Jump to content

Jerrwo

Valmentaja hakusessa

Recommended Posts

Hei!

Tulin tänne huutelemaan jos vaikka tärppäisi 'valmentaja'.

Treeni taustaa on useampi vuosi takana ja kehonrakennus mielessä olen treenaillut. Itsenäisesti olen treenaillut ja välillä noita massa ohjelmia käyttänyt vaihtelevuuden takia. Tarkoituksena olisi löytää valmentaja Joka tietää mitä tekee ja osaa tehdä progressiiviset ohjelmat niin ruokailun kun treenaamisen suhteen ja on halukas seuraamaan tuloksia. En kaipaa mitään tsempparia vaan henkilön joka sanoo mitä tehdään ja se tehdään. Jos kiinnostuit laita viestiä tai kerro tärpistäsi (ei tarvitse olla ammattilainen riittää että tiedät mitä teet)

Muokattu: , käyttäjä: Jerrwo

Jaa viesti

Tulit oikeeseen paikkaan.

Itse en osaa valmentaa mutta palstalla on ainakin yksi henkilö joka tekee treeni ohjelma ja ruoka valio valmennuksia.

Jaa viesti

niin oli. ja teki. mutta onko ja tekeekö enään hän?

A small bird will drop frozen dead from a bough

without ever having felt sorry for itself.

I am the master of my fate. I am the captain of my soul.

Jaa viesti

"En kaipaa mitään tsempparia vaan henkilön joka sanoo mitä tehdään ja se tehdään."

Eli mitä tarkaalleen ottaen olet vailla:Pentti Hilkuri: Henkilöä, joka sanoo mitä tehdään:Pentti Hilkuri:

Eikös Get huge tai Get huge 2 ole ollut aika suosittu:Pentti Hilkuri: Mutta vain jos et ole mammanpoika.

GET HUGE treeniohjelma on suunniteltu tavoitteelliseen kehonrakennusharjoitteluun! Ohjelma ei sovi mammanpojille. Alun perin suunnittelin ohjelman omaan käyttöön mutta yleisön pyynnöstä vapautin ohjelman jakoon.

En minä kuuroille huuda

Vain niille jotka kuuntelee

En sokeille maalaa

Vaan niille jotka näkee

Jaa viesti

Eikös tsemppari ole 'yksi vielä hienosti menee ihmisiä :D

Täytyy katsoa toi vatasen ohjelma, siinähän vissiin saa ruokapuolen myös mukaan

Muokattu: , käyttäjä: Jerrwo

Jaa viesti

Jos on kisasuunnitelmia, niin kannattaa panostaa noihin, joita kisaajat käyttää. Eli Uusitalo, Halonen, Pulkkinen, joilla hyvä maine.

Entä jos on vain baaribodari-roinari, kenen puoleen sitten kääntyä:Pentti Hilkuri:

En minä kuuroille huuda

Vain niille jotka kuuntelee

En sokeille maalaa

Vaan niille jotka näkee

Jaa viesti

Jos on kisasuunnitelmia, niin kannattaa panostaa noihin, joita kisaajat käyttää. Eli Uusitalo, Halonen, Pulkkinen, joilla hyvä maine.

Serbiin ottaa yhteyttä

Vitargoa & gianttia niillä lihat turpoaa :haba:

Jaa viesti

Entä jos on vain baaribodari-roinari, kenen puoleen sitten kääntyä:Pentti Hilkuri:

Sitten kuka vaan noista nettivalmennusta tarjoavista, joilla on "nimeä" alalla.

Jaa viesti

Onhan tuossa instan kuvissa hyvässä kunnossa oleva kundi. Paljonko on pituutta ja painoa?

Voi olla taviksesta vaikea löytää käskyttäjää jos itse olet paremmassa kunnossa. Enpä kyllä loppuviimein usko, että tarviit mitään valmentajaa jos ei ole kisasuunnitelmia. Myös se vaikuttaa oletko natu vai ei. Itse en horkkahommia ajattelis jos niitä ei ole tähänkään asti ollu.

"Horkkavalkut" jättäsin siis laskuista väliin. Siksi nuo sanat koska natu ja roinatreenaus ovat ihan eri asioita jo treenisyklin ja palautumisen kannalta. Roinalla voit vetää 6 kovaa treeniä viikkoon, natuna ei keho pysy perässä ees 2kuukautta tuossa tahdissa.

