Jump to content

poijankossi88

Raaka säärstoppi veto +koroke (keski koville nostajille)

Recommended Posts

Ei aloittelijoille. Mutta pro ukot tietää