Jump to content

FeelGood

ELIXIA saleille satunnaiset HUUME/ROINA testit!

Recommended Posts

[h=1]Elixia tiukensi jäsenehtojaan: Kuntosalin asiakkaille voidaan nyt tehdä huumetesti :vastis:

Elixia ilmoittaa asiasta verkkosivuillaan olevissa jäsenyysehdoissa. Niissä todetaan, että jäsenen pitää sitoutua olemaan käyttämättä huumausaineita tai suorituskykyä parantavia aineita.

[/h]Ehdoissa lukee myös, että Elixialla on oikeus suorittaa satunnaisia ​​huumetestejä Elixia-keskuksissa, mikäli erityisiä ja painavia syitä testien tekemiseen ilmenee.

Ennen huumetestin tekemistä Elixian keskuksissa olevilta jäseniltä pyydetään lupa testin tekemiseen. Huumetesti tehdään hyväksytyn kolmannen osapuolen valvonnassa ja jäsenen saatavilla olevassa erityisessä asiakirjassa kuvatun menettelyn mukaisesti.

[h=1]https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a06d7003-7a21-453a-bc33-228bb764e082

Tuliko kylmä hiki otsalle? Salin vaihto edessä? :mrgreen:

[/h]

Jaa viesti

Täysin merkityksetöntä. Fitness 24/7 jäsenehdoissa on ollut sama pykälä jo pitkään roinan puolesta ja käytännössä saliketjulla ei ole yhtään mitään keinoja pakottaa ketään testattavaksi edes jäsenyyden katkaisun uhalla. "Erityiset ja painavat syyt" käytännössä meinaisivat, että olisi näyttöä tavaran käytöstä ja muiden puheiden perusteella tuohon ei saada yhtään ketään painostettua.

Jaa viesti

Mielenkiintoinen linjaus kyllä.

Itse en ole kokenut ongelmaksi, vaikka roippaajia samalla salilla, aika vähän herättävät edes huomiota.

Poikkeuksena nuorehkot roipparit, joilla vielä käytöstavat hakusessa.

Typerää toimintaa salilta, vaikka itse olen natu-treenauksen kannattaja, niin en tuomitse, ei kuulu mulle.

Jaa viesti

Sen verran voin kertoa että roinan ukot eivät vieläkään ole saleilla joissa olen käynyt ottaneet minkäänlaista johtoasemaa

Olen asunut kylässä josta on tullut maailman voimakkaimpia ukkojakin.Janne Virtanen ja toki myös Aholan Jokke joka touhuilee sekä janakkalassa ja hämeenlinnassa.

No...kyseessä on sellaiset ukkelit että eipä taida olla täälläkään vastusta .

JEPS...

Edit:siinä on foorumin muutamalla roinamodellakin tekemistä.

Ihme juttu muuten että modet täällä valitaan sen suhteen että pitää käyttää aineita.

Ja tämä ei koske pelkästään furiosta.....hänestä tiedän jo kaiken :ihme:

Ties missä mielentilassa kirjoittelen

Jaa viesti

Elixialla käy kaikki huumehampit bodaamassa, hyvä että viimeinkin puuttuvat tarmolla tähän valtavaan ongelmaan.

En minä kuuroille huuda

Vain niille jotka kuuntelee

En sokeille maalaa

Vaan niille jotka näkee

Jaa viesti

Ei savua ilman tulta.

Voihan se olla niinkin, että Elixialla on huumeongelma. Tiloissa ei ole mitään sinisiä lamppuja tai muita huumeidenkäyttöä vaikeuttavia tekijöitä.

Salitkin ovat keskustassa tai sen liepeillä, joissa huumeidenkäyttäjiä pyörii.

Itse vaihdan elixialta ihan varmuuden vuoksi toiselle salille.

"HUUME- JA DOPING-TESTIT SALEILLE?

