Jump to content

White Pale Punisher

Podeblog 2019

Recommended Posts

Pode tässä on jo helvetin moni ihminen siulle sanonut, että tekemisesi on pääsääntöisesti täyttä pelleilyä kun teet itse. Etkö sie just Orankimamman kanssa WSB:tä tehnyt vai millä silloin vedit penkin sataseen jopa todella lyhyessä ajassa?

Näyttäisi vahvasti siltä, että vaikka teoriatietoa on, et osaa soveltaa sitä itseesi käytännössä. Imho hyötyisit eniten siitä että olisit "vastuussa" jollekin siitä mitä salilla tehdään ja olisi joku selkeä tavoite sen sijaan että tehdään tällaista haistapaskatreeniä mikä ei johda yhtään mihinkään. Tarjosin jo aiemmin siulle mahdollisuutta tehdä kunnon progressiolla siulle tehdyllä ohjelmalla, kieltäydyit suoraan ja tulokset on nyt tässä.

No siis tuloksethan on siinä, että oon lisännyt helvetisti voimatasoja lyhyessä ajassa kun olen treenannut näillä omilla viritelmillä. Eli oot totaalisen väärässä, taas kerran.

Jaa viesti

No siis tuloksethan on siinä, että oon lisännyt helvetisti voimatasoja lyhyessä ajassa kun olen treenannut näillä omilla viritelmillä. Eli oot totaalisen väärässä, taas kerran.

Alright, olet vetänyt 130kg maasta aiemmin ja penkannut 100kg, kyykystä ei ole tainnut paljoa olla mitään näyttöjä. Mitkä ovat voimatasosi nyt?

Jaa viesti

hack-kyykky 92,5 kg -> 100 kg, prässi 270 kg -> 310 kg, kulmasoutu 65 kg -> 70 kg

noita tuli tänään treenissä tehtyä, rautaa oon saanut lisätä ihan kohtuullisesti

maastavedossa otin ykkösen jokin aika sitten 155 kg, penkistä 92,5 kg, kyykännyt olen 135 kg

penkki mulla on heikko, mutta jokaisella on joku heikko lenkki kehityksessä

Jaa viesti

hack-kyykky 92,5 kg -> 100 kg, prässi 270 kg -> 310 kg, kulmasoutu 65 kg -> 70 kg

noita tuli tänään treenissä tehtyä, rautaa oon saanut lisätä ihan kohtuullisesti

maastavedossa otin ykkösen jokin aika sitten 155 kg, penkistä 92,5 kg, kyykännyt olen 135 kg

Elä helvetissä väitä tuolaista 15 vuoden kokemuksella. Painonostaja tyttö 70kg luokassa vetää noi sun enkat yhdessä treenissä. Et voi edes testotasoja syyttää, kun häviit kevyelle nais ihmiselle.:lol:

Jokaisella on omat heikkoutensa. Sulla on vaan on kaikki. Toi veto noista kovin ja sekin vasta ok vuoden treenin tuloksena. 15 vuoden treenillä jos selkä on kunnossa niin pitäis pystyä heikkolahjasenkin äijän ottaa se 180kg vähintään vaikka välitykset olis perseestä.

Jaa viesti

Elä helvetissä väitä tuolaista 15 vuoden kokemuksella. Painonostaja tyttö 70kg luokassa vetää noi sun enkat yhdessä treenissä. Et voi edes testotasoja syyttää, kun häviit kevyelle nais ihmiselle.:lol:

Jokaisella on omat heikkoutensa. Sulla on vaan on kaikki. Toi veto noista kovin ja sekin vasta ok vuoden treenin tuloksena. 15 vuoden treenillä jos selkä on kunnossa niin pitäis pystyä heikkolahjasenkin äijän ottaa se 180kg vähintään vaikka välitykset olis perseestä.

Mitä jos olisit vaihteeksi vaikka hiljaa?

Jaa viesti

Niin eli penkki on tippunut 7,5kg parissa vuodessa, vetoon tullut parikymppiä lisää ja kyykkytulos on joku vanha? Missä tämä "helvetin kova kehitys omilla neuvoilla" on?

Jaa viesti

Mitä jos olisit vaihteeksi vaikka hiljaa?

Jospa joskus kuuntelisit muita niin saattasit vielä ehtiä saamaan tuloksia. Itekkin opin paljon uutta tuola, eilen MM painonostokyykyn. Tuli 9 vuoden jälkeen tälläinenkin uusi asia opittua kun juttelin painonostajien kanssa ja siinä tulee aina vaiheltua juttuja ja toisinpäin ja tuossa tuli tälläinen asia ilmi. Noilta saa ihan pirun hyviä ohjeita ja kun ne jaksaa opetella niin rupee ne tuloksetkin kasvaa. Se miten niitä sitten kannattaa soveltaa.

Mutta kyllähän se vittu päätä vaatii ja tekemistä. Helvetin kovia treenajia nuo likat tuola. Tämäkin likka sano että 4x viikossa kyykkyä. Hän oli myös voimanostaja, mutta ehkä nykyisin enempi panostus painonostoon. Penkki ollut kisoissa 90kg ja veto 180kg ja voimanosto kyykyssä menee 140kg sarjaa ja painonosto kyykyssä jää vähän pienemmäs. Näkee että enempi voimailu taustaa alla.

