Jump to content

Freak

Optimaalinen pre-workout stack 2019

Recommended Posts

Vieläkö joku ostaa valmiita boostereita vai kasaatteko itse? Katselin PPS:n valikoiman läpi ja suurin osa on täyttä pasketta. Oikeita ainesosia, mutta annos määrät ovat naurettavia. Mulla käytössä:

Kofutabl 200-300mg

L-Tyrosine 2-3g

ALCAR 2-3g

Sitrulliinimalaatti 8g  (tuntuu turhalle, jätän pois kun purkki loppuu)

Beta-alanine kreamonon 5g+5g kanssa hera palkkarissa, koska pitäisi toimia yhdessä paremmin. Kumpikaan ei toimi akuutisti, joten ajoituksella ei ole merkitystä.

Mites muilla? spacer.png

Jaa viesti

Ei jengiä kiinnosta enää lisäravinteet. Aika jännä juttu kun tällä foorumilla ei muusta höpistykkään muutama vuosi takaperin. :)  Koen tämän positiivisenä käänteenä. Vielä kun itsekin pääsisi vierottumaan pois kofeiinista. Tuo sen verran hyvän boostin ja keskittyneen fiiliksen treeneihin, että vaikeaa olla ilman. Ei droppejaa, shrink dickiä myöskään. 

Krea ja beta-anaali on tämmöiselle geneettisesti heikommalle yksilölle aivan ehdoton combo. Tutkimuksetkin puoltavat jälkimmäisen käyttöä erityisesti jos I-tyypin lihassoluja enempi, eli Donan vastakohta. :itku:

Jaa viesti

Ei kofeiini ole haitallinen. Sillähän saattaa olla positiivisia terveysvaikutuksiakin jopa piristämisen lisäksi. Toki kohtuus käytössä.

• Like 1

Jaa viesti

Mä oon rajannu kofeiinin käytön pelkkiin treeneihin, eli ei muina aikoina. Liekö siksi potkii ympäri vuoden hyvin. Nuo pari muuta toimii kofun kanssa synergisesti. Itse tekemällä blendit saa oikeat annokset ja toimivat aineosat halvalla. 

Esim. Fastin Shockissa käyttävät halvempaa Acetyl L-Tyrosinea, joka pasketta. Pitäisi Hulkin kanssa vaihtaa muutama sana. Vihreän miehen pitäisi hävetä! 

Studies support L-tyrosine supplementation being superior to NAT. Oral L-tyrosine supplementation increases plasma tyrosine levels by 130-276% while intravenous NAT only provides a 0-25% increase. Due to the inefficiency in converting NAT to tyrosine, up to 60% of NAT is excreted in the urine unchanged, meaning it was never converted to tyrosine. Even though NAT is more soluble than L-tyrosine, it is an inferior form of tyrosine supplementation.

So why do companies use N-acetyl tyrosine instead of L-tyrosine? Because it dissolves better in water and they have failed to research the topic adequately. 
https://www.prbreaker.com/blogs/news/tyrosine-vs-n-acetyl-tyrosine-are-companies-using-the-inferior-form

Jaa viesti

Nikotiini on toinen sallittu piriste, jota myydään mm. purkan muodossa ilman reseptiä :)

Tauriinilla taisi kanssa olla jotain synergiavaikutusta kofeiinin kanssa.

Jaa viesti

silloin kun käytin pre-workouttia, laitoin siihen sitrulliinimalaattia, beeta-alaniinia ja kreatiinia viitisen grammaa jokaista ja olin ostanut purkit erikseen.

maustamisen hoidin sekoittamalla ne johonkin bcaa tai eaa valmisteeseen jota sitäkin laitoin viitisen grammaa.

• Like 1

A small bird will drop frozen dead from a bough

without ever having felt sorry for itself.

I am the master of my fate. I am the captain of my soul.

Jaa viesti

5 tuntia sitten, Hullu inkkari kirjoitti:

silloin kun käytin pre-workouttia, laitoin siihen sitrulliinimalaattia, beeta-alaniinia ja kreatiinia viitisen grammaa jokaista ja olin ostanut purkit erikseen.

maustamisen hoidin sekoittamalla ne johonkin bcaa tai eaa valmisteeseen jota sitäkin laitoin viitisen grammaa.

Ei viittä grammaa nikotiinia?

Jaa viesti

itseasiassa kun nyt tarkemmin muistelen, en laittanut viittä grammaa tuota bcaa tai eaa valmistetta itseään vaan laitoin sitä niin että siitä tuli viisi grammaa leusiinia tukemaan anaboliaa

A small bird will drop frozen dead from a bough

without ever having felt sorry for itself.