Nyt viikonloppuna tuli kohu elixian päätöksestä testata huumetestein salilla epäilyttäviä henkilöitä. Sittemmin uutista pahoiteltiin ja testeistä luovuttiin.

Ymmärtääkseni Ruotsissa ja Tanskassa huume- ja dopingtestejä tehdään jollain saleilla ja poliisinkin toimesta, koska siellä esim. anabolisten steroidien omakäyttökin on kriminalisoitua.

Mitä ajattelette testeistä? Minusta niitä ei pitäisi tehdä ainakaan Suomessa, koska meillä doping aineiden omakäyttö ei ole laitonta. Mitä tulee huumetesteihin niin ne korvaisin niin, että jos henkilö käyttäytyy häiritsevästi salilla niin hänelle annettaisiin varoitus ja uusimisesta irtisanominen ilman mitään testejä."

by Jan Sundell

En minä kuuroille huuda

Vain niille jotka kuuntelee

En sokeille maalaa

Vaan niille jotka näkee

Jaa viesti

Möykkyhän puhui livessä tuosta eilen. Kertoi, että ei tule enää puhumaan pahemmin seteistä videolla just tuon takia kun paskaa tulee niskaan ja pt-hommat menee. Oli kans samaa mieltä, että jokainen tekee kuten tahtoo jos käyttäytyy hyvin salilla. Roid rage möykäreille porttaria vain niin profit. Möykky huumorimielellä mietti roinasalikonseptia.Olis semmoinen mikä profiloituisi doping saliksi ja siellä saisi puhua asioista suoraan.

Jaa viesti

Tuo on sellaista mielivaltaista hommaa. Jokaisen oma asia käyttääkö vai ei. Tuossa tulee vielä se ongelma että jotkut lääkärin määrämät resepti lääkkeet voi antaa positiivisen tuloksen. Entäpä jos joku on ihan virallisessa korvaushoidossa, minkä lääkäri on määränyt? Niin tulee porttikielto. Myös joilakin lisäravinteila voi kärähtää doping testistä esim DMAA muinoin.

Aivan täyttä hevonpaska kyttäämistä tuolainen. Mutta enpä minä tuolaisilla hienosto mestoilla treenaile ite ja näkyään hyvää syy pysyäkkin poissa.

Jaa viesti

Sen verran voin kertoa että roinan ukot eivät vieläkään ole saleilla joissa olen käynyt ottaneet minkäänlaista johtoasemaa

Olen asunut kylässä josta on tullut maailman voimakkaimpia ukkojakin.Janne Virtanen ja toki myös Aholan Jokke joka touhuilee sekä janakkalassa ja hämeenlinnassa.

JEPS...

Ihme juttu muuten että modet täällä valitaan sen suhteen että pitää käyttää aineita.

Meinasitko että Virtsu ja Jokke oli natuja :wink2: ?

Jaa viesti

Möykkyhän puhui livessä tuosta eilen. Kertoi, että ei tule enää puhumaan pahemmin seteistä videolla just tuon takia kun paskaa tulee niskaan ja pt-hommat menee.

On kyllä helvetin naivi jätkä jos se ei tota osannut jo etukäteen odottaa ennenkuin rupes avaamaan yksityiselämäänsä somessa.

Jaa viesti

JEPS...

Me muistaakseni käytiin aiemmin läpi tätä turhaa paskanjauhantaa täällä.

Jaa viesti

Käyn kaupallisella salila. Olen natu, joten en pelkää doping testaajia. Muutamia harvoja roinapaskeen käyttäjiä olen havainnut salilla. Liekö heidät ajanut sinne sama kuin minutkin, eli lukuisat kauniit ja kireät salikissat.

Ei ole helppoa ei... :wilbertti:

Jaa viesti

Siitä vaan sitten salin respaan vasikoimaan kaikki itseään vähänkin isommat ukot (ja akat). :))

Minä siellä respassa nyt

Vituttaa kun joku saa penkistä enemmän kuin minä :curs:

Ties missä mielentilassa kirjoittelen

Jaa viesti