Jump to content

White Pale Punisher

Podeblog 2019

Recommended Posts

Luin tuota Poden blogia. Ymmärsinkö oikein, että otit tangolla kyykkyä 20 toiston sarjan 95 kilolla? "kyykky 20*85 kg, 20*90 kg, 20*95 kg"

Lisättäköön selvennyksenä, että tämä oli lähinnä positiivinen ihmettely.

Muokattu: , käyttäjä: Kusti

Jaa viesti

Voiskohan moderaattorit antaa jo bannia poijankossille tuosta vittuilusta ja nimittelystä?

Poitsu mieti nyt taas ite mitä olet täällä kirjoittanut, sekä haukkunut muita. Jos et kestä keittiön kuumuutta, niin painu vittuun keittiöstä.:lol:

Jaa viesti

Kossi oikeassa.Vaikka me juopot ja narkit eli poten sanoin kossi ja minä mm. Pidettäis puolen vuoden treenitauko niin sen jälkeen rupeis treenaa niin nuo poutun enkat olis rikki kuukauden treenillä.Pouttu kärsii todennäköisesti minäkuvan häiriöstä jossa hän oikeasti näkee peilissä ison massamonsterin jolla goljatin voimat. Kyllä siihen apua kun osaa hakea. Laitoshoito tekisi hyvää kun avohoito vaan näkyy pahentavan noita harhoja.

Elä nyt vähättele meitä:nice: Noi menis jo 2kk ryyppy putken jälkeisissä laskuissa rikki. Ei ne lihakset niin vaan katoa kropasta, nesteet ja hapenotto kyky kyllä mutta tuskin olisin niin rapakunnossa koskaan että 60kg x20 toistoo maasta niin treeni siinä ja taksilla kotiiin.:lol:

Ei olemassa edes niin pahaa darraa missä poutun enkat ei menis sarjana.:nice: Noro viiruksen kanssakin treenaa kovemmin vaikka olis paskat housussa.:lol:

Jaa viesti

Jos olen sinua nimitellyt niin pyydän anteeksi. Sulta on tullut kuitenkin kaikkein rakentavin kommentointi/kritiikki.

Niin on ja siihenkin olet vastannut vain vittuilemalla joten ei oikeasti paljoa löydy empatiaa sille, että täällä muutkin turhautuu. Ihan lämmin suositus olisi oikeasti kokeilla jotain ihan oikeaa valmentajaa joka saa potkittua. Käytän itsekin ravintopuolella ammattilaista hyödyksi, vaikka treenipuolella osaan paremmin kuin hyvin asiat. Ei se ole mikään häpeä vaan ihan puhdasta tulosten maksimoimista.

Jaa viesti

Niin on ja siihenkin olet vastannut vain vittuilemalla joten ei oikeasti paljoa löydy empatiaa sille, että täällä muutkin turhautuu. Ihan lämmin suositus olisi oikeasti kokeilla jotain ihan oikeaa valmentajaa joka saa potkittua. Käytän itsekin ravintopuolella ammattilaista hyödyksi, vaikka treenipuolella osaan paremmin kuin hyvin asiat. Ei se ole mikään häpeä vaan ihan puhdasta tulosten maksimoimista.

Tätä mä itekkin suosittelin Podelle, että valmentaja vuodes ja tulokset kasvais. Mutta päätähän se vaatii että voi treenata kovalla kunnolla. Poden pitäis tehdä myös aeroobista treeniä lisäs. Jos oikeesti toi blogin juttu että 60kg x20 toistoo niin on ihan puhki.

Mä näen päivittäin salilla tosi kovia painonostotyttöjä harjottelemassa 3 tuntita treeniä ja välillä itku tulee, mutta silti löytyy sitä sisua. Ehkä meiän wannabe voimailijotten ei kannata treenata ihan tällä tasolla, mutta ei se huippukunto tule itestään ja mukavuus rajoilla treenaamalla. Itsekkin tiedät että joutuu pyytää jeesiä. Ei me voida treenata niin ettei opita muilta. Oma kroppa pitää osata tuntea ja jos ei happi riitä niin sitten lisää aeroobista mukaan.

Jaa viesti

Kyllä se totuus lienee se, että kun pahimmat päänaukojat täällä saavat hieman samaa omaan suuntaansa, ottavat he oikeudekseen loputtoman nälvimisen. Pojankossilla on kyllä oma treenipäivyrinsä, mikä on hyvä. Suosittelen monille arvostelijoille samaa, ihan vaan sen takia, että ei eläisi täysin ristiriitaisessa tilanteessa.

Jaa viesti

Luin tuota Poden blogia. Ymmärsinkö oikein, että otit tangolla kyykkyä 20 toiston sarjan 95 kilolla? "kyykky 20*85 kg, 20*90 kg, 20*95 kg"

Ihmettelin samaa. Olen vähän skeptinen tuohon tulokseen, ainakin jos kyykyt ovat mitenkään järkevän syvyisiä. Mutta oon todella mielelläni tässä asiassa väärässä.

