Jump to content

Deadlifter

Deadlifter treenaa

Recommended Posts

Laitan tänne lähitulevaisuudessa treenejäni.

 

Tänään ajoin Tampereelta Lahteen ja takaisin. Tämän jälkeen oikean käden hauiskääntöä 330g painoilla useita toistoja.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Saan muuten periaatteessa 250kg raw natuna penkiltä. Jos huijaan pikkaisen. Nimittäin sen verran olen tehnyt loppuojennuksen power rackistä. Niin että jos vaan teen tarpeeksi suuren kaaren ja nostan persettä tarpeeksi ylös niin se on 250kg.

250kg RAW!!! NATUNA!!! YEAH thumbsup.gif

 

gewichtheben-0002.gif

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Kiitos tsempeistä artistic.gif

 

Treeni kulkee nykyään hyvin. Ei tosin niin hyvin että TÄNNE alkaisin kertoa sarjoja ja kiloja 461.gif

kait ku saat tänne tarpeeksi tsemppejä nin tulee sellasii sarjoja joit voi tänneki kuittailla.. thumbsup.gif


KISU MISU MIU

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tsemppiä treeneihin! happy0034.gif

 

jk: Tässä vinkkinä hyvä liike ranteille ja niskalle:

[spoiler:2nhew1n8]smiley-eatdrink009.gif[/spoiler:2nhew1n8]

semmonen 8-12 toiston sarja viis kertaa molemmille ranteille puolenminuutin tauoilla

(siis. vas. oik. tauko vas. oik. tauko. jne)


KISU MISU MIU

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En vastaa kysymyksiin.

 

Kertoilen vaan omiani ja joskus ehkä sattuu tulemaan jotakuta kiinnostavaa tietoa.

 

TÄSSÄ ENSIMMÄISET OIKEAT NOSTAMANI PAINOT TÄSSÄ PÄIVYRISSÄ 901.gif901.gif901.gif

 

KEPPIJUMPPAA

puukeppi: julleja, kiertoja, taivutuksia

 

JULLE (ei vyötä)

20kg x 12, 40kg x 8, 60kg x 5, 80kg x 5, 100kg x 5, 110kg x 3, 140kg x 12,12,8 (PR)

Olen toki vyön kanssa tehnyt isommillakin painoilla, mutta ilman vyötä tuo oli ennätys. Ja ennenkuin joku vääräleuka kysyy, niin ei olleet 5cm taivutuksia vaan ihan kunnon puhtaita toistoja.

 

Sitten väsytti ja lähdin kotiin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tämä treeni on täysin aito. En koskaan laske leikkiä painojen määristä. En tosin tehnyt treeniä tällä viikolla, tästä on kuukausi tms aikaa.

 

KEPPIJUMPPAA

5min

 

KYYKKY

10kg x 12

 

MAVE

10kg x 12

 

KAPEA PENKKI

lämmittelyt, 155kg x 1 (PR)

UFS aikoina kapean penkin ennätys oli 140kg silloin kun normipenkki oli 170kg. Nyt pistin +15kg lisää ennätykseen. Nosto oli puhdas ja pysäytin rinnalle muutamaksi sekunniksi. En yrittänyt isompaa. Ojentajat tuntui niin heikoilta sinä päivänä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
[liikkuva2:1uuddve2]Vahva sonni, Tsemppiä treeneihin thumbsup.gif[/liikkuva2:1uuddve2]

 

Kiitos artistic.gif

 

Tänään punppailin vähän aamujunppailua:

 

KEPPIJUMPPAA

puukeppi: julleja, kiertoja, taivutuksia

 

JULLE (ei vyötä, ei vajaita toistoja)

20kg x 12, 40kg x 8, 60kg x 5, 80kg x 5, 100kg x 5, 120kg x 3, 130kg x 3, 140kg x 3, 150kg x 12,12 (PR)

En olekaan vähään aikaan tehnyt näin suurilla painoilla jullea. Huomatkaa että tein ilman vyötä joka vahvistaa hyvin keskivartaloa. Julleista myös se hyöty, että auttaa pitämään kyykyt suorassa eikä kaadu niin helposti eteenpäin.

Olisin tehnyt kolmannenkin sarjan mutta jostain ihme "keskiselästä" alkoi tuntumaan hassulta. Lopetin siis tuohon ja ensi kerralla isommilla thumbsup.gif

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
enskerralla 110 vaiko 120? happy0034.gif

 

Saa nähä!Kaikkea on suunnitelmissa. Ehkä vedän kaikilta maton alta ja hyppään suoraan 140 kiloon cool0004.gif

 

Lisäksi ajattelin alkaa tehdä ylileveää penkkiä kapealla otteella. Tai sitten puolikyykkyä tyyliin "ass to grass" thumbsup.gif

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...

×
×
  • Luo uusi...