kun voi salilla päättää liikkeet ja sarjat?

Meinaan jos idea selvillä kuten tossa on.

3-5 liikettä ja jokaiseen pari kovaa sarjaa. Välil jos tuntuu ni enemmän.

Jokapäivään yrittää vaihdella liikejärjestystä tai liikkeitä. 

Pikkuhiljaa painoja ylöspäin, pitäis nousta aika nopeesti.

Oletan siis että haluat kommenttia ohjelmasta koska sen tänne laitoit.

 

 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tuossa ei ole yhtään vaakasuuntaista vetävää liikettä?

Saat ainakin apina ryhdin tuolla jos et muuta.

Tosin sehän sopii hyvin aappena tiimiläiselle.

  • Like 1

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
8 tuntia sitten, pipo2 kirjoitti:

Tuossa ei ole yhtään vaakasuuntaista vetävää liikettä?

Saat ainakin apina ryhdin tuolla jos et muuta.

Tosin sehän sopii hyvin aappena tiimiläiselle.

Olkapääongelmia tulee myös helposti, jos balanssi on etupainotteinen. Liikaa penkkipunnerrukseen keskittyvillä yleinen vaiva.

  • Thanks 1

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen treenannut kuukauden edellisellä hybridi ohjelmalla ja massaa ja voimaa tullut ihan kiitettävästi. Kannattaako minun jatkaa vielä edellisellä hybridillä vai onko kuntoni jo riittävä tähän päivitettyyn versioon etten mene täysin tukkoon ja tulee taas treenitaukoa. Vastauksia odottelen koska nyt on treenimotivaationkovempi kuin varmaan koskaan. 


"Ainiin, sain myös tällaisen näyn: Juha Immonen pyrkii ottamaan minun identiteettinen haltuunsa ja pyrkii samaan valtaa itselleen. Näyssä Immonen kysyi minulta: "Eikö sinua Johanna pelota lentäminen_" Koen hänet hyvin pahaksi ihmiseksi."

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
4 tuntia sitten, Enver kirjoitti:

Voiko aloittaa suoraan uudella hybridillä, jos ei ole ollut vanhalla? 

Ei voi. Kunto ei kestä sitä kenelläkään. Tämä on minun näkemykseni. 


"Ainiin, sain myös tällaisen näyn: Juha Immonen pyrkii ottamaan minun identiteettinen haltuunsa ja pyrkii samaan valtaa itselleen. Näyssä Immonen kysyi minulta: "Eikö sinua Johanna pelota lentäminen_" Koen hänet hyvin pahaksi ihmiseksi."

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
6 tuntia sitten, Enver kirjoitti:

Voiko aloittaa suoraan uudella hybridillä, jos ei ole ollut vanhalla? 

Kannattaa ensiksi tehdä ykköstä huolella ja sitten vasta siirtyä vaiheeseen kaksi. Mä en ole varma että voiko natuna tuota edes tehdä, kroppa ei välttämättä kestä.


Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mitä vitun kakkosia?

Nyt on potella taas kerran jutut hukassa.

Tee niitä kutosia ja viimeiset toistot vaikka avustettuna.

Liha kyllä tottelee kunhan sitä kiusataan.

Voisin sen verran kertoa että minun valmennuksessa pote itkisi kuoleman ja nykyisen kondiksensa välissä.

No joo mutta tulosta tulisi.

Tosiinkin sääli että pote junnaa paikallaan...on aina junnannut

  • Haha 1

Ties missä mielentilassa kirjoittelen

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tää ketju menny yllättäen vähän pelleilyks mut kokeillaas kuitenki.

Huomannut että 1-jakoinen itselle toimii aika simppelinä hyvin.

Ei montaa liikettä ja muutama kova sarja, välil enemmän. Toki raskailla.

Sit mikä eroaa moneen ni 2päivää väliä yhden sijaan. No välil se yks mut luulen että natuille useille se kaks on fiksumpi.

Treenejä tulis viikkoon vaan 2-3.

Muistaakseni blasu treenas vaan sen kaks kertaa viikossa.

Möykky muuten treenaa vähän samaan tyyliin kun poden hybridiohjelma, 1-jakoista ja suht lujaa.

On muuten vahva kaveri eli toimii myös hänellä.

Mitä mieltä ajatuksista pode ja muut asiantuntijat?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
On 29.8.2019 at 19.31, holmesinjones kirjoitti:

Mitä vitun kakkosia?

Nyt on potella taas kerran jutut hukassa.

