Jump to content

White Pale Punisher

Podeblog 2019

Recommended Posts

Mitä ideaa on noissa vartin treeneissä? Jotain menee mulla nyt ohi.


Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Mitä ideaa on noissa vartin treeneissä? Jotain menee mulla nyt ohi.

 

Tehokkuus, tehdään lyhyen ajan sisään paljon töitä. Miksi kuluttaa aikaa salilla, kun voi treenata tehokkaasti ja napakasti ja ottaa kaiken irti pienellä sarjamäärällä ja lyhyillä palautuksilla. On sitä salin ulkopuolellakin elämää paljonkin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luin uudestaan ton treenin ni ei mitään järkeä.

Menee kategoriaan nostelee huonekaluja ja rappusia ylös alas.

Mitä pitää olla ni idea.

Enemmän sarjoja ja nousujohteista.

Ok toi toimii jos seuraavalla viikolla tuplaat sarjat.

Sit siitä seuraava viikko ni 3 sarjaa. Jne.

Tommosenaan ei mitään hyötyä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Tehokkuus, tehdään lyhyen ajan sisään paljon töitä. Miksi kuluttaa aikaa salilla, kun voi treenata tehokkaasti ja napakasti ja ottaa kaiken irti pienellä sarjamäärällä ja lyhyillä palautuksilla. On sitä salin ulkopuolellakin elämää paljonkin.
Okei. Mutta siis käytännössä tuo ei ole raskaampaa kuin arkiaskareet. Mä en jotenkin nyt usko että on "otettu kaikki irti". Sähän olisit ihan loppu ekan kymmenen minuutin jälkeen remonttihommissa. Minä kun kannan työkalut kerrokseen niin se on raskaampaa kuin tuo treeni. Ainakin näin mä sen näen, en mä muista tiedä.

Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Luin uudestaan ton treenin ni ei mitään järkeä.

Menee kategoriaan nostelee huonekaluja ja rappusia ylös alas.

Mitä pitää olla ni idea.

Enemmän sarjoja ja nousujohteista.

Ok toi toimii jos seuraavalla viikolla tuplaat sarjat.

Sit siitä seuraava viikko ni 3 sarjaa. Jne.

Tommosenaan ei mitään hyötyä.

 

Juu tätä ajatusmallia olen itsekin painottanut erittäin paljon ja liputan sen puolesta edelleen.

 

Toteutan itse sitä niin että lisään yksittäisiä treenikertoja treeniviikkoon.

 

Esim. ensin 4 treeniä viikossa, sitten 5 treeniä, 6 treeniä, 7 treeniä ja sitten takaisin 4 treeniin viikkoa kohden ja pyrin lisäämään kuormaa nousujohteisesti.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Juu tätä ajatusmallia olen itsekin painottanut erittäin paljon ja liputan sen puolesta edelleen.

 

Toteutan itse sitä niin että lisään yksittäisiä treenikertoja treeniviikkoon.

 

Esim. ensin 4 treeniä viikossa, sitten 5 treeniä, 6 treeniä, 7 treeniä ja sitten takaisin 4 treeniin viikkoa kohden ja pyrin lisäämään kuormaa nousujohteisesti.

Sinä olet toistakymmentä vuotta käynyt puntilla ja sun penkkikunto on 90-100 kiloa. Jossain kusee ja pahasti.

Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
No voi harmin paikka niin.
No voishan se enemmänkin olla, vai?

Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Totta vitussa.
Miksei se ole? Kyllä sen pitäisi olla noiden treenivuosien jälkeen.

Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
No kun ei nouse niin ei nouse.
No kaiken järjen mukaan se satku pitäisi nousta. Ootko koskaan miettinyt että teet jotain väärin ja koittanut tehdä sen esimerkiksi seuraavalla treenikerralla toisin? Jokuhan tuossa mättää.

Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Joo jos jättää hilavitkutukset ojentajaliikkeet vittuun ja tekee vaikka kapeaa penaa nousujohteisesti niin se yli satkun tulos on tosiasiaa.

Ja lisäksi ne ojentavat alkavat kasvamaan


Ties missä mielentilassa kirjoittelen

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Tätähän se saatana on vuodesta toiseen. Mikään ei muutu koskaan. Suurin osa noista whinetyksistä menee korvasta sisään ja toisesta ulos. So what.
Kukaan ei vingu. Minäkin kysyin sulta aivan ystävällisesti ihan suoran kysymyksen. Osaatko sanoa missä mättää kun ei se satku nouse. Vastaus ei voi olla että kun ei nouse niin ei nouse.

Onko syy ruokavaliossa, levon puutteessa, treeniohjelmassa jne?

Ihan kuin asiasta ei voisi puhua. Kysymykset kuitataan vittuilukortilla.


Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Miten maastavedossa 1x20 toiston sarja 60kg voi olla uuvuttava? Yleensä aloitan veto treenin 12 toiston sarjalla 60kg ja siitä siiryn heti 8 toiston sarjaan 100kg lämmittelys. Tässä vaiheessa ei pitäis vielä olla uupudunut, ellei ole täysin rapakunnossa. Tuo 2 minuutin matka lähikaupalle uuvuttaa enempi.:lol:

 

On taas Podella hommat hanskassa ja hanskat hukassa.:nice:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Pode tässä on jo helvetin moni ihminen siulle sanonut, että tekemisesi on pääsääntöisesti täyttä pelleilyä kun teet itse. Etkö sie just Orankimamman kanssa WSB:tä tehnyt vai millä silloin vedit penkin sataseen jopa todella lyhyessä ajassa?

 

Näyttäisi vahvasti siltä, että vaikka teoriatietoa on, et osaa soveltaa sitä itseesi käytännössä. Imho hyötyisit eniten siitä että olisit "vastuussa" jollekin siitä mitä salilla tehdään ja olisi joku selkeä tavoite sen sijaan että tehdään tällaista haistapaskatreeniä mikä ei johda yhtään mihinkään. Tarjosin jo aiemmin siulle mahdollisuutta tehdä kunnon progressiolla siulle tehdyllä ohjelmalla, kieltäydyit suoraan ja tulokset on nyt tässä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...

×
×
  • Luo uusi...