Jump to content

Feikki

ensimmäinen kerta kun tapasit bodarin

Recommended Posts

itse juoksupoikana toki menin tankoja kilistelemään. paikalla oli ISOJA janttereita, jotka murahdellen seurasivat touhujani kun koohkasin levytanko selässäni. murahtelun ja kovien rautojen jälkeen isot jantterit katsoivat minua, että "sä olet juoksupoika! :tsemppiä: " totesin tähän, että niin olen ja jatkoin treeniäni kilinän kanssa. ISOT komeat miehet (eivät kuitenkaan niin komeat kuin minä) jatkoivat harjoitteluaan ja minä kilisemistä rautojeni kanssa.

mites muilla? minä bodarien juoksupoika! :tsemppiä:

• Like 1

Jaa viesti

5 minuuttia sitten, jackball kirjoitti:

Sama. :classic_biggrin:

saanen epäillä ettet juoksupoika silti ole! :ei: mutta bodarit hyväksyvästi katsovat meitä, jotka penkeille nousemme raudat niskoissa kilisten räjähtävin liikkein. bodarit ovat raudan hallitun käytön ammattilaisia. itse vaan kilistelen ja kouhkaan. mutta jaska hyvä kunte! :tsemppiä:

Jaa viesti

32 minuuttia sitten, KAINALOTUULETUS kirjoitti:

En ole tavannut koskaan bodaria.

varo! tämä toimenpiteesi voi johtaa siihen että saatat joskus saada!

Jaa viesti

Itse tapasin ison ja varmaan vahva kin bodarin kun vedin podea turpiin hyvinkään matkahuollon edessä 6.6.2016.pääsin linnasta samana aamuna kun tämä sattui, join itseni humalaan eksyin Hyvinkäälle ja törmäsin matkahuollon edessä kaveriin joka heitti minua siideritölkille ja huusi jotain Etkö tiedä kuka mä oon? Oon bodauksen suomenmestari että suksi vittuun siitä! Oikea suora i liikahti kaverin leukaan niin että hampaat lensivät ja uho loppui siihen. Vasta pari vuotta myöhemmin selvisi että olin lyönyt Poutiaista. 😆👍 Uskon että Herra itse edes muistaa, tosin taisi lanssilla lähteä. 

"Ainiin, sain myös tällaisen näyn: Juha Immonen pyrkii ottamaan minun identiteettinen haltuunsa ja pyrkii samaan valtaa itselleen. Näyssä Immonen kysyi minulta: "Eikö sinua Johanna pelota lentäminen_" Koen hänet hyvin pahaksi ihmiseksi."

Jaa viesti

8 minuuttia sitten, White Pale Punisher kirjoitti:

Itse tapasin ensimmäistä kertaa bodarin kun vedin TRIBALia kuivana perseeseen. Mulkkuun sattui, mutta muuten kokemus oli ikimuistoinen.

toutal reps.... mega lols.

• Haha 1

:lua: Viksun Vaffan Orankimamman sanansäilä heiluu hassunhauskasti Krisse Tuomisen Vitnessii, Vätnessii ja Vilosofiaa blogissa. https://www.blogit.fi/krisse-tuomisen-vitnessii-vätnessii-ja-vilosofiaa :lua:

Jaa viesti

minun eka oli jari bull mentula kluuvin kauppa keskuksen 2uncles myymälässä, seisoin hänestä metrin päässä mutten sanonut mitään. kerroin tämän saman tarinan iltalehden tai iltasanomien vuoden sonni-äänestyksessä jossa äänestin bull mentulaa minkä seurauksena legenda metrin päässä seisomisesta sanomatta sanaakaan jäi elämään.

muita samaan aikaan tapahtuneita tapaamisia oli ari godzilla kokkosen kanssa jutustelu kultsalla 2004 ja samassa yhteydessä näin nuoren tommi heinosen mutten puhunut hänelle mitään. tommista seisoin noin kolmen metrin päässä siellä. olin jollain ständillä katselemassa tuotteita johon tommi tuli paikalle.

A small bird will drop frozen dead from a bough

without ever having felt sorry for itself.

I am the master of my fate. I am the captain of my soul.

Jaa viesti

17 tuntia sitten, White Pale Punisher kirjoitti:

Sen tein. Vähän käy sääliksi reppanaa. Vaikka TRIBAL oli iso bodari niin oli silti helppo tapaus väkisinmaata.

Tämä tapahtui seuraavana päivänä jos muistat? Sitä paitsi jos tajusit edes niin nylkytit peiton ja sohvan väliin, minulla oli vaatteet päällä koko ajan. En kehdannut häiritä kun mies oli niin kiimoissaan joten annoin vedellä loppuun asti ja poistuin hänen asunnostaan. Ihme että muistat edes tuon verran olit nimittäin todella sekaisin. 

• Like 1
  • Haha 2

"Ainiin, sain myös tällaisen näyn: Juha Immonen pyrkii ottamaan minun identiteettinen haltuunsa ja pyrkii samaan valtaa itselleen. Näyssä Immonen kysyi minulta: "Eikö sinua Johanna pelota lentäminen_" Koen hänet hyvin pahaksi ihmiseksi."

Jaa viesti

22 tuntia sitten, poijankossi88 kirjoitti:

En ole ikänä nähnyt podaria livenä. Salin podareita ei lasketa, ne on kuntoilijoita.

Lasketaanko bodare Koski? 

No, I'm not on steroids...but thanks for asking!

"Lifetime natural"

Jaa viesti