Tee niitä kutosia ja viimeiset toistot vaikka avustettuna.

Liha kyllä tottelee kunhan sitä kiusataan.

Voisin sen verran kertoa että minun valmennuksessa pote itkisi kuoleman ja nykyisen kondiksensa välissä.

No joo mutta tulosta tulisi.

Tosiinkin sääli että pote junnaa paikallaan...on aina junnannut

paskaa jauhat

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Niin, tuon läpiviemiseen ei riitä perinteinen Milli viikossa testo vaikka muut myrkyt olisi Off. Mistä saat voiman jolla tiristät lihaksen siihen muotoon johon sen haluat eri ohjelmilla. Onko naturaalin vaikea aloittaa suoraan 2nd osasta. Tunnen ihmisen joka oli vetänyt 4 viikkoa hybridi 1 hyvällä tatsilla mutta sitten hän kuoli. Onko vastuu kenen kun näin käy? Et mainitse tarpeeksi lääkärilläkäyntiä ennen harjoittelun aloittamista ja luotat että kaikki osaa kunnon mukaan? Tosin et noinkaan ole sanonut. Leikit tulella mies..... Vielä pari vakavaa loukkaantumista tai kuolemaa niin et voi enää välttyä syytreiltä. Lisäksi menetät ot oikeutesi..... Mieti ennen kuin kirjoitat näitä, kaikki eivät ole sellaisessa teräskunnonnossa kuin sinä.... 


"Ainiin, sain myös tällaisen näyn: Juha Immonen pyrkii ottamaan minun identiteettinen haltuunsa ja pyrkii samaan valtaa itselleen. Näyssä Immonen kysyi minulta: "Eikö sinua Johanna pelota lentäminen_" Koen hänet hyvin pahaksi ihmiseksi."

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Niinpä niin.

Treenikamuni jolla ei ollut tippaakaan voimanostotaustaa veti 70 kiloisena mavesta kolmosen 220 kilon painoilla(kolmen kuukauden voimaohjelmalla)

Seepris (50v nainen)pumppaili 65 kiloisena prässiä 270kg lisäpainoilla 16 sarjan ja vielä oli varaakin.

Koska pote tekee saman...se onkin ikuisuuskysymys.

Jotain on ihan vitusti pielessä poten treeneissä mutta antaa olla koska "suomenmestari" tietää jutut

Kai sä vähän kovempi olet kun kun nämä esimerkit

Seepran treeneistä jotain kuvaakin...otettu paljon ennen kun teki noita tuloksia.

Se 70 kiloinen kamuni on muuten varmistajana tuossa yhdessä videossa.

No seepra oli kyllä salin vahvin nainen silloin...veti maasta sarjan 65 kiloisena 120 kilolla.vain harrastaja oli...ei kilpaillut eikä ollut ennen mun valmennusta salia edes harrastanut

Jonkun valmentajat sä pote tarvitset ja tämä ei ole vittuilua


Ties missä mielentilassa kirjoittelen

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tekeekö Pode aina failureen setit? Liekö siinä syy miksi voimatasot junnaa paikallaan ja peilikuva ei muutu. Voimaukot välttelee failurea ja hapottamista kuin ruttoa ja sulla voi CNS tykätä kyttyrää jos vedät jatkuvasti rajotinta vasten. Voisit ihan hyvin ottaa kunnon voimajakson vaikka 6kk pituisen ilman bodaamista, grammaakan et menetä lihasta - päinvastoin. Heivaat hilavitkutukset pois, määrällisesti et tarvitse montaa liikettä. Jos jatkuvasti vaihtelee juttuja niin ei ikinä kehity hyväksi missään eikä pysty noudattamaan progressiota. 

Leukoja kannattaa tehdä eri otteella 3-4x viikossa jos haluaa max kehityksen. Unohda ylätaljat/koneet. Kun saat lisäpainot käyttöön leukoihin alkaa selkä leviämään kummasti. Muistan kun panostin niihin voima mielessä nuorempana 110kilosena, 4-6toistoa ja 4-6 sarjaa, selkä kasvoi silmissä. Leukoihin pitää AINA jättää toisto varaa, muuten tyssää kehitys nopeaan. Tee määrällisesti paljon, usein ja hiukan vajaaksi jättäen. Jos menee 8-10 leukaa niin lisäpainot käyttöön oli se sitten 2,5kg levypaino. Keskity leukoihin, älä tee soutuja hetkeen. Lupaan että selkä kasvaa ilman niitäkin ja säästää sun alaselkää. 

