Jump to content

Anssi Manninen

Risto rohkea -palkinto

Recommended Posts

https://demarinaiset.fi/rauhanneuvottelija-hussein-al-taee-on-vuoden-2019-risto-rohkea/

”Demarinaiset pitää al-Taeen toimintaa rauhan ja vakauden vahvistamisessa rohkeana ja puheenvuoroja tasa-arvoisen, suvaitsevaisen ja moniäänisen yhteiskunnan puolesta esimerkillisinä”, Demarinaisten puheenjohtaja kansanedustaja Tytti Tuppurainen painottaa."

Tuppurainen osoitti taas olevansa hyödyllinen idiootti :D :D :D

"Tasa-arvo vaatii lasikattoja rikkovia naisia, mutta myös miehiä, jotka uskaltavat haastaa ympäristöään".

No, hänhän haastoi mm. homot, juutalaiset, sunnimuslimit, kurdit ja somalit.

Muokattu: , käyttäjä: Anssi Manninen

DOMINUS NUTRITION OY

http://www.dominusnutrition.fi

Jaa viesti

minä en halua häntä tänne

hänen kirjoituksensa oksettaa minua

A small bird will drop frozen dead from a bough

without ever having felt sorry for itself.

I am the master of my fate. I am the captain of my soul.

Jaa viesti

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000006091006.html

Onko rasismia puntaroida, millä kriteereillä tämä heepo on mennyt veronmaksajien kustantamalle lomalle? Nykypäivänä kaiken maailman paskahouset inisevät "rasismista" tai "fasismista" sen mukaan, kun eivät tykkää suomipottunokkien mielenpiteistä. Edellä mainituista termeistä molemmat ovat vasemmalle kalellaan olevien poliittisten huorien manipulaatiovälineitä. Ei uppoa ainakaan tähän osoitteeseen. Voi miettiä kuinka vituillaan Suomen tasavalta on, jos hallitustunnustelijana on beetauroksen arkkityyppi.

DOMINUS NUTRITION OY

http://www.dominusnutrition.fi

Jaa viesti

Ei se tietenkään mitään rasismia ole. Ruoditaan niitä muidenkin sairaslomia, esimerkiksi vaikka Tony Halmeen sairaslomaa, niin miksi ei al-Taeenkin? Toki lääkäri niistä sairaslomista päättää ja taviksilla tuollainen julkinen ruotiminen olisi asiatonta, mutta ehkä kansanedustajan tulee se sietää?

Jaa viesti

Ei se tietenkään mitään rasismia ole. Ruoditaan niitä muidenkin sairaslomia, esimerkiksi vaikka Tony Halmeen sairaslomaa, niin miksi ei al-Taeenkin? Toki lääkäri niistä sairaslomista päättää ja taviksilla tuollainen julkinen ruotiminen olisi asiatonta, mutta ehkä kansanedustajan tulee se sietää?

Työnantaja kylläkin voi kutsua sairaslomalta töihin tai siirtää muihin tehtäviin. Sairasloma on vain työnantajan ja työntekijän välinen sopimus, minkä lääkäri määrää.

En minä kuuroille huuda

Vain niille jotka kuuntelee

En sokeille maalaa

Vaan niille jotka näkee

Jaa viesti

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000006091006.html

Onko rasismia puntaroida, millä kriteereillä tämä heepo on mennyt veronmaksajien kustantamalle lomalle? Nykypäivänä kaiken maailman paskahouset inisevät "rasismista" tai "fasismista" sen mukaan, kun eivät tykkää suomipottunokkien mielenpiteistä. Edellä mainituista termeistä molemmat ovat vasemmalle kalellaan olevien poliittisten huorien manipulaatiovälineitä. Ei uppoa ainakaan tähän osoitteeseen. Voi miettiä kuinka vituillaan Suomen tasavalta on, jos hallitustunnustelijana on beetauroksen arkkityyppi.

Taisi käydä niin, että nyt tuli ilmi edustajan todellinen persoona. Uskomatonta, että tuollaista asiaa ei voi käsitellä sairasloman aikana. Mikäänhän ei estä saikuttamasta vaikka neljää vuotta putkeen. Tuskin edustaja siinäkään mihinkään kelan rahoille tipahtaa, kuten tavallinen pulliainen aikaisimmillaan siinä parin viikon jälkeen.

Jaa viesti

Miten jengi suhtautuisi tähän sairaslomaan, jos kyseessä olisi vihapuheesta kiinni jäänyt kantasuomalainen persu, eikä maahanmuuttajataustainen demari? Käsittääkseni Hakkaraisen "lomailut" veronmaksajien piikkiin ei ollut kummoinenkaan ongelma persujen kannattajille?

Jaa viesti

Miten jengi suhtautuisi tähän sairaslomaan, jos kyseessä olisi vihapuheesta kiinni jäänyt kantasuomalainen persu, eikä maahanmuuttajataustainen demari? Käsittääkseni Hakkaraisen "lomailut" veronmaksajien piikkiin ei ollut kummoinenkaan ongelma persujen kannattajille?

käsittääkseni harva persuja äänestänyt pitää hakkaraista minään persujen keulakuvana tai ykköstykkinä.

En minä kuuroille huuda

En sokeille maalaa

Vaan niille jotka näkee

Jaa viesti

käsittääkseni harva persuja äänestänyt pitää hakkaraista minään persujen keulakuvana tai ykköstykkinä.

Onko al-Taee sitä demareille?

