Jump to content

Dona

Pystypunnerrus omalla painolla

Recommended Posts

Tuli tossa mieleen, kun lueskelin jenkkifoorumia, että kuinka moni musklella saa pystypunneruksessa seisten oman painonsa? Siis ihan military tyyliin ilman jalkoja ja rinnalta suorile käsille.:mahti:

Ite luulisin pikkuhiljaa ton saavani nyt kun oon enemmän treenannut ko. liikettä. Pitää testata jossain vaiheessa ykköstä kunnolla tossa.

Shakes are for fakes, eat steaks -Stan Efferding

Jaa viesti

105 kiloisena on tullut tehtyä tuo. Istuen täydellä liikeradalla 120@120 ja 130@120 tehty aiemmin. Nyt olkapäitä kuntoutellen takaisin noihin lukemiin pikkuhiljaa.

Jaa viesti

A vertical pushing exercise is any exercise that involvesmoving a weight up vertically in relation to your torso so that it goes straight overhead or at least in that direction think like shoulder press.

Jaa viesti

En saa edes vauhdin kanssa. Taitaa olla leukoja ohella mun heikoin lenkki toi pystäri. Suoraan sanottuna urheilu vammat ei siedä koko liikettä nykyisin isoilla painoilla. Koti jumppana on toi 40kg tanko mukava sarja rauta ja suunilleen riittävästi romuja.

Näitä raakapunnerruksia tuli jonkin verta tehtyä sen 4 viikkoa kun rinta oli pois pelistä hetken. Muuten niitä ei ole tullut vuoden 2013 jälkeen juurikaan tehtyä.

Jaa viesti

pienellä vauhdilla tulee oma paino. Siististi yrittämällä ei edes liikahda.

Tuntematon homo: Huolestuneena huomasin että joku luuli että täällä ei kannatettaisi itse murha bodausta ja saatanan kovaa​ douppausta kyllä se on väärä luulo.

Jaa viesti

Kovimmat yksittäiset sarjat 3x70kg ja sitten eri treenissä 4x2x70kg. Tuli aika vähällä treenillä. Homma katkesi siihen, että koko keskiselkä napsahti johonkin ikijumiin. Vois taas ottaa ohjelmaan.

Jaa viesti

Istuen tais mennä viime vuonna, oisko menny kolmonen.

Seisten en oo tehny kovin painavilla, tekniikkaliike.

Väitän jos jengi tekis yhtäpaljon ku penkkiä ni menis se omapaino aika helposti.

Nopeesti nousee kilot jos on järkeä treeneissä.

Jaa viesti

Mä oon kans istuen tehnyt sarjaa ylikin oman painon. Seisten taas en oo paljoa tehny kun vasta viimeaikoina ton 531 ohjelman myötä. Aika nopeeta tosiaan alkaa nousta ku tekee seisten. Ottaa hyvin keskikroppaan myös ja on mutenkin funktionaalisempi liike.

Jaa viesti

Seisten en oo tehny kovin painavilla, tekniikkaliike.

Väitän jos jengi tekis yhtäpaljon ku penkkiä ni menis se omapaino aika helposti.

Kyllä se seisten vaatii myös huomattavasti enemmän raakaa voimaa, vakka onkin teknisempi liike. Kuitenkin se ilman mitään vauhtia työnnetään siitä rinnalta, niin ei siinä juuri tekniikalla voi paljoa auttaa asiaa.

Mä vätän et aika hitosti enemmän tohon saa tehdä duunia kuin penkissä oman painon nostamiseen.

Jaa viesti

Työntö on aika pitkälti puhdas tekniikkaliike ja strickt press enemmän raaka voimaliike.

Jaa viesti

Kyllä se seisten vaatii myös huomattavasti enemmän raakaa voimaa, vakka onkin teknisempi liike. Kuitenkin se ilman mitään vauhtia työnnetään siitä rinnalta, niin ei siinä juuri tekniikalla voi paljoa auttaa asiaa.

Mä vätän et aika hitosti enemmän tohon saa tehdä duunia kuin penkissä oman painon nostamiseen.

No painonnostajat punnertaa varmaan moni seisten enemmän kuin penkiltä.

Pompulla tai saksauksella (en osaa kumpaakaan) saa varmaan kymmeniä kiloja lisää.

Sit vaikka 32kg kahvakuula ni sen saa tekniikalla melkeimpä ilman punnertamista suoralle kädelle, tän mäkin osaan.

Jaa viesti

Piti ihan tätä varten käydä kokeileen. Mietin että kai sitä penkkivoimilla ton verran pukkaa ja niinhän sitä pukkas. Eka kerta pystäriä vuosiin tämä. Itellä painoa ~77Kg ja tässä tangossa 80Kg.

Jaa viesti

Tää on täysin tekniikkalaji.

Ite joskus 100kg painoisena pumppailin 75kg painoisella tangolla istuen kympin sarjoja.

nyt sen varran painoa itellä,ei treenejäkään moneen kuukauteen joten ei kyllä nyt onnistuisi.

Nuoret urokset pårjäävät tässä lajissa

Ties missä mielentilassa kirjoittelen

Jaa viesti

enpä ole tehnyt aikoihin. eikä ollut lähelläkään oma paino silloin.

ja tämän(kin) liikkeen maksimi laskee nopeasti sitten kun sitä ei vähään aikaan tee.

niinkuin minulle käy kaikissa liikkeissä.

ei muut liikkeet auta ylläpitämään pystypunnerrus maksiimia mulla. :ei:

• Haha 1

A small bird will drop frozen dead from a bough

without ever having felt sorry for itself.

I am the master of my fate. I am the captain of my soul.

Jaa viesti

Treenit alkoi kotisalin kautta ilman kyykkytelinettä, joten tanko rinnalle, suorille käsille ja niskan taakse ja sama toisinpäin. 80 kiloon asti menin tuolla tyylillä ja oma paino oli samoissa siinä vaiheessa.

Jaa viesti

Joo, ei tos pystäris tekniikkaa hiomalla saa juurikaan lisää kiloja jos otetaan puhtaasti. Enemmän se on voimaliike.

Tänään otin kevyen viikon testiykkösen 92.5kg, mikä on ohjelman treenimaksimi. 100kg kyllä tulis varmasti jo.

Jaa viesti

eilen meni vihdoin pystäri omalla painolla.

käytössä rannetuet ja vyö.

Jaa viesti

Otin torstaina kolmosen 80 kilolla. Varmaan olis enempikin tullu, mutta mennään näillä. Ens viikolla sitten taas lisää.

paljon painat?

minä 126kg, kolmoseen on kyllä vielä matkaa.

Jaa viesti