Kyllä sä pysty kehittyy jos vaan et aina käskis olla hiljaa. Lopeta noi tekosyyt että sun voimatasot on kovassa kasvussa. Noi on yksinkertaisesti umpisurkeet. Alat treenaa oikeesti niin kehityt edes keskitasoises nostajas vuodessa.

Jaa viesti

Olet saanut parissa vuodessa rautaa lisää ainoastaan vetoon ja muihin täysin merkityksettömiin liikkeisiin vaikka tituleeraat itseäsi voimailijaksi. Olisi myös ihan mielenkiintoista nähdä videoita noista sun hack-kyykyistä, souduista ja prässeistä kun kanavalta kuitenkin löytyy videoita jopa kahvakuulahauiskäännöistä.

Jaa viesti

Kossi on siitä kova jätkä että se kuuntelee viisaampia. Ehkä siitä syystä se kahden markan veto on toden asia.

Nöyryys on monesti hyve, ei heikkous.

Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Jaa viesti

Haluan videon Poden jalkatreenistä, kiitos.

A small bird will drop frozen dead from a bough

without ever having felt sorry for itself.

I am the master of my fate. I am the captain of my soul.

Jaa viesti

Mietin tässä tuon hybridi ohjelman aloittamista niin mitä lisäravinteita Mestari itse joutuu käyttämään tuon ohjelman tueksi. Onhan tuo sen verran raskas että ei sitä vedetä pelkällä kaurapuurolla ja raejuustolla. Vai mitenkä?

"Ainiin, sain myös tällaisen näyn: Juha Immonen pyrkii ottamaan minun identiteettinen haltuunsa ja pyrkii samaan valtaa itselleen. Näyssä Immonen kysyi minulta: "Eikö sinua Johanna pelota lentäminen_" Koen hänet hyvin pahaksi ihmiseksi."

Jaa viesti

Mietin tässä tuon hybridi ohjelman aloittamista niin mitä lisäravinteita Mestari itse joutuu käyttämään tuon ohjelman tueksi. Onhan tuo sen verran raskas että ei sitä vedetä pelkällä kaurapuurolla ja raejuustolla. Vai mitenkä?
Päärynöitä ja appelsiinia, ainakin videon mukaan.

Jaa viesti

Joo ei todellakaan riitä

Jos jalkapäivän jälkeen on iloinen niin sillon on ollut huono treeni. Ei sinne pukkariin sentään kontata tarvitse mutta kyllä sinne kävellään vaappuen ja kiroillen.

Jaa viesti

Fanitat Markoa mutta kritisoit hänen treenityyliään? En ymmärrä.

Markolla saattaa EHKÄ olla vähän muitakin syitä miksi on iso. Dorian Yates oli ensimmäinen varsinainen massamonsteri ja yksi työsarja per liike per treeni ja pisimmillään 9pv treenikierto ei todellakaan ole se avaintekijä siihen, miksi hän on iso.

Jaa viesti

Selvä.

Meinaatko ihan tosissaan että kun puhutaan huipputason roinaavista bodareista, niin treeniohjelma olisi se olennainen muuttuja? Meillä on Dorian Yatesin äärimmäisen intensiivinen lähestymistapa äärimmäisen pienellä volyymillä ja frekvenssillä, Schwarzeneggerin vähemmän intensiivinen, mutta äärimmäisen korkean volyymin ja frekvenssin ohjelma, Jay Cutlerin todella perinteinen pienifrekvenssinen todella kovalla volyymillä treenityyli ja Lee Haneyn stimulate, don't annihilate lähestyminen. Kaikki nämä ovat vähintään kerran voittaneet Mr. Olympian.

Meinasit että voit kopata näiltä joltain treeniohjelman ja "no kyllä mäki kehityn ku sekin". Lihaskasvuun kaksi sarjaa ei yksinkertaisesti tuo tarpeeksi mekaanista kasvuärsykettä, ellet tee tyyliin molempia rest pausella ja pudotuksilla loppuun ja suht usein.

Jaa viesti

Voithan siekin jatkaa vaan tuota "kyä mä suame mestarin tiiä mitä tehä"-mantraasi saatana kun yhtään voimailuun menevällä salilla on naisia jotka vetää ja kyykkää sarjaa maksimeillasi.

Jaa viesti

Fanitat Markoa mutta kritisoit hänen treenityyliään? En ymmärrä.

Fanitan kyllä kuten fanitin joskus myös dorian yatesinkin treenityyliä.

Aineilla tehdyt pohjat heillä ja ei ne tyylit päde natuun treenariin.

Aika paljon olen nuorempana tehnyt Yates tyyliin treenejä ja tuottivat tulostakin

Helvetin nopeesti natu saa niillä tyyleillä itsensä ylikuntoon.

Silloin joskus kun treenasin Mike Mentzerin kehittämillä metoodeilla pidin joka toisen kerran treeneissä pumppitreeninä.Ei pelkoa ylikunnosta :cool:

Itseasissa osallistuin silloin jopa voimamieskisaan ja tulin toiseksi siinä ja huomaa että ennen kisaa olin ryypäänyt viinaa täydeltä kädeltä espanjassa.

Elämä on :wink2:

Ties missä mielentilassa kirjoittelen

Jaa viesti

Aivan saatanan typerää on tavan pulliaisen ottaa mallia Savolaisen treeneistä ja tavoista.

Nyt järki käteen.

Ei se ole ihme ettei lihakset kasva kuin nimeksi jos on yli kymmenen vuotta tehty asioita nii kuin Supermake.

Jaa viesti