Jump to content

pipo2

Yhteis tulos uusilla liikkeillä

Recommended Posts

Lajeina ovat: 1. Keskitetty hauiskääntö käsi painolla 2.yhden käden ojentaja punnerrus vasta otteella 3. Risti talja rinnalle

Eli ykkös maksimi noissa liikkeissä ja yhteis tulos.

Omat maksimit: 1. 37,5kg 2. 45kg 3. 100kg (koko pakka)

YT 177,5KG:haba:

Jaa viesti

36 minuuttia sitten, pipo2 kirjoitti:

Risti taljassa ei sitten niitä penkki paidalla tehtyjä tuloksia tähän ketjuun.

Oon slinkkarilla tehny 150 kg. Lasketaanko se? :Pentti Hilkuri:

Jaa viesti

15kg. Noista mitään muuta ei ole tullut tehtyä kuin skot penkistä haukkaria joskus vuona 2011-2012 ja silloinkin jonkun sarjan.

Olen treenannut vapailla painoilla koko ikäni. Poikkeus taljat ja jalkaprässi. Ristitaljaa ei ollut edes vanhalla salilla. Nyt olis mutta en ole koskaan käyttänyt.

Jaa viesti

8 minuuttia sitten, poijankossi88 kirjoitti:

15kg. Noista mitään muuta ei ole tullut tehtyä kuin skot penkistä haukkaria joskus vuona 2011-2012 ja silloinkin jonkun sarjan.

Olen treenannut vapailla painoilla koko ikäni. Poikkeus taljat ja jalkaprässi. Ristitaljaa ei ollut edes vanhalla salilla. Nyt olis mutta en ole koskaan käyttänyt.

Vapaat painot kehittää parhaiten. Täytyy itekin kokeilla treenata pelkästään niillä. Vois tulla kehitystäkin. :classic_cool:

• Like 1

Jaa viesti

35 minuuttia sitten, White Pale Punisher kirjoitti:

Vapaat painot kehittää parhaiten. Täytyy itekin kokeilla treenata pelkästään niillä. Vois tulla kehitystäkin. :classic_cool:

Kehitystäkö ei ole siis tullut tähän mennessä?

Jaa viesti

minä olen täysin tyytyväinen omaan ulkonäkööni. aion siksi lopettaa kaiken muun body pelleilyn.

seuraavaksi alan rakentamaan uutta yhteis tulosta UUSILLA liikkeillä.

A small bird will drop frozen dead from a bough

without ever having felt sorry for itself.

I am the master of my fate. I am the captain of my soul.

Jaa viesti

13 tuntia sitten, White Pale Punisher kirjoitti:

Ei tarpeeksi. En ole todellakaan tyytyväinen miltä näytän tällä hetkellä.

Tiinan ja Tapanin linikka oikea paikka.

Jaa viesti

18 minuuttia sitten, White Pale Punisher kirjoitti:

Sielläkö kehitystä tulee? 

Itse en ole käynyt mutta Tapanille tuli symmetrinen olkapää syöpä ja Tiinalle isot muhkulat etu vartaloon.

Jaa viesti

3 tuntia sitten, White Pale Punisher kirjoitti:

Ryskääminen ei oo järkevää. Ennemmin tuntuma treeniä.

Ei treeneissä kuulukkaan olla järkee. Jos tulee tarpees iso ukko kylillä kimppuun niin treenien tarkoitus on uittaa se omissa kusissa lattialla, eikä millään tuntumalla. Sen takia minä käyn salilla. Vapaat painot kunniaan, koska sillä se voima oikeesti tulee.

Viimes kun pääsin tappelee niin uitin äijän lattialle alle sekunissa kun kävin Holmesin kanssa baarissa. Holmes taas voitti koko kylän kädenvääntö mestarin, jopa minä hävisin sille.

Minä ja Holmes kahestaan ollaan vahvempia kuin Eddie Hall.

• Like 1
  • Sad 1

Jaa viesti

1 tunti sitten, poijankossi88 kirjoitti:

SITÄ OLEN AINA SALAA SANONUT! :palvoa:

• Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 1

A small bird will drop frozen dead from a bough

without ever having felt sorry for itself.

I am the master of my fate. I am the captain of my soul.

Jaa viesti

4 tuntia sitten, poijankossi88 kirjoitti:

Ei treeneissä kuulukkaan olla järkee. Jos tulee tarpees iso ukko kylillä kimppuun niin treenien tarkoitus on uittaa se omissa kusissa lattialla, eikä millään tuntumalla. Sen takia minä käyn salilla. Vapaat painot kunniaan, koska sillä se voima oikeesti tulee.

Viimes kun pääsin tappelee niin uitin äijän lattialle alle sekunissa kun kävin Holmesin kanssa baarissa. Holmes taas voitti koko kylän kädenvääntö mestarin, jopa minä hävisin sille.

Kyllä treenissä kuuluu nimenomaan olla järkeä. Jos olet eri mieltä niin onnea vaan matkaan. Eikä salilla treenata siksi että voisi tapella jotain vastaan. Itse treenaan ulkonäkösyistä. Myöskään tarkoitus ei ole olla vahvempi kuin joku toinen. Tarkoitus on saada kehitystä omaan aikaisempaan tilanteeseen verrattuna.

Sä olet ihan hakoteillä treeniasioiden suhteen.

• Haha 1

Jaa viesti

Tein taas uuden yt:n

1. vipunosto sivuille käsi painoilla 35kg kässärit x1

2.ranne kääntö selän takaa tankolla 82,5kg x1

3. pec dec koko pakka x1:cool:

• Like 1

Jaa viesti

2 tuntia sitten, White Pale Punisher kirjoitti:

Kyllä treenissä kuuluu nimenomaan olla järkeä. Jos olet eri mieltä niin onnea vaan matkaan. Eikä salilla treenata siksi että voisi tapella jotain vastaan. Itse treenaan ulkonäkösyistä. Myöskään tarkoitus ei ole olla vahvempi kuin joku toinen. Tarkoitus on saada kehitystä omaan aikaisempaan tilanteeseen verrattuna.

Sä olet ihan hakoteillä treeniasioiden suhteen.

Höpö höpö. Miksi pitää ulkonäön takia treenata? Toki olet oikeassa siinä että treenit pitää tehdä sillei järkevästi että tekniikat kohdilla jne.... Itelle se on eräänlainen kivunlievitys keino, mä treeenaan juurikin sen takia että muuten mä hakkaisin viikottain jonkun mulkun, se päästää minusta negatiivista energiaa pihalle. Ne menee rautaan tai näin kesällä fillari radalle.

Mutta pitemmän matakn juoksussa tästä on ollut käytänön hyötyä myös. Kun mä päädyn aina viinapäissä tappeluun, niin nuorena sain aina turpaan, nykyisin käy aina toisinpäin.

Ennen olin se kaveri joka yski verta lattialle. Nykyisin ei kukaan ole voittanuta mua yksikseen.

Pode on on hyvä tyyppi, mutta käytänössä mä pesisin jätkällä lattian halutessa. On mulla sen verran kovat voimatasot perusliikkeissä.

• Like 2

Jaa viesti

3 minuuttia sitten, KAINALOTUULETUS kirjoitti:

Kosse ottais kyllä Podesta tapon otteen jos vaan haluais.

Podesta ja monesta muustakin tän saitin henkilöistä ottasin jos haluaisin. Tosin Donasta en sais tapon otetta, mutta se kaveri on rauhallinen ja mukava, kuten voima ukot yleensä.

• Like 1

Jaa viesti