Jaa viesti

Kyllä, 20 toistoa 95 kg:lla ja enemmänkin menisi, mutta toteutan tätä asteittaista progressiota ja otan sitten seuraavassa kyykkytreenissä isommilla.

Jaa viesti

Kyllä, 20 toistoa 95 kg:lla ja enemmänkin menisi, mutta toteutan tätä asteittaista progressiota ja otan sitten seuraavassa kyykkytreenissä isommilla.

Tuolle nostan jo peukkua ja otan itselleni foorumin paskin kyykkääjä -nimikkeen. Vaatii kyllä jo keuhkoilta ja reisiltäkin jotain, jos kaksi 20 toiston sarjaa alla 85 kg ja 90 kg.

Jaa viesti

Tuolle nostan jo peukkua ja otan itselleni foorumin paskin kyykkääjä -nimikkeen. Vaatii kyllä jo keuhkoilta ja reisiltäkin jotain, jos kaksi 20 toiston sarjaa alla 85 kg ja 90 kg.

Joo, ja mä poltan vielä tupakkaa lisäksi. Mutta ei sekään tunnu mitään haittaavan. Silloin kun päätän tehdä jotain niin teen sen, tuntui sitten pahalta tai hyvältä.

Jaa viesti

noidankehä pyörii ja pyörii ja pyörii...

Uudestaan ja uudestaan kunnes aika meistä jättää.

Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

HAHAHA! :haba::curs:

A small bird will drop frozen dead from a bough

without ever having felt sorry for itself.

I am the master of my fate. I am the captain of my soul.

Jaa viesti

20 toistoa 95kg on lämmittely sarja suurimalle osasta. Kyykky on sellainen liike että aika vaikea sanoa jos ei näe videoo. Painononnosto kyykyssä ja voimanosto kyykyssä ero on melkein 30kg Tästä juttelin yhden SM painonostajan ja samalla voimannostajan kanssa ja itse huomasin aika piktälti saman eron. Jos harrastaa vielä stoppeja perse maassa niin siinä alkaa kyllä kilot painaa.

Itse sanoisin että noi 20 toiston sarjat ei ole kovin fiksuja muutenkaan, ellei nyt jotain enkkaa yritä. Mielummin väsää setillä 10x6. Siinä tulee helvetin kova volyymi mutta tekniikka ei lähde paskoo. Kovien nostajien treeniä katsoneena niin juurikin tälläiset monta sarjaa ja suhteelisen väh'n toistoja tuo voimaa, kestävyyttä ja kuntoa.:haba:

Jaa viesti

20 toistoa 95kg on lämmittely sarja suurimalle osasta. Kyykky on sellainen liike että aika vaikea sanoa jos ei näe videoo. Painononnosto kyykyssä ja voimanosto kyykyssä ero on melkein 30kg Tästä juttelin yhden SM painonostajan ja samalla voimannostajan kanssa ja itse huomasin aika piktälti saman eron. Jos harrastaa vielä stoppeja perse maassa niin siinä alkaa kyllä kilot painaa.

Itse sanoisin että noi 20 toiston sarjat ei ole kovin fiksuja muutenkaan, ellei nyt jotain enkkaa yritä. Mielummin väsää setillä 10x6. Siinä tulee helvetin kova volyymi mutta tekniikka ei lähde paskoo. Kovien nostajien treeniä katsoneena niin juurikin tälläiset monta sarjaa ja suhteelisen väh'n toistoja tuo voimaa, kestävyyttä ja kuntoa.:haba:

Kalasen sarjalaskuri antaa 20*95kg sarjalle ykköseksi 159kg. Jostain kumman syystä näen saleilla ihan helvetin vähän niitä oikeita 160kg kyykkääjiä, vaikka oon yli 40v saleilla pyörinyt, tarkoitan tässä siis ihan oikeaa täys syvää voimanostokyykkyä ja ilman varusteita, en mitään niiausta. Ei toi 20*95 kg mikään lämmittelysarja ole suurimmalle osalle, epäilen kyllä vähän tuota Podenkin suoritusta. Toki harjaantuneet voimanostajat ja roinarit luku erikseen,,,

No, I'm not on steroids...but thanks for asking!

"Lifetime natural"

Jaa viesti

Toi on aika kova jos about 100kilolla kaks 20toiston sarjaa. Mikäli menee syvälle.

Yläkroppa aika paljon jäljessä tos mielessä.

Pystäri suhteessa vahvempi ku penkki.

Suosittelen tekemään penkin käsipainoilla ni näkyy lihaksissa paremmin.

Jaa viesti

Edelleen haluaisin nähdä videota Poden jalkatreenistä. 20 toistoa 95 kilolla videoituna olisi kova ja sulkisi suuret suut.

A small bird will drop frozen dead from a bough

without ever having felt sorry for itself.

I am the master of my fate. I am the captain of my soul.

Jaa viesti

Kovat olleet nuo 20 toiston kyykkysarjat, vielä jos kolme putkeen. Muistan kun ensimmäistä kertaa itse tein 20 toiston sarjoja ja 100kg tuntui pahalta vaikka 1RM yli tuplasti enemmän. Nyt vain videota kehiin aiheesta.

Jaa viesti