Jump to content

kepe

penkki treeni

Recommended Posts

miten olet treenannut tähän asti penkkiä?

A small bird will drop frozen dead from a bough

without ever having felt sorry for itself.

I am the master of my fate. I am the captain of my soul.

Jaa viesti

Miken 2x6 käyttöön ja ns. korvaushoito. eli susta viikossa ja sitten muuta sen mukaan mitä sattuu löytymään. Tämä ei ole roinaamista kun muistaa vaan sanoa että korvaushoito.

Pari vuota tuota ja penkki on jo kahden markan palemmalla puolella, Jos sitten vaan pää kestää, niin Poden hybridiä voi kokeilla. Pode ei täällä enää jaa vinkkejään vaan kyselee itse apuja pakkiksella mutta onneksi tuo on kattavasti avattu täällä forumilla. Suurimmalle osalle miken ohjelma tuottaa tuloksia ikuisesti.

Tuntematon homo: Huolestuneena huomasin että joku luuli että täällä ei kannatettaisi itse murha bodausta ja saatanan kovaa​ douppausta kyllä se on väärä luulo.

Jaa viesti

Liian koukeroista itsemurhabodaajille. joku insinööri ehkä tekee tollee mutta kun2x6 riittää niin riittää. Ja korvaushoito päälle.

Tuntematon homo: Huolestuneena huomasin että joku luuli että täällä ei kannatettaisi itse murha bodausta ja saatanan kovaa​ douppausta kyllä se on väärä luulo.

Jaa viesti

Ärsykkeen vaihtelu???

Nykyistä hinkattu liian pitkään, eikä se enää herätä kroppaa kehittymään?

Jari

Potkunyrkkeily ohjaaja

Lisensoitu Personal Trainer

Lisensoitu Voimavalmentaja

Jaa viesti

Miken 2x6 käyttöön ja ns. korvaushoito. eli susta viikossa ja sitten muuta sen mukaan mitä sattuu löytymään. Tämä ei ole roinaamista kun muistaa vaan sanoa että korvaushoito.

Pari vuota tuota ja penkki on jo kahden markan palemmalla puolella, Jos sitten vaan pää kestää, niin Poden hybridiä voi kokeilla. Pode ei täällä enää jaa vinkkejään vaan kyselee itse apuja pakkiksella mutta onneksi tuo on kattavasti avattu täällä forumilla. Suurimmalle osalle miken ohjelma tuottaa tuloksia ikuisesti.

Ei se korvaushoito mitään jeesaa, menee vaan tasot normaaleiksi. Kerta 2-3 viikkoon susta, kukaan vedä kerran viikkoon.

Ei muuten taida arvolla olla montaa viestiä missä ei trollaa:kahvi:.

Vois melkein veikata että joku miken kaveri siellä

Jaa viesti

Ei se korvaushoito mitään jeesaa, menee vaan tasot normaaleiksi. Kerta 2-3 viikkoon susta, kukaan vedä kerran viikkoon.

Ei muuten taida arvolla olla montaa viestiä missä ei trollaa:kahvi:.

Vois melkein veikata että joku miken kaveri siellä

Millähän vitun logiikalla Miken kaveri? Siksi että ihailen estotta Miken penkkiohjelmaa? valot päälle nyt, jos ei ole jo piuhat lopullisesti poikki.

Ja toki helpottaa jos lukisit mitä kirjoitin. Ns. korvaushoito eli Susta viikossa, se on ns. korvaushoito joka itse itselle määrätään. Ei voi sulta kauhalla vaatia kun on lusikalla annettu, mutta hyvä kun jaksat yrittää.

Muokattu: , käyttäjä: ArvoKyyrölä

Jaa viesti

Ihmeellisiä neuvoja. Heti jos ei tulokset nouse niin sustaa koneeseen. Voi saatana. Jos penkistä nousee 50kg niin kyllä se vika on jossain muualla kuin testotasoissa.

Ärsykkeen vaihtelu voisi toimia. Monipuolisempaa treeniä rinnalle ja enemmän safkaa koneeseen.

Marjamaa on oikeassa

Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Jaa viesti