Jump to content

White Pale Punisher

massimiesten oma ketju

Recommended Posts

Itse pelkkä nappikauppias, 5-numeroinen summa jää kun ottaa varat miinus velat. Jossain vaiheessa ei ollut 100ke kaukana. Kerran lusikat jakoon ja melkein perään uudelleenkouluttautuminen pisti hommaan aika paljon takapakkia muutaman muun sattuman lisäksi. 

On 17.8.2019 at 15.21, pekkis kirjoitti:

Massimies-tasoja tietty monia. Itse pidän miljoonan euron net worth-arvoa jo jonkin asteisena massimiehen merkkinä. Suomessa jo suht kova suoritus. Sen takia tuo,  koska siihen on teoriassa saumat perus karvaperseellä nollapisteestä ilman riskaabelia yritystoimintaa.

Tarkennan että itse en kuulu tähän kategoriaan. Vielä ainakaan 15 vuoteen.  Markkamiljoonäri toki on oltu jo parisen vuotta. 

Respect markkamiljönäärinkin tittelistä! Onko summa tehty pörssillä vai sijoitatko muuallekin? 

Jaa viesti

1 tunti sitten, JussiPussi kirjoitti:

Itse pelkkä nappikauppias, 5-numeroinen summa jää kun ottaa varat miinus velat. Jossain vaiheessa ei ollut 100ke kaukana. Kerran lusikat jakoon ja melkein perään uudelleenkouluttautuminen pisti hommaan aika paljon takapakkia muutaman muun sattuman lisäksi. 

Respect markkamiljönäärinkin tittelistä! Onko summa tehty pörssillä vai sijoitatko muuallekin? 

Kiitos. 90% on tosiaan pörssissä osake-etf-rahastolinhalla ja pieni osa pikavippisijoituksissa. Sieltä toki chatin sonnien mukaan en tule saamaan mitään takaisin. Sen näkee vuoden päästä miten käy.  

Erot on kyllä usein taloudellisesti pahoja. Eräs musklen sonnikin kustantanut ties kuinka monen eukon yliopisto-opinnot. Erossa luu käteen VL.

• Like 1
  • Haha 1

Harrastukset: Musklen chat, reeni ja aggressiivinen säästäminen

Jaa viesti

On 17.8.2019 at 21.55, Enver kirjoitti:

Onko saumat ilman karvapersettä? 

On.  Se ei auta jos ajaa kasvaperseen.  Inkkari ehkä tulee antamaan skyrpää mutta siitä ei omaisuus kartu.

• Like 1

Harrastukset: Musklen chat, reeni ja aggressiivinen säästäminen

Jaa viesti

juu en minä tee tämän rikollisyhteiskunnan vaurastumisen ja hyvinvoinnin eteen yhtään mitään ennenkuin vaatimuksiin suostutaan :curs:

A small bird will drop frozen dead from a bough

without ever having felt sorry for itself.

I am the master of my fate. I am the captain of my soul.

Jaa viesti

en minä mikään massimies ole vaikka omistankin omakotitalon,kesämökin ja kaksion hämeenlinnassa.Se kaksio on vuokralla ja tuottaa jonkin verran massia.

Ties missä mielentilassa kirjoittelen

Jaa viesti

1 tunti sitten, White Pale Punisher kirjoitti:

Kauppaan tulee uusia tuotteita myyntiin tässä ihan lähipäivinä. Menekki on ollut hyvä lisäravinteilla ja nyt valikoimaa laajennetaan uusiin lisäravinteisiin, t-paitoihin ja muistitikkuihin.

Muistitikkuihin? Onko tikuilla jotain erityisen mielenkiintoista kkonnettia vai miten ajattelit lisäarvoa tarjota/tuottoa saada kun ei nuo maksa kuin muutaman euron normikaupasta. Kiinan rihkamapuljuista ei sitäkään.

Jaa viesti

1 minuutti sitten, Ultron kirjoitti:

Muistitikkuihin? Onko tikuilla jotain erityisen mielenkiintoista kkonnettia vai miten ajattelit lisäarvoa tarjota/tuottoa saada kun ei nuo maksa kuin muutaman euron normikaupasta. Kiinan rihkamapuljuista ei sitäkään.

