Jump to content

poijankossi88

Testikehossa subutex (nasaali)

Recommended Posts

Piti tämäkin testata, kun kaikki muutkin aineet on testattu. Hommasin joskus syksyllä 2018, eilen päätin testata vähän ei bentso debotit pelittänyt 4 otin ja olin tuossa vuorokauden valvonut.

Nokkaan 1/4 osa kasipalloa. 30 minuttia, niin alkoi todellakin tuntua, ensimäinen oli pienisäikähdys ja hengityksen hidastuminen. Nukahtamiseen se ei auta, tunnetta voi kuvata ehkä eniten että olit kännissä mutta selvinpäin, eli täysin rationaalinen. Voisin verrata aikapaljon neuroleptien ketipinorin ja levozin vaikutukseen. Se turrutti kehon, mutta unta ei saanut ollenkaan. Tunne oli vähän sama kuin 15 keskikaljan jälkeen, mutta ajatus ei kulkenut ja jotenkin päihtymys jäi vaan fyysises. Nukkuminen oli täysin mahdotonta, koska sylkirauhaset ei tuottanut sylkee ja nieleminen oli mahdotonta. Joten hörpin minuutin välein vettä, mutta samalla sai juosta kuseelle. Sitten kokeilin purkkaa suuhun ja se piti syljentuotanon kunnossa.

Ennen subun nauttimista olin vetänyt 4 bentso debottia.

Ja myöhemmin siiryin keskikaljaan ja sillä tielä olen. Verenpaineet oli tuossa 177/118. Mutta se saattoi johtua myös siitä että eilen vedin salille mennessä Defecon 1 treeni boosteria ja olin valvonut 2 vuorokautta putkeen. Nyt 10 keskikaljaa, subu ja muuta päässä, alkaa olo tuntuu normaalilta.

Mutta tässä raporttini. En suosittele käyttämään. Subun vaikutus oli hyvin pitkälti samanlainen kuin neuroleptien. Ne nuokuttaa mutta ei nukuta ja vie ajatuksen luovuuden.

Keskikalja on paras päihde edelleen.

Jaa viesti

Olenhan Kosse varovainen noiden opiaattinen, bentosjen ja alkon yhteyskäytössä. Voi noutaja tulla herkästi kun noin kolme on kimpassa.

Tiedän sen ja siksi raportoin koko aika hommasta ja laitoin jopa kännykän auki. Mutta tiedotan senkin faktan. Tämä vedttiin aika varovaisesti. Pientä riskiä otin, kuten tutkimuksissa yleensä. Jonkun on tutkittava että saadaan rehellistä materiaalia näistä, eikä sitä paskanjauhantaa, jota ei kukaan ole testaillut.

Jaa viesti

Testin lopputulos oli aika yllätys jopa itelle. Mä stressasin niin paljon mun taloutta että noi verenpaineet oli 177/118

Nyt kun turvasin taloudellisen selustan niin 141/91 Ja subu, benjot ja viina vaikuttaa edelleen elimstöön, eli pelkkä psyyke laski paineet.

Mutta kun mä sain tietää siitä että mun talous on turvassa ensi viikon niin mun koko kehoparantu heti.

Mun tutkimus todistaa sen että mitä Sipilän orja hallinto tekee ihmisille. Se nostaa pysyvästi verenpainetta, mikä muodostaa verenpaine taudin. Ihmiset käyttää huumeita selvitäkseen, huumeitten nostava paine on hetkellinen.

Liian kova paine taloudesta tai muusta aiheuttaa ne kansansairaudet ja tämä oli tän tutkimuksen tulos

Jos me halutaan parantaa ihmisten elinikää ja kansanterveyttä niin meidän pitää laskea stressiä ja meitä pitää turvata taloudellisesti. Koska köyhyys aiheuttaa ja muu huoli.

Tämä oli puhdas tieteelinen koe jonka halusin tehdä. Ja olen edelleen valvonut 2 vuorokautta. Mutta silti stressin laskettua sain paineet alas. Stressi on niin vaarallinen tappaja.

Jaa viesti

Neljännes kasipallosta ilman tolea kaljan kanssa alkaa lähennellä hengenvaarallista tilannetta..jos pakko kokeilla niin paljon pienempi annos eikä yhtään alkoholia. Subusta jää parissa viikossa riippuvaiseksi ja reflat on vittumoiset sekä pitkät.

There are many here among us

Who feel that life is but a joke

Jaa viesti

Neljännes kasipallosta ilman tolea kaljan kanssa alkaa lähennellä hengenvaarallista tilannetta..jos pakko kokeilla niin paljon pienempi annos eikä yhtään alkoholia. Subusta jää parissa viikossa riippuvaiseksi ja reflat on vittumoiset sekä pitkät.

Tuosta paskasta ei jää riippuvaises koskaan. Ei sen enempää kun synteettistä kannabiksesta. Oli sellasta paskaa. Tramoista joskus sanottiin samaa, vedin laatan ja lopulta nolla hyöty, enkä hommannut enää. Kasipallosta vielä vähemmän. Noin paskaa olotilaa ei jää ikävä.

Ite vetänyt 15 olutta ja 1/4 osa kasipalloa ja nyt vaan hyvä tunne. Heitin lopun kasipallon roskiin. Kyllähän tuola varmaan pirihuoralle olis saanut poikuuden myyntyä. Ihan turha aine, eurforiasta ei tietoakaan. Oli fyysinen känni, kävelin kuin kännissä mutta pää toimi normaalistin. Ei ollut yhtään minun aineita noi. Mutta piti testata. Bentsoja mä rakastan edelleen.

