Jump to content

White Pale Punisher

Podeblog 2019

Recommended Posts

Ei se hybridiohjelma ole mikään paska juttu, kun se tehdään oikein. Sitä toteuttavat yhtenä vaihtoehtona esim takamaa, murtonen ja haikarainen valmennettavilleen.

Tosin se tyyli millä pode sen toteuttaa, ei nyt ole läheskään paras mahdollinen. Esimerkiksi alla haikaraisen versiosta mulle dieetillä pari vuotta sitten: 1+2 jaolla jalkojen osalta. Voimapäivänä maastaveto/sumomaastaveto 4x6. Pumppipäivänä: Askelkyykky smith 10+10 3 sarjaa, reiden ojennus ja koukistus superina 3 x 12, jalkaprässi 2x20.

Jaa viesti

Kuinka sä saat etunojapunnerruksilla samat rasitukset, kuin esim 50kg kässäreillä? Ihan uteliaisuudesta kysyn, kun itsekin saanut kierrättää sen miljoona liikettä, kun ei vaan tahdo kroppa enää kestää kunnolla punnertelua. Ainakin mulla noilla pienillä liikkeillä saa ihan kivan pumpin vaikka supersarjoilla kikkailemalla, mutta ei se rasitus ole läheskään sama kuin raskaat perusliikkeet. Tähän mennessä toimivin kompromissi on ollut pumpata ensin pitkillä sarjoilla voimat pois ja vasta sitten aloittaa varsinaiset punnerrusliikkeet.

Rinnalle on itselläni kaksi suosikkiliikettä. Toisessa käden ovat kuntopallojen päällä eli käsi per pallo. Ote on tässä myötäote ja kyynärpäät menevät kylkilinjaa itsellä noin 45 astetta. Jalat ovat itsellä korokkeen päällä, esim 50 cm.

Toinen punnerrukset kahvoilla vastaotteella. Samat kuin edellä. Itsellä on 30kg painoliivit 1kg:n harkoilla.

Ojentajille "timattipunnerrus", missä molemmat kädet ovat saman pallon päällä. Tällöin kädet menevät tietenkin lähes kylkiä putkin. Myös kahdella pallolla tehtävä penkkidippi on hyvä. Se on raskas itsessään ja säästää niveliä itselläni kun se tehdään itsessään raskaaksi verrattuna tavalliseen dippiin mitä on aika kuollut idea tahkota vuodesta toiseen yrittäen nostaa enemmän ja enemmän.

Mutta näissäkin on vaaransa ja esim rintaranka kuormittuu...varsinkin jos innostuu "high frequency" treeniin...eli pienikin kolotus niin heti suosiolla breikkiä ja kartoittaa tilanne.

Oikeastaan monet ei lahjakkaat rintapunnertajat saattaisivat näide jälkeen huomata, että penkki tangolla tai edes kp:lla ei olekaan ehkä niin niin hyvä liike edes lihaksen kuormittamiseen.

Jaa viesti

Ei se hybridiohjelma ole mikään paska juttu, kun se tehdään oikein. Sitä toteuttavat yhtenä vaihtoehtona esim takamaa, murtonen ja haikarainen valmennettavilleen.

Tosin se tyyli millä pode sen toteuttaa, ei nyt ole läheskään paras mahdollinen. Esimerkiksi alla haikaraisen versiosta mulle dieetillä pari vuotta sitten: 1+2 jaolla jalkojen osalta. Voimapäivänä maastaveto/sumomaastaveto 4x6. Pumppipäivänä: Askelkyykky smith 10+10 3 sarjaa, reiden ojennus ja koukistus superina 3 x 12, jalkaprässi 2x20.

Kyllähän se niin menee että ei sitä ruokaakaan tehdä niin että valitaan ne raaka-aineet jotka ovat omia lemppareita.

Riisi

Soija

Mansikat

Silakka

Perunamuusi

Valkosipuli

Punajuuret

Laita kattilaan, anna hautua 45min, kuorruta inkiväärillä sekä suklaalla ja nauti

Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Jaa viesti

Kyllähän se niin menee että ei sitä ruokaakaan tehdä niin että valitaan ne raaka-aineet jotka ovat omia lemppareita.

Riisi

Soija

Mansikat

Silakka

Perunamuusi

Valkosipuli

Punajuuret

Laita kattilaan, anna hautua 45min, kuorruta inkiväärillä sekä suklaalla ja nauti

:lol:

Ties missä mielentilassa kirjoittelen

Jaa viesti

Pode ei kuuntele ketään mutta itse levittää nettiin täysin päättömiä hybridi ohjelmia ja lähinnä komediaksi sopivia treeni videoita. Tää on molemminsuuntaista vai luuletko tosiaan että joku on niin pihalla että ottaa hybridi ohjelman vakavasti?