Niissä on Timo Shopin logo joten ne edustavat brändiä.

Jaa viesti

Tuollaisen muistitikun voisi heittää pakettiin ilmaiseksi muutenkin. Ja kuka edes maksaa jostain postikuluista kahdeksan euroa, jos on ostamassa jotain omega 3 -purkkia.

Ärsyttää sanoa suoraan, mutta ei tule hevonvittua tästäkään. Faviconina jotain Wordpressin logoa ja toimitusehdot muine osa-alueineen on kuin huuto.netin kauppiaalla. Taustakuvana jotain saakelin kissoja sekä liskoa ja kaiken kruunaa tuo oma kuva. Ylihintaista tavaraa epämääräisen oloisilla sivuilla, millä ei ole mitään jalansijaa isojen joukossa muutenkin täysin hulluna kilpaillulla alalla.

Jaa viesti

8 tuntia sitten, Kusti kirjoitti:

Tuollaisen muistitikun voisi heittää pakettiin ilmaiseksi muutenkin. Ja kuka edes maksaa jostain postikuluista kahdeksan euroa, jos on ostamassa jotain omega 3 -purkkia.

Ärsyttää sanoa suoraan, mutta ei tule hevonvittua tästäkään. Faviconina jotain Wordpressin logoa ja toimitusehdot muine osa-alueineen on kuin huuto.netin kauppiaalla. Taustakuvana jotain saakelin kissoja sekä liskoa ja kaiken kruunaa tuo oma kuva. Ylihintaista tavaraa epämääräisen oloisilla sivuilla, millä ei ole mitään jalansijaa isojen joukossa muutenkin täysin hulluna kilpaillulla alalla.

Kummasti sitä on vaan mulle tullut myyntiä ja rahaa omaan kassaan. Että sillain. Vituttaako sua että noin huonoilla sivuilla menestyy niin hyvin markkinoilla?

Tuppaa vähän hymyilyttämään sun kommenttis. Taidatkin olla huumorimiehiä? :classic_biggrin:

Jaa viesti

Timo Shop on perustettu vuonna 2007, luulis rahaa kassassa olevankin jos yli kymmenen vuotta on alalla toiminut. Nostan hattua että on yhä pystyssä, tuolla allalla kilpailu on perkeleen kovaa.

• Like 1

Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Jaa viesti

7 tuntia sitten, Rambo kirjoitti:

Timo Shop on perustettu vuonna 2007, luulis rahaa kassassa olevankin jos yli kymmenen vuotta on alalla toiminut. Nostan hattua että on yhä pystyssä, tuolla allalla kilpailu on perkeleen kovaa.

Siis y-tunnus mulla on ollut vuodesta 2007, mutta ei Timo Shop ole toiminut vielä edes vuotta. Aloitin yrittäjyyteni dj-hommissa toiminimellä laskuttaen. Eli pientä tarkennusta tuohon noin.

Jaa viesti

niin, tässä ketjussa puhutaan jostain timo shop verkkokaupasta mutta linkkiä kyseisen kaupan sivuille ei ole laitettu esille, vaikka keskustelu on jyllännyt melkein kuukauden

Jaa viesti

8g muistitikku 28euroa:mrgreen:

muualla vastaava 7e, 128g tikku maksais sit sen 28e.

T-paita sloganilla white pale punisher, he's the best.

Että semmosta myynnissä. 

Jaa viesti

Eikö paita olisi tyylikkäämpi pelkällä pienellä logolla rinnassa kuin suoranaisella valheella ja itsekehulla? Vai missä White Pale Punisher on paras?

• Like 1

Jaa viesti

Mun mielestä toi paita on niin yliampuva että ihan hyvä.

Mielummin mä tommosta pitäisin kun jotain pakkotoisto.com logon paitaa.

Enkä kehtais mitää ptv paitaa pitää mut tää ois tavallaan ihan hauska:tsemppiä:

Jaa viesti

tuo on kyllä totta

Jaa viesti