Jump to content

White Pale Punisher

Podeblog 2019

Recommended Posts

mut hei, jotkut tykkää perseistä, perseillä ja perseilystä. Sellaista se nyt vaan on.
Minä tykkään :tsemppiä:

Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Jaa viesti

Sen tiesin. Ja se oikein on että tykkää siitä mitä tekee luonnostaan.
Juuri näin :tsemppiä:

Miksi teeskennellä muuta kuin on?

Jaa viesti

Ja lopeta sä se huumeiden käyttö.

Älä anna väärää todistusta lähimmäisestä, semminkin kun itse olet diagnosoitu ja olet lääkityksellä, etkä tajua mitä nuo hölöpölö viestini tarkoitti, fiksut ymmärsi mitä ne tarkoitti, eli sitä että älä lähde Tarkemo tuolle tielle että yrität ymmärtää tai ohjeistaa Podea aivan kuten Rambo aiemmin erittäin hyvin kirjoitti. Enverilläkin hyvä pointti.

Ja en ole huumeitä ikinä käyttänyt, enkä käytä.

Jaa viesti

Kumma juttu, en ole kehittynyt ollenkaan. Siitä huolimatta paino on noussut, treenipainot on nousseet ja ympärysmitat kasvaneet. Hyvin merkillistä, sanoisin...
Valitettava fakta on että treenivuosiin nähden kehityksesi on ala-arvoista.

Jaa viesti

Juuri näin :tsemppiä:

Miksi teeskennellä muuta kuin on?

Tätäpä juuri.

Joskus hairahduin heikolla hetkellä esittämään normaalia.

Elämäni surkeimmat puolitoista minuuttia.

:lua: Viksun Vaffan Orankimamman sanansäilä heiluu hassunhauskasti Krisse Tuomisen Vitnessii, Vätnessii ja Vilosofiaa blogissa. https://www.blogit.fi/krisse-tuomisen-vitnessii-vätnessii-ja-vilosofiaa :lua:

Jaa viesti

Tätäpä juuri.

Joskus hairahduin heikolla hetkellä esittämään normaalia.

Elämäni surkeimmat puolitoista minuuttia.

Chastity is the most unnatural of the sexual perversions.

Remy de Gourmont

Jaa viesti

Antakaa olla koko aiheen. Taidatte olla vaan kateellisia ja montako suomen mestaruutta teillä on?

"Ainiin, sain myös tällaisen näyn: Juha Immonen pyrkii ottamaan minun identiteettinen haltuunsa ja pyrkii samaan valtaa itselleen. Näyssä Immonen kysyi minulta: "Eikö sinua Johanna pelota lentäminen_" Koen hänet hyvin pahaksi ihmiseksi."

Jaa viesti

Kumma juttu, en ole kehittynyt ollenkaan. Siitä huolimatta paino on noussut, treenipainot on nousseet ja ympärysmitat kasvaneet. Hyvin merkillistä, sanoisin...

Paino nousee ja ympärysmitat kasvaa iän myötä vaikka ei reenailisikaan kun lihoo ikääntyessään.

Ja tuon verran voimatkin kasvaa vähän siinä samalla.

Jaa viesti

Suattaapi olla että olisi kivempaa jos olisit keskiverto naisvoimailijaa vahvempi ja kehittyisit sen sijaan, että muistutat aina olevasi Suomen mestari ja tiedät miten treenataan vaikka kerta toisensa jälkeen on osoitettu että juuei.

Jaa viesti

Suattaapi olla että olisi kivempaa jos olisit keskiverto naisvoimailijaa vahvempi ja kehittyisit sen sijaan, että muistutat aina olevasi Suomen mestari ja tiedät miten treenataan vaikka kerta toisensa jälkeen on osoitettu että juuei.

Aivan.