Sinä se olet pihalla kun niitä huumeita vedät.

Jaa viesti

Usko tai älä, Tribal on oikeassa

Jaa viesti

Sulla on sitten aika huonosti asiat jos häviit narkkari nistille puntti tuloksissa ja väittelyssä.:lol: Tribali vetää subu päissä 200kg maasta olen nähnyt livenä.:nice:

Pode nostat 130kg tällä hetkellä. Joskus kun treenasit niin 155kg. Sekin on aika paska tulos. Paitsi jos olisit tyttö niin olis aika ok.

Ja voin sanoa että subu päässtä et nosta edes 100kg. Nimittäin sulta hajoo pää siinä ja lähet vessaan yrjöö. Elä viitsi lässyyttää tekosyiotä, rupee treenaa saatana kuin mies.:haba: Ihme mato olet.

Jaa viesti

Pode sä olet täysin surkea paska kaikisssa voima lajeissa. Sun vika tulee siinä että et kuuntele muita ja haukut kaikkia. Susta ei tekemään asioita. Susta ei ole vaan mihinkään. Todista tuo mun väite vääräs. Sun pitäis huume kalkkarot voittaa ja juopot eka. Mutta äijä hävii 60kg sali tytöille voimissa ja sitten 15-20v kokemuksen jälkeen sanoo että kehitys on massiivista.:nice:

Oletko vihreitten edustaja??? Yhtä hullua kuin ilmastonmuutos propaganda:lol:

Jaa viesti

Pode sä olet täysin surkea paska kaikisssa voima lajeissa. Sun vika tulee siinä että et kuuntele muita ja haukut kaikkia. Susta ei tekemään asioita. Susta ei ole vaan mihinkään. Todista tuo mun väite vääräs. Sun pitäis huume kalkkarot voittaa ja juopot eka. Mutta äijä hävii 60kg sali tytöille voimissa ja sitten 15-20v kokemuksen jälkeen sanoo että kehitys on massiivista.:nice:

Oletko vihreitten edustaja??? Yhtä hullua kuin ilmastonmuutos propaganda:lol:

Pidä nyt turpas kiinni kusipää!

Jaa viesti

Pidä nyt turpas kiinni kusipää!

Voi että. Sattuko pahasti? Kato joskus sattuu. Jos haluat oikeesti olla kova ukko, niin ota vastaan mitä annettan ja näytä meile sun voimas ja tahtos. Näytä se että olet kova ukko ja nostat perkele. Lopeta itkeminen Se sopii lapsille.:haba:

Jaa viesti

Riisi

Soija

Mansikat

Silakka

Perunamuusi

Valkosipuli

Punajuuret

Tän nyt voi tulkita miten vaan, mutta tulkitsin niin että ollaan samaa mieltä :lol: Ainakin mulle pitkät sarjat jaloille lyhyillä tauoilla ovat kaikista vittumaisinta paskaa, mitä voi tehdä ja varmaan siks ne ohjelmaa laitettiinkin.

Jaa viesti

Luuletko vatipää että salitreenissä on kyse siitä kuka nostaa enemmän kuin joku toinen? Jos kuvittelet niin, niin oot pihalla kuin lumiukko.

Se on valitettavasti sillä tasolla. Jos mies saa penkistö 90kg 1 toiston ja 130kg maasta yhden toiston ja kyykystä ei ole mitään filmiä, mutta jos ajatellaan että 100kg kyykkäät kauniistin. YT 230-ehkä 260kg hyvänä päivänä. Et sä voi rakentaa noila tuloksilla massaa etkä mitää muutakaan ja et edes egoa. Hae hoitoon, se on sulle oikea paikka.

Jaa viesti

Se on valitettavasti sillä tasolla. Jos mies saa penkistö 90kg 1 toiston ja 130kg maasta yhden toiston ja kyykystä ei ole mitään filmiä, mutta jos ajatellaan että 100kg kyykkäät kauniistin. YT 230-ehkä 260kg hyvänä päivänä. Et sä voi rakentaa noila tuloksilla massaa etkä mitää muutakaan ja et edes egoa. Hae hoitoon, se on sulle oikea paikka.

Miksei tämä paska ole bannissa jo?

Jaa viesti

Varmaan siitä syystä ettet sinäkään ole. Ihan yhtä paljon te molemmat vittuilette ja sä taidat olla se sankari joka tällä foorumilla eniten ihmisiä haukkuu ja nimittelee.