Jaa viesti

Onko al-Taee sitä demareille?

oliko tämä ketju Hakkaraiselle vai Al-taeelle omistettu? Miksi keskustelua pitää alkaa aina viemään johonkin muuhun suuntaan itse asiasta? "No kyllähän ne muutkin...!" Mitä jos puhuttaisiin nyt Al-taaeasta tässä ketjussa? Jospa pysyttäisiin itse aiheessa? Miksi haluat puhua Hakkaraisesta tässäkin ketjussa?

Vai onko nyt yritystä normalisoida Al-taeen touhuja? Kyllä Teuvokin tekee sitä ja tätä, haukkuu pakolaisia ja on sovinisti niin saa se Al-taeekin olla ihan rauhassa antisemitisti!!!!

En minä kuuroille huuda

En sokeille maalaa

Vaan niille jotka näkee

Jaa viesti

oliko tämä ketju Hakkaraiselle vai Al-taeelle omistettu? Miksi keskustelua pitää alkaa aina viemään johonkin muuhun suuntaan itse asiasta? "No kyllähän ne muutkin...!" Mitä jos puhuttaisiin nyt Al-taaeasta tässä ketjussa? Jospa pysyttäisiin itse aiheessa? Miksi haluat puhua Hakkaraisesta tässäkin ketjussa?

Vai onko nyt yritystä normalisoida Al-taeen touhuja? Kyllä Teuvokin tekee sitä ja tätä, haukkuu pakolaisia ja on sovinisti niin saa se Al-taeekin olla ihan rauhassa antisemitisti!!!!

Olet oikeassa. Ei ole hyväksyttäviä Al-Taeen touhut. Emme suvaitse. :nice:

Jaa viesti

Tällä kertaa SDP myönsi Risto Rohkea -palkinnon tunnetulle antisemitistille. Tällä kertaa meni näin.

Taitaa olla vain antisionisti, mikä on vain hyvä juttu. Sionisti pankkiirit antoivat rahaa eräällä viiksilegendalle, joka pääsi historian kirjoihin kaikkien tuntemana.

Jaa viesti

Taitaa olla vain antisionisti, mikä on vain hyvä juttu. Sionisti pankkiirit antoivat rahaa eräällä viiksilegendalle, joka pääsi historian kirjoihin kaikkien tuntemana.

Itse kaipaisin rahoitusta omiin vähän hämärimpiin suunnitelmiin. Miten näihin Sionisti pankkiireihin saisi yhteyden? Riittääköhän tämä viesti?

Danske bankissa sanoivat etteivät osallistu ihmisoikeurikkomusten ja sotarikosten rahoitukseen tällä hetkellä, kun ovat saaneet niin paljon huonoa julkisuutta rahanpesusta, Kyyrölän seudun säästöpankissa oltiin alkuun innoissaan hankkeestani, serkkupoika isännistön puheenjohtajana, mutta laina mitä hain oli liian iso suhteessa pankin talletuskantaan. Mutta ottakaa Siionisti pankiirit yhteyttä vaikka privaattiviestillä. Lupaa yrittää maksaa kaiken takaisin.

Muokattu: , käyttäjä: ArvoKyyrölä

Tuntematon homo: Huolestuneena huomasin että joku luuli että täällä ei kannatettaisi itse murha bodausta ja saatanan kovaa​ douppausta kyllä se on väärä luulo.

Jaa viesti

Itse kaipaisin rahoitusta omiin vähän hämärimpiin suunnitelmiin. Miten näihin Sionisti pankkiireihin saisi yhteyden? Riittääköhän tämä viesti?

Danske bankissa sanoivat etteivät osallistu ihmisoikeurikkomusten ja sotarikosten rahoitukseen tällä hetkellä, kun ovat saaneet niin paljon huonoa julkisuutta rahanpesusta, Kyyrölän seudun säästöpankissa oltiin alkuun innoissaan hankkeestani, serkkupoika isännistön puheenjohtajana, mutta laina mitä hain oli liian iso suhteessa pankin talletuskantaan. Mytta ottakaa Sinisti pankiirit yhteyttä vaikka privaattiviestillä. Lupaa yrittää maksaa kaiken takaisin.

Oikealla hatulla voisit varmaan päästä kerhoon ja rahaa tulisi.

Jaa viesti

Oikealla hatulla voisit varmaan päästä kerhoon ja rahaa tulisi.

Onko minulla väärä hattu? Kesät talvet lippahattu päässä. Ja kumisaappaat jalassa, onko nekin väärät?

Tuntematon homo: Huolestuneena huomasin että joku luuli että täällä ei kannatettaisi itse murha bodausta ja saatanan kovaa​ douppausta kyllä se on väärä luulo.

Jaa viesti

Onko minulla väärä hattu? Kesät talvet lippahattu päässä. Ja kumisaappaat jalassa, onko nekin väärät?

Sen pitäis olla sellainen mikkihiirihattu, josta on korvat leikattu pois. Nasseksi kun oot jo julistautunut, veikkaan niiden piirien kyllä arvostavan.

Dramatisoija Marja Rankkala kertoo pyrkineensä säilyttämään Waltarin hengen.

Jaa viesti

Mun mielestä se on erittäin väärin, että tänne tuodaan noita mutakuonoja. Ne ei tee muuta kuin raiskaa meijän naisia ja levittää aidsia ja varastavat ja rosvoavat.

En minä kuuroille huuda

En sokeille maalaa

Vaan niille jotka näkee

Jaa viesti