Jaa viesti

Piti tämäkin testata, kun kaikki muutkin aineet on testattu. Hommasin joskus syksyllä 2018, eilen päätin testata vähän ei bentso debotit pelittänyt 4 otin ja olin tuossa vuorokauden valvonut.

Nokkaan 1/4 osa kasipalloa. 30 minuttia, niin alkoi todellakin tuntua, ensimäinen oli pienisäikähdys ja hengityksen hidastuminen. Nukahtamiseen se ei auta, tunnetta voi kuvata ehkä eniten että olit kännissä mutta selvinpäin, eli täysin rationaalinen. Voisin verrata aikapaljon neuroleptien ketipinorin ja levozin vaikutukseen. Se turrutti kehon, mutta unta ei saanut ollenkaan. Tunne oli vähän sama kuin 15 keskikaljan jälkeen, mutta ajatus ei kulkenut ja jotenkin päihtymys jäi vaan fyysises. Nukkuminen oli täysin mahdotonta, koska sylkirauhaset ei tuottanut sylkee ja nieleminen oli mahdotonta. Joten hörpin minuutin välein vettä, mutta samalla sai juosta kuseelle. Sitten kokeilin purkkaa suuhun ja se piti syljentuotanon kunnossa.

Ennen subun nauttimista olin vetänyt 4 bentso debottia.

Ja myöhemmin siiryin keskikaljaan ja sillä tielä olen. Verenpaineet oli tuossa 177/118. Mutta se saattoi johtua myös siitä että eilen vedin salille mennessä Defecon 1 treeni boosteria ja olin valvonut 2 vuorokautta putkeen. Nyt 10 keskikaljaa, subu ja muuta päässä, alkaa olo tuntuu normaalilta.

Mutta tässä raporttini. En suosittele käyttämään. Subun vaikutus oli hyvin pitkälti samanlainen kuin neuroleptien. Ne nuokuttaa mutta ei nukuta ja vie ajatuksen luovuuden.

Keskikalja on paras päihde edelleen.

Monella tosta tulee hyvä olo vasta muutaman kerran jälkeen. Ja se on sit hyvä olo oikeesti. Muista bentsot buustaa opiaatteja tosi paljon. Liian raju aloitus oli.

"Ainiin, sain myös tällaisen näyn: Juha Immonen pyrkii ottamaan minun identiteettinen haltuunsa ja pyrkii samaan valtaa itselleen. Näyssä Immonen kysyi minulta: "Eikö sinua Johanna pelota lentäminen_" Koen hänet hyvin pahaksi ihmiseksi."

Jaa viesti

Henkilökohtaista reflat. 4kk viime vuonna otin melkein joka päivä sitten päätin että lopetan. Olin 10 päivää ottamatta ja reflat oli siinä että 2 yötä nukuin vähän huonosti. Tosin mitään pallo päivässä idiotismia en ottanut. Subussa kun se kattovaikutus kun tietyn rajan yli ottaa niin ei toimi enää. 2-4 milliä itellä niin ihan turha ottaa lisää. Ei tunnu yhtään enempää...

"Ainiin, sain myös tällaisen näyn: Juha Immonen pyrkii ottamaan minun identiteettinen haltuunsa ja pyrkii samaan valtaa itselleen. Näyssä Immonen kysyi minulta: "Eikö sinua Johanna pelota lentäminen_" Koen hänet hyvin pahaksi ihmiseksi."

Jaa viesti

Se on melkein mitä tahtoo, mutta ite ne tykännyt noista yhtään. Mutta keskarista tulee aina hyvä olo. Pysyn siinä. Benjot on kyllä poikkeus, nekin nykyään tekee vaan normaaalin olon.

Se mitä subu teki niin en tykännyt, mutta ei se niin karmee ollut kuin neuroissa. Mutta 3. biisen jälkeen tasaantu olo. Enkä mä hampustakaan tykkää ilman viinaa. Kyllä se alkoholi on ykkönen.:haba:

Jaa viesti

Tsolpideemi on siitä jännä että sen fyysinen koukutus on ehkä 3-4 päivää. Mutta henkinen koukutus on loputon. Se on jotain aivan jumalaista.

Tuoko tsolpideemi + viina unen :Pentti Hilkuri:

En minä kuuroille huuda

Vain niille jotka kuuntelee

En sokeille maalaa

Vaan niille jotka näkee

Jaa viesti

Tuoko tsolpideemi + viina unen :Pentti Hilkuri:

Ei se aina tuo. Ne toimii vähän päiväkohtaisesti. En mä yleensä viinan kaa vedä lääkkeitä koska ne täytyy säästää silloin kun ei ole viinaa. Ne pitää mut paremmin raittiina.

Jaa viesti

Opioidit vaan huimaa, väsyttää ja oksettaa. Meta auttaa paremmin kipuihinkin.

Tämä on kivusta riippuen totta. Viime syksynä oli selkä paskana niin ettei meinannut päästä pystyyn välillä. Ainoa mikä poidt kivut muutamaksi tunniksi oli amfetamiini. Sulfa paras koska vaikuttaa pitkään verrattuna metaan. Ei auttanut subut ja tramalit yhtään. Aika jännä juttu.

Jaa viesti