Jump to content

Hullu inkkari

Aborttikeskustelu

Recommended Posts

Toisinsanoen kuolemanrangaistus on myös moraalisesti väärin.

Jos se ei ole omista teoista saatu rangaistus vaan läiskitään vaan random naisten mielihalujen mukaan niin joo, totta kai.

Mitä tuohon utilitaristiseen argumenttiin tulee, niin tajuan sen, mutta en allekirjoita saati kannata sitä.

Dramatisoija Marja Rankkala kertoo pyrkineensä säilyttämään Waltarin hengen.

Jaa viesti

Olen sitä mieltä että nainen on karjaa, minkä tehtävä on synnyttää ja tuottaa miehille mielihyvää.

Ja miehet on orjia, joiden tehtävä on toimia pankkiautomaattina ja tuon mielihyvän ostajina tavalla tai toisella.

Jaa viesti

ei ole eristetty, siellä naisen kehossa se on - sikiö, ei lapsi - siksi naisen valinta

Onhan se varmaan helpompaa piilottaa pää puskaan ja kieltää tosiasiat. Lueppa hieman lisää ihmisen biologiaa, niin ymmärrät että lapsi on eristetty äidin kehosta. Jos ei olisi niin äidin immuunijärjestelmä hyökkäisi sen kimppuun. Ja sikiö on ihminen, lapsi!

Jaa viesti

Jos kossin äiti & isä olisivat tieneet millainen poika sieltä tulee olisi abortti ollut varmaan parempi vaihtoehto :ei:

Ei tämä salaisuus ole. Äiskä sai keskenmenon minun jälkeen. Eli El Salvadorin lain mukaan 30 vuotta linnaa niin mua ei olis syntynyt edes. Aika ironista. Pirulla on näkyään tehtävävänsä:warn:

Se tais saada ennen vai jälkeen, en muista. Onnes se ei oleelinenn asias tässä keskustelussa. Ainahan joku voi mut voi lopettaa kun jaksaa istuu siitä 15 vuotta.

Jaa viesti

Oelnko mä teidän mielestä sen arvoinen ihminen että kannattais mun tappamisesta lusia 15 vuotta ja loppu elämä elinkautis ehdonalaisessa, menettää perheensä ja koko elämä?. @En ole Jos joku näkee näin, niin tervetuloa kokeilee. En tule antautuu kuin kuoleena eteen.

Silloin jos minuun viitsii käyttää tuon oljenkorren niin menee aika huonosti elämässä.:nice:

Mä en ole 10 vuoteen tehnyt kellekkään mitään pahaa. Mä en ole välitön uhka. En ehkä ole maailman paras ihminen, mutta pahempiikin on. En mä niitäkään moralisoi.

Jaa viesti

Miettikkää aikuiset äijät? Te lynkkaatte ihmisiä. Samaten tääläkin käy nuoria tyttöjä ehkä katsoo ja keskustelut on tasoa like this? Minä tiedän että suurin osa muskle ukoista ja akoista välittää lapsistaan, mutta teidän jutut on samanlaista kuin 10 vuotiaitten koulukiusaajien. Ei ole pointtia eikä päämäärää. Se sama mitä tämä jengi tekee tubettajille. Kannattaa vähän miettii mitä puhuu.

Onnes aikuiset ei jaksa kuunella pikkulasten kitinää, mutta entäpä jos toisessa päässä oliskin lapsi tai epävarma nuori ja lukis teidän juttuja.?

Jaa viesti

Onks se murha jos nainen käy panemisen jälkeen hakemassa jälkiehkäisytabletit apteekista?

Tääl ottaa jengi aika henkilökohtaisesti nää abortit:kahvi:

Jaa viesti

Miettikkää aikuiset äijät? Te lynkkaatte ihmisiä.

Mitä vittua sä horiset? Jos tässä joku oikeasti tappaa ihmisiä, niin se on ne lapsiaan murhauttavat naiset.