Muokattu: , käyttäjä: soccerman

Jaa viesti

No kyl mä näen vaikka olis kovassa kunnossa ni osaavan valmentajan avulla mennään aste eteenpäin ja hyvinkin nopeassa ajassa.

Itse ajattelin kokeilla syksyllä toisella forumilla kirjoittavaa jto:ta. Mua ei sillee pelkkä kehoilu kiinnosta vaan enempi voimailu ni uskon että siihen hyvä.

Luulen että ihan sillä että joku kattoo perään ni tulee tehtyä tarkemmin.

Takamaa varmaan hyvä bodailuun, fiksua juttua kirjottelee ja olen nähnyt kun valmentaa. Asiallinen kaveri.

Toinen ni timo haikarainen. Pidän häntä suomen parhaana valmentajana, mitä näitä nähnyt ja lukenut juttuja ja kirjoja.

Täl hetkel teen hänen juttuja, toimii.

Jaa viesti

Tällä hetkellä ei ole kisa suunnitelmia. Tuleehan sitä joskus ikävä kyllä jotain kuuria vedettyä toki ihan minimaalsilla suhteilla. Eli olen tälläinen baaribodari joka ei käy baareissa :'D Mieluiten välttelisin nuita mahdottoman kalliita trainereita välttämään.. Vaikka parhaita ne varmasti olisivatkin

Jaa viesti

Podelle on vittuiltu aika paljon tästä hänen PT hommasta. Olisko tässä Podelle näytönpaikka? Pistää Erska kuntoon, vaikka kisakuntoon tai poden hybridillä voimailutähdeksi.

Tuntematon homo: Huolestuneena huomasin että joku luuli että täällä ei kannatettaisi itse murha bodausta ja saatanan kovaa​ douppausta kyllä se on väärä luulo.

Jaa viesti

Hei.

Nyt on näytönpaikka podella.

Bull mentula aikoinaan teki sillee että ilmatteeks valmens suurin pudottaja kisan tyypin.

Hyvään kondikseen pääs hänen valmentamansa kaveri ja ainoa hinta oli että sanot siellä telkkarissa kuka valmensi.

Siitä lähti portsarin elämän muutos ja nostan hattua.

Jaa viesti

Hei.

Nyt on näytönpaikka podella.

Bull mentula aikoinaan teki sillee että ilmatteeks valmens suurin pudottaja kisan tyypin.

Hyvään kondikseen pääs hänen valmentamansa kaveri ja ainoa hinta oli että sanot siellä telkkarissa kuka valmensi.

Siitä lähti portsarin elämän muutos ja nostan hattua.

Mä lupaan jakaa, jos pode tän tekee ja onnistuu, jutun kaikissa mun sosiaalisen median tileissä. Niissä kymmeniä tuhansia maksukykyisiä seuraajia. Tää on Pode lupaus. :tsemppiä:

Tuntematon homo: Huolestuneena huomasin että joku luuli että täällä ei kannatettaisi itse murha bodausta ja saatanan kovaa​ douppausta kyllä se on väärä luulo.

Jaa viesti

Mä lupaan jakaa, jos pode tän tekee ja onnistuu, jutun kaikissa mun sosiaalisen median tileissä. Niissä kymmeniä tuhansia maksukykyisiä seuraajia. Tää on Pode lupaus. :tsemppiä:

Hei siinä suuri lupaus.

Vieläkun jaat viikotteiset fiilikset ja tulokset.

Täs ois podella näytön paikka.

Lupaan seurata projektia jos onnistuu:tsemppiä:

Jaa viesti

Hei siinä suuri lupaus.

Vieläkun jaat viikotteiset fiilikset ja tulokset.

Täs ois podella näytön paikka.

Lupaan seurata projektia jos onnistuu:tsemppiä:

Tää on vuoden kovin juttu budy skenessä jos näin käy. Möykyn lääkehuuruiset pörinät tai miken lässytys on pientä kun pode pistää miehen kuntoon.

Leuka loksahtaa kyllä myös mun seuraajiltani, yleensä vloggaan yrityskaupoista, sijoitusvinkeistä, natseista ja jaan ravintolavinkkejä ympäri maailmaa.

Jaa viesti