I am the master of my fate. I am the captain of my soul.

Jaa viesti

23 tuntia sitten, White Pale Punisher kirjoitti:

Itse polttelen tupakkaa, siitä nikotiinit.

Vaihda sähkötupakkaan! Voin luvata että parin kuukauden päästä voit paljon paremmin, treeni ja happi kulkee ihan eri tavalla. Itse blandaamalla toki nesteet, kurkkutuntuma on lähellä oikeeta röökiä (niksa määrällä voit säätää sitä) ja se tapa on läsnä joten siirtymä röökistä sähkikseen on helvetin helppoa. Tuosta sitten systemaattisesti pudotat nikotiinimääriä litkuissa ja X ajan päästä siirryt niksapurkkaan jos haluat kokonaan eroon. Muutama kuukausi sitä ja kun ei tee mieli enää nikotiinia niin nuo pois. Tällä kaavalla itse pääsin röökistä eroon. Tuli poltettua 15vuotta varmaan. Sähkörööki paras apu ehdottomasti. Vituttaa kun Suomessa yrittävät kaiken kieltää ja tehdä vaikeaksi. Röökin hinta pian 10€/aski niin mieti onko järkeä. 

11 tuntia sitten, Hullu inkkari kirjoitti:

itseasiassa kun nyt tarkemmin muistelen, en laittanut viittä grammaa tuota bcaa tai eaa valmistetta itseään vaan laitoin sitä niin että siitä tuli viisi grammaa leusiinia tukemaan anaboliaa

Noi aminohapot on aikamoista hypettä, tungetaan jos minkälaista tutkimusta mutta samaa aikaa toiset kumoaa niitä. Tietyt henkilöt niitä puffailee foorumeilla, mutta ne hyötyy rahallisesti mitä enemmän finninaamat niitä ostaa ja toisilla on sponssisopparit niin sen takia pitää yrittää myydä ja vedota joka helvetin rottakokeeseen. EAA:ta käytin pitkään sokeasti placebon voimin, nykyään pelkkä hiilari merisuolan kera juomana. Treeneissä/palautumisessa ei eroa. Yhtä heikosti kehittyy naturaalina kun on pitkään treenannut. Jos ottaa heraproteiinia ennen treeniä, joka on erittäin leusiini rikasta niin en usko että on mitään tarvetta aminohapoille 1h - 1,5h treeniin. Hera pitää tasot ylhäällä 3tuntia ja sitten palaa baselineen, siitä menee vielä aikaa että laskee alle tuon. Hiilari treenin aikana sitten blokkaa kortisolin nousua, estää kataboliaa, estää lihasten/proteiinin purkua. Eli laittakaa ne rahanne nopeasti imeytyvään vatsaystävälliseen glukoosiin (OsmoLite tms). Jopa Hulkki kirjoitti Fastin artikkeliin "köyhän miehen treenijuoman", hera ennen treeniä, hiilarit ja suola treenin aikana. Ajaa saman asian! 

Markkinointi mielessä hyvin on mennyt perille kun katsoo porukkaa salilla ja niitä värikkäitä juomia pulloissa. Nuorista tytöistä kuuskytäkiloisiin puuhelmipoikiin. Näkee että ruokavaliosta ei ole mitään hajua, mutta muotijuoma pitää olla aina treeneissä. Varmaan jäisi treeni tekemättä jos juomat unohtuu kotiin. :ei:

• Like 2

Jaa viesti

Röökissä ihan muut jutut on haitallista kuin se nikotiini. Toi sähköröökauksen tekeminen vaikeammaksi tappaa ihmisiä, jotka jatkaa normitupakan polttelua, vaikka voisivat vaihtaa sähkötupakkaan.

• Like 1

Jaa viesti

12 tuntia sitten, TB-303 kirjoitti:

Beta-alanie alkaa huimaa ja väsyttää itteää. Oon joutun jättää pois.

Senhän voi ottaa vaikka illalla iltapuuron kanssa, jos tolla setillä ei aiheuttaisi huimausta. Jos aiheuttaa väsymystä ni iltasella hyvä ottaa sitten. Sehän ei toimi silleen että otat ennen treeniä ja huomaisit jotain eroa, menee about 2-3kk että karnosiini tasot saa tappiin (~6g/pvä) ja sitten ylläpitoon riittää joku 3g. Sama kuin kreatiinissa, ajoituksella ei ole mitään merkitystä - pääasia että ottaa jossain vaiheessa päivää. Tämä siis jos kokee em. lisäravinteen toimivaksi. Kaikki ei toimi kaikilla.

Jaa viesti