Penkkiä, pystäriä ja kyykkyä 3x viikossa. Yksi vetotreeni, mutta painotuksen voisit ottaa aluksi kyykkyyn joten yksi kova sarja vetoa siinä treenissä missä on kevyt kyykky.  Jätä prässi, koukistelut pois alkuun, pohkeitakaan ei kannata tehdä ympäri vuotta (Hulkin vinkki). Pitää vaan aloittaa kevyesti ja unohda yli 6 toiston sarjat, tarpeeksi leveä asento kyykkyyn niin pääset syvälle missä polvet on suojatuimmassa asennossa. Puolikyykkyjä 3xviikossa = polvet paskotaan nopeaan. Tee pystypunnerrus seisten niin saat samalla keskikropalle hyvää treeniä mikä kantaa muihin liikkeisiin. Tanko nostetaan ylös takaviistoon kädet suoriksi, saat ojentajiin pihviä samalla.  Aluksi pitää löytää semmoinen tekniikka mikä tuntuu tehokkaalta, eli tanko kulkee tehokkainta rataa pitkin mikä mahdollistaa isompien kuormien käytön. Tärkein pointti Jim Wendlerin neuvoin, aloita YLI kevyesti ja keskity tekniikkaan! 

5x5, 6x4, 6x6, 8x3 jne toimii myös patin kasvatukseen jos syödään tarpeeksi.

 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
2 tuntia sitten, Freak kirjoitti:

Tekeekö Pode aina failureen setit? Liekö siinä syy miksi voimatasot junnaa paikallaan ja peilikuva ei muutu. Voimaukot välttelee failurea ja hapottamista kuin ruttoa ja sulla voi CNS tykätä kyttyrää jos vedät jatkuvasti rajotinta vasten. Voisit ihan hyvin ottaa kunnon voimajakson vaikka 6kk pituisen ilman bodaamista, grammaakan et menetä lihasta - päinvastoin. Heivaat hilavitkutukset pois, määrällisesti et tarvitse montaa liikettä. Jos jatkuvasti vaihtelee juttuja niin ei ikinä kehity hyväksi missään eikä pysty noudattamaan progressiota. 

Leukoja kannattaa tehdä eri otteella 3-4x viikossa jos haluaa max kehityksen. Unohda ylätaljat/koneet. Kun saat lisäpainot käyttöön leukoihin alkaa selkä leviämään kummasti. Muistan kun panostin niihin voima mielessä nuorempana 110kilosena, 4-6toistoa ja 4-6 sarjaa, selkä kasvoi silmissä. Leukoihin pitää AINA jättää toisto varaa, muuten tyssää kehitys nopeaan. Tee määrällisesti paljon, usein ja hiukan vajaaksi jättäen. Jos menee 8-10 leukaa niin lisäpainot käyttöön oli se sitten 2,5kg levypaino. Keskity leukoihin, älä tee soutuja hetkeen. Lupaan että selkä kasvaa ilman niitäkin ja säästää sun alaselkää. 

Penkkiä, pystäriä ja kyykkyä 3x viikossa. Yksi vetotreeni, mutta painotuksen voisit ottaa aluksi kyykkyyn joten yksi kova sarja vetoa siinä treenissä missä on kevyt kyykky.  Jätä prässi, koukistelut pois alkuun, pohkeitakaan ei kannata tehdä ympäri vuotta (Hulkin vinkki). Pitää vaan aloittaa kevyesti ja unohda yli 6 toiston sarjat, tarpeeksi leveä asento kyykkyyn niin pääset syvälle missä polvet on suojatuimmassa asennossa. Puolikyykkyjä 3xviikossa = polvet paskotaan nopeaan. Tee pystypunnerrus seisten niin saat samalla keskikropalle hyvää treeniä mikä kantaa muihin liikkeisiin. Tanko nostetaan ylös takaviistoon kädet suoriksi, saat ojentajiin pihviä samalla.  Aluksi pitää löytää semmoinen tekniikka mikä tuntuu tehokkaalta, eli tanko kulkee tehokkainta rataa pitkin mikä mahdollistaa isompien kuormien käytön. Tärkein pointti Jim Wendlerin neuvoin, aloita YLI kevyesti ja keskity tekniikkaan! 

5x5, 6x4, 6x6, 8x3 jne toimii myös patin kasvatukseen jos syödään tarpeeksi.

 

Kiitän neuvoista, otan onkeeni ja kokeilen noita, mitä mulla on menetettävää? Ei mitään.

  • Like 2

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...

×
×
  • Luo uusi...