Jump to content

Anssi Manninen

Dominus-testikehot

Recommended Posts

Vieläkö Anssilla oli VEGE REFECTIO:n testaajalle tarvetta? Meillä rouva on etsinyt pitkään tuon tyyppista tuotetta ja lopettanut aika pitkälti kaikkien käytön ankean maun takia.

Jaa viesti

"Sain sulta "testikehoon" Firmitas ja Refectio purkit. Purkit ei ole vielä loppu, mutta palautteena jo tässä vaiheessa voin sanoa maku on onnistunut ja hyvä. Tuntuu että imeytyy hyvin, molemmat tuotteet. Firmitaksesta ehkä sellainen huomio että hikoilu treenin yhteydessä suurempi, joka nyt ei minua haittaa, mutta huomiona kuitenkin. Toisinaan olen lisännyt Firmitakseen kolmasosa teelusikan merisuolaa lisää annokseen joka tuntuu hyvältä. Refectio palautusjuomana miellyttävä juoda kun se ei jää vellomaan mahaan ja oikeastaan kohta juonnin jälkeen tuntuu että ei oo mitään ravintoa nauttinut, mutta ei tuu normi treenin jälkeinen nälkä ollenkaan niin "heti" kun yleensä. Ja tuntuu että todella auttaa palautumiseen, domssit vähentyneet."

DOMINUS NUTRITION OY

http://www.dominusnutrition.fi

Jaa viesti

Kyllä tuo firmitas on vaan hyvää tavaraa, Oli testissä tossa pyöräily treenissä ja jaksoi vetää loppuun asti täysillä ja ei tullut heikko olo, maku oli mahtava. Palkkari kanssa todella loistavaa, imeytyy nopeasti ja maku on hyvä. Kiitos Anssille testi tuotteista!

Jaa viesti

Kiitoksia Vege Refectiosta ja sheikkeristä! Sitten itse palautteeseen.

+Sekoittuu todella hyvin. Käytin vain puoli sheikkeriä vettä ja jauhetta ei jäänyt tippaakaan pohjalle. Tämä ei ole varsinkaan näissä vegetuotteissa mikään itsestäänselvyys.

+Hyvä ravintoainesisältö

+Ei keinotekoisia makeutusaineita

-En tiedä johtuiko suhteellisen vähäisestä vesimäärästä vai omista mieltymyksistä, mutta maku oli liiankin makea. Täytyy vielä kokeilla ensi kerralla sotkea ohjeistettu annos reilumpaan määrään vettä. Testissä on siis suklaa.

Jaa viesti

No niin ekan kerran käytössä appelsiinin makuinen refectio palkkari ja sitruunan makuinen firmitas nesteytysjuoma.

Ensivaikutelma purkeista laadukas, kaikki on selkeesti luettavissa.

Jauhot sekottu hyvin eikä kuohunut.

Nesteytysjuomaa käytin punttitreenin aikana, yleensä käyttäny vastaavaa dexalin tuotetta aerobisen yhteydessä ja kankkusessa.

Täytyy vertailla ainesosia kun kerkee.

Maultaan ihan ok, aika neutraali fiilis.

Ei hyvä muttei huono.

Sit refectio palkkari treenin jälkeen.

Todella raikas, vähänku ois mehua juonut.

Taitaa olla parasta maun puolesta mitä oon maistanut.

Toinen mitä huomasin etiketistä ni vitamiineja seassa, en oo ennen törmännyt vastaavaan.

Tää tulee mulla ehdottomasti käyttöön.

Jaa viesti

Jatketaan.

Aerobisessa treenissä tuli vedettyä nyt metsämarjan makuista firmitas nesteytysjuomaa. Mielestäni tää on paremman makuinen ku sitruuna.

Vertasin pitoisuuksia dexalin vastaaviin ni on täs enemmän kaikkea. Luulen että tää firmitas tehty kovaa treenaaville.

Mä monta vuotta lisännyt ripauksen suolaa treenijuomaan, täs ei tarvi. 2,5g annoksessa suolaa, dexalissa tais olla 0,5.

Tää jää mul käyttöön.

Sit muutama punttitreeni, käyttänyt samaa treenin aikana ja palkkarina kokeilin viinirypäleen makuista refectiota.

Mehumainen ja raikas, mut emmä viinirypäleestä tiedä. Aika neutraali maku, mikä sinänsä ihan hyvä. Ei maistu teolliselta.

Erikoista näissä ettei juurikaan kuohu kun sekottaa, palkkari valmis heti. Mul kilpailijan pussi mikä kestää varmaan 5min että pystyy juomaan, välil veemäinen jos sekottanut treenin jälkeen.

Jaa viesti

8 tuntia sitten, Anssi Manninen kirjoitti:

Tämän voisi laittaa myös täällä testiin kunhan tuote markkinoilla. Alamme juuri tekemään etikettejä, joten menee sellainen pari viikkoa, että REFUEL meidän varastolla.

Kelpaa

Jaa viesti

On 12.5.2019 at 15.53, Anssi Manninen kirjoitti:

Laitappa viestiä info@dominusnutrition.fi ja mainitse, että lupasin GENIUS ja FIRMITAS -näytepurkit ja oheiskamaa. :)

Firmitas on kyllä hyvin toimiva tuote käyttötarkoitukseensa ja maku on myös hyvä. Kävin kesällä helteiden aikaan myös nyrkkeilytreeneissä, siellä eritoten tehokas nesteyttäminen oli tarpeen, koska lihavaa hikoilutti järkyttävästi. Geniuksesta nyt hankala antaa kovin yksityiskohtaista arviota, koska en kesällä tehnyt mitään aivokapasiteetillisesti haastavaa tai myöskään treenit olleet siinä pisteessä, että olisi ultimaattista focusta voinut hyödyntä/tarvinnut. Sheikkeri on hieno ulkonäöltään ja muuten hyvin ajaa asiansa. 

Jaa viesti