Yli 40 miljoonaa lasta vuodessa. Se ei ole ihan pieni ihmisuhri se. Ja sä kehtaat itkeä 20 naisesta El Salvadorissa. Missä sun suhteellisuudentaju on?

Muokattu: , käyttäjä: Silien

Jaa viesti

Onks se murha jos nainen käy panemisen jälkeen hakemassa jälkiehkäisytabletit apteekista?

Jos hedelmöitys on tapahtunut niin on. Siitähän siinä kyse on: sen varmistamisesta, että jälkikasvu ei saa tilaisuutta.

Käytännössä asiaa on melkoisen vaikea todentaa, joten vaikka laki saatais asian suhteen kuntoon, olis rikoksesta vaikea tuomita. Tietty sitten mitään jälkiehkäisytabuja ei kyllä apoteekista saisikaan.

Muokattu: , käyttäjä: Silien

Jaa viesti

Itsetyydytyksellä ja ehkäisypillereille sekä kondomeilla toi hoidetaan

ja jos abortti, niin tuli siitäkin tyhjä arpa.

Ehkäisy se on herrasta perkeleestä sekin. En mä siitä toki rankaisemaan rupeaisi.

Jaa viesti

Entäs runkkaaminen, kai sitä olet harrastanut navetan ylisillä, tai vintillä?

Syntiä olen toki tehnyt vähintäänkin tarpeeksi, en tosin noin eksoottisissa paikoissa. Koetan silti välttää.

Jaa viesti

Joo ite sain jo priva laatikkoon tappo uhkauksia kun mielipiteeni sanoin.:) Sinällään löysin ironiaa tästäkin. Joten en ota vakavissaan niitä. Kyllä toi fundamelisti kristitty on ihan yhtä sekasin kuin fundamelisti muslimit. Onnes suomessa ei ole kristittyjä vallassa ja laki on maalinen. Teokratiaa me ei tarvita. Teokratiassa alistetaan naisten oikeuksia ja tasa-arvoo. Itselle nainen ja mies on samanarvosii.:wink2:

Kieltämättä ihmettelin miten tää keskustelu meni joittenkin sieluun niin pahasti että alentuivat mulle ihan privana laittaa tätä. Aika arka aihe.:hmm:

Jaa viesti

Joo ite sain jo priva laatikkoon tappo uhkauksia kun mielipiteeni sanoin.:)

Sait vissiin.

Jaa viesti

Sait vissiin.

En sinulta mutta yhdeltä toiselta joka ei kirjottele täälä foorumilla aktiivisesti.

Poistin viestin ja estin tyypin. Mä tiedän tälläiset pellet.

Eikä se mikään ihmeelinen viesti ollut. Sanottiin että tapa ittes paska, lasten vihaaja. Jotain sellaista sontaa.

Jaa viesti

En sinulta mutta yhdeltä toiselta joka ei kirjottele täälä foorumilla aktiivisesti.

Vähän epäilen. Sen verran paljon väkevämmin on tälläki foorumilla abortin puolesta puhuttu, että jos jotakuta sen takia joku häiriintyny uhkailis niin se tuskin olisit sinä.

Voin olla väärässä mutta enpä usko.

Jaa viesti

Vähän epäilen. Sen verran paljon väkevämmin on tälläki foorumilla abortin puolesta puhuttu, että jos jotakuta sen takia joku häiriintyny uhkailis niin se tuskin olisit sinä.

Voin olla väärässä mutta enpä usko.

Nämä viestit on julkisia ja niitä lukee kaikki. Mä olen sen verran saanut näitä uhkauksia niskaan. Ei ne toteuta niitä. Se käy hetkes sieluun. Mä heitän ne roskiin suoraan.

Jaa viesti

Ihme juttu kun olen paljon sua ärsyttävämpi jätkä enkä ole saanut moisia koskaan.

Jaa viesti