Jaa viesti

Voiskohan moderaattorit antaa jo bannia poijankossille tuosta vittuilusta ja nimittelystä?

Sinä olet itse mm. tässä vuosien varrella aika monta kertaa nimitellyt minua kun ollaan keskusteltu toimivista treenimetodeista. Miksi en bännää sen enempää sinua kun kossiakaan? Koska tämä on foorumi ja täällä keskustellaan. Ja jos juridiikan kannalta katsotaan niin sinä olet ainoa, joka on syyttänyt jotain täällä rikoksesta.

Myöskään oma käytöksesi ja ulosantisi joka on luokkaa "Pode porskuttaa ja paskahousut vikisee" ja "toinen meistä on Suomen mestari" ei auta yhtään sitä, miten porukka sinuun suhtautuu. Noilla meriiteillä minäkin olen jopa kaksinkertainen Suomen mestari, mutta kertooko se osaamisesta mitään? Ei kerro. Tulokset kertovat tai vaihtoehtoisesti asiakkaiden tulokset jos jostain syystä ei itseä ole mahdollista kuntoon saada.

Jaa viesti

Sinä olet itse mm. tässä vuosien varrella aika monta kertaa nimitellyt minua kun ollaan keskusteltu toimivista treenimetodeista. Miksi en bännää sen enempää sinua kun kossiakaan? Koska tämä on foorumi ja täällä keskustellaan. Ja jos juridiikan kannalta katsotaan niin sinä olet ainoa, joka on syyttänyt jotain täällä rikoksesta.

Myöskään oma käytöksesi ja ulosantisi joka on luokkaa "Pode porskuttaa ja paskahousut vikisee" ja "toinen meistä on Suomen mestari" ei auta yhtään sitä, miten porukka sinuun suhtautuu. Noilla meriiteillä minäkin olen jopa kaksinkertainen Suomen mestari, mutta kertooko se osaamisesta mitään? Ei kerro. Tulokset kertovat tai vaihtoehtoisesti asiakkaiden tulokset jos jostain syystä ei itseä ole mahdollista kuntoon saada.

Jos olen sinua nimitellyt niin pyydän anteeksi. Sulta on tullut kuitenkin kaikkein rakentavin kommentointi/kritiikki.

Jaa viesti

Onnes banneja saa vaan facebookissa mielivaltaisten mielipiteitten perusteena. Modet voi bannata minut jos ne haluu sen tehdä, mulla ei silloin ole sanomista siihen. Mutta tiedätkö miksi ne ei tee sitä? Sen takia koska mä kirjotan asiaa ja yritän ohjeistaa sinua kaveri kovempaan treeni kuntoon.:haba: Tää on tsemppaamista.:haba:

Sä et kestäis kovaa urheilu valmenusta päivääkään koska kun maastavedossa 60kg 20 toistoo tulee täyteen, niin sä olet aivan rapapuhki. Siinä vaiheessa vasta verilähtee kiertää. Jos tuon jälkeen on puhki, niin on syy lähtee rakentaa peruskuntoa.

Virheitten kautta voittoon. Ja muuten se homma että elä kutsu mua paskas, se loukkaa minun sielua, vaikka en noita sun juttuja tosissan otakkaan.:nice:

Minäpä vielä kerron. Lähde tekee samanlaista ohjelmaa kun aloittelija ja aloita koko sali ura alusta. Rakenna kuukaus hapenottokykyä ja lihaksen sietokykyä. Sitten vasta voit rakentaa sitä mitä sä nyt rakenat. Mies sinä olet rapakunnossa.:lol:

Jaa viesti

Kossi oikeassa.Vaikka me juopot ja narkit eli poten sanoin kossi ja minä mm. Pidettäis puolen vuoden treenitauko niin sen jälkeen rupeis treenaa niin nuo poutun enkat olis rikki kuukauden treenillä.Pouttu kärsii todennäköisesti minäkuvan häiriöstä jossa hän oikeasti näkee peilissä ison massamonsterin jolla goljatin voimat. Kyllä siihen apua kun osaa hakea. Laitoshoito tekisi hyvää kun avohoito vaan näkyy pahentavan noita harhoja.

"Ainiin, sain myös tällaisen näyn: Juha Immonen pyrkii ottamaan minun identiteettinen haltuunsa ja pyrkii samaan valtaa itselleen. Näyssä Immonen kysyi minulta: "Eikö sinua Johanna pelota lentäminen_" Koen hänet hyvin pahaksi ihmiseksi."

Jaa viesti