Jaa viesti

Loppuillan vietän komedian parissa ja katson poutun legendaarisen kulmasoutu ja kickback videot nonstoppina aamuun asti

"Ainiin, sain myös tällaisen näyn: Juha Immonen pyrkii ottamaan minun identiteettinen haltuunsa ja pyrkii samaan valtaa itselleen. Näyssä Immonen kysyi minulta: "Eikö sinua Johanna pelota lentäminen_" Koen hänet hyvin pahaksi ihmiseksi."

Jaa viesti

Aamen!

Jaa viesti

Treenaajan tärkein asia/tavoite ei välttämättä edes ole mahdollisimman kova kehitys. Omasta mielestäni se on mahdollisimman hyvä terveys ja sen säilyminen mahdollisimman pitkään. Itse huomasin, että itselläni penkkipunnerrukset tangolla ja käsipainoilla käyvät loppupeleissä lähinnä niveliin ja jänteisiin. Toki olen niissä huonokin, ennätykset ovat jotain 52 kg:n käsipainoilla tehtyjä sarjoja. Etunojapunnerruksien tietyt modifikaatiot ovat itselleni parempia. Toki aina pitää olla tarkkana tulehduksien ja komplikaatioiden takia. Kaikkein tyhmintä on treenata itselleen sopimattomalla tavalla...siksi kaikkien ei kannata stressata loputtomasti treeniasioista. Fyysisyys on toki tärkeää. Podelle tsemppiä ja itelle pimppiä!

Jaa viesti

Ja sitten vielä se huomionarvoinen seikka, että mä en ole pyytänyt neuvoja enkä mielipiteitä täältä netistä. Jostain syystä niitä kuitenkin ollaan mulle tyrkyttämässä joka välissä :). Kuuroille korville menee teidän hienot treeniohjeenne. Mä kuitenkin haen aktiivisesti tietoa esim. pakkotoistolta.

Ja sitten se juttu, että monet näistä ohjeista esitetään epäasialliseen sävyyn ja näissä viesteissä käydään minun henkilöön. Osaisin ottaa ohjeita vastaan paremmin, jos kritiikki olisi asiallista eikä siinä pilkattaisi minua jatkuvasti ja muistuteltaisi että en ole kehittynyt yhtään yms.

Aikuisia ihmisiä ollaan, joten turha provosointi pois ja faktoja tiskiin.

UGH!

Jaa viesti

Ja sitten vielä se huomionarvoinen seikka, että mä en ole pyytänyt neuvoja enkä mielipiteitä täältä netistä. Jostain syystä niitä kuitenkin ollaan mulle tyrkyttämässä joka välissä :). Kuuroille korville menee teidän hienot treeniohjeenne. Mä kuitenkin haen aktiivisesti tietoa esim. pakkotoistolta.

Ja sitten se juttu, että monet näistä ohjeista esitetään epäasialliseen sävyyn ja näissä viesteissä käydään minun henkilöön. Osaisin ottaa ohjeita vastaan paremmin, jos kritiikki olisi asiallista eikä siinä pilkattaisi minua jatkuvasti ja muistuteltaisi että en ole kehittynyt yhtään yms.

Aikuisia ihmisiä ollaan, joten turha provosointi pois ja faktoja tiskiin.

UGH!

Kyllä sulla tuossa ihan hyviä pointteja. En mäkään kaikkia nettitrolleja kuuntelis. Niitä tuntuu olevan paljon youtubessa ja suoli24. Tälläiset mestat jättäsin omaan arvoonsa kommenttien suhteen. Minusta Pode olet saanut täälä ihan hyviäkin vinkkejä treenaamiseen ja kehittymiseen, mutta olet sivuuttanut ne täysin ja saanut itkupotku raivarit kun kommentti ei mielytä.

Mutta onhan sitä jokaisella omat tavoitteet treenata. Jos viihdyt vuodesta toiseen punttityttöjä pienemissä treeni painoissa ja laihaläskin lihasmassoissa, niin oma valintahan se on. Mutta sä trollaat itsekkin väittämällä tuota kehitystä massiivises, kun se ei näy missään ja tästä osa sulle huomauttanut vähän kärkkääseen sävyyn. Mä en tiedä edeleenkään että oletko sä kehonrakentaja, voimannostaja tai painonnostaja. Minusta Pode olet korkeintaan perus kuntoilija ja silläkin saralla keskitasoa.

Tällä saitilla on kuitenkin jokseenkin osaava porukkaa, mutta netti vinkkien jakeleminen ei pelkästään riitä, jos perusasiat ei ole hallinassa. Jos haluat vielä kehittyä oikeesti niin ei ole liian myöhästä. Hommaat kunnon valmentajan piikkaa sua salille. Joudut kyllä menemään reippaasti sun mukavuus rajojen ulkopuolelle, mutta olisinpa aika varma että sitten huomaat vuodessa sun kehityksen oikeesti ja sen huomaa myös muutkin.

Luulis että sulle itselekkin tulis itsevarmempi olo kun pummppailet kevyesti sarjaa noila sun nykyisillä maksimeila. Mä voin varmasti luvata että se tapahtuu jos panostat yhden vuoden kunnolla ja sulle tehdään jonkilainen ohjelma pohja millä treenaat. Tämä oli sitten ihan kannustus puhe, itsekkin pohjalta lähetynyt liikenteeseen ja monien epäonnistumisien ja hakemisen kautta joutunut monesti epäonnistuu. Ei pidä pelätä sitä epäonnistumistakaan, vaan jatkaa eteenpäin.

Jaa viesti

Treenaajan tärkein asia/tavoite ei välttämättä edes ole mahdollisimman kova kehitys. Omasta mielestäni se on mahdollisimman hyvä terveys ja sen säilyminen mahdollisimman pitkään. Itse huomasin, että itselläni penkkipunnerrukset tangolla ja käsipainoilla käyvät loppupeleissä lähinnä niveliin ja jänteisiin. Toki olen niissä huonokin, ennätykset ovat jotain 52 kg:n käsipainoilla tehtyjä sarjoja. Etunojapunnerruksien tietyt modifikaatiot ovat itselleni parempia. Toki aina pitää olla tarkkana tulehduksien ja komplikaatioiden takia. Kaikkein tyhmintä on treenata itselleen sopimattomalla tavalla...siksi kaikkien ei kannata stressata loputtomasti treeniasioista. Fyysisyys on toki tärkeää. Podelle tsemppiä ja itelle pimppiä!

Kuinka sä saat etunojapunnerruksilla samat rasitukset, kuin esim 50kg kässäreillä? Ihan uteliaisuudesta kysyn, kun itsekin saanut kierrättää sen miljoona liikettä, kun ei vaan tahdo kroppa enää kestää kunnolla punnertelua. Ainakin mulla noilla pienillä liikkeillä saa ihan kivan pumpin vaikka supersarjoilla kikkailemalla, mutta ei se rasitus ole läheskään sama kuin raskaat perusliikkeet. Tähän mennessä toimivin kompromissi on ollut pumpata ensin pitkillä sarjoilla voimat pois ja vasta sitten aloittaa varsinaiset punnerrusliikkeet.

Jaa viesti

Älä anna väärää todistusta lähimmäisestä, semminkin kun itse olet diagnosoitu ja olet lääkityksellä, etkä tajua mitä nuo hölöpölö viestini tarkoitti, fiksut ymmärsi mitä ne tarkoitti, eli sitä että älä lähde Tarkemo tuolle tielle että yrität ymmärtää tai ohjeistaa Podea aivan kuten Rambo aiemmin erittäin hyvin kirjoitti. Enverilläkin hyvä pointti.

Ja en ole huumeitä ikinä käyttänyt, enkä käytä.

Huomaatko, nyt oli Kossin vuoro kirjoittaa vastaava viesti.

Arvaa muuttuuko mikään?

Jaa viesti

Pode ei kuuntele ketään mutta itse levittää nettiin täysin päättömiä hybridi ohjelmia ja lähinnä komediaksi sopivia treeni videoita. Tää on molemminsuuntaista vai luuletko tosiaan että joku on niin pihalla että ottaa hybridi ohjelman vakavasti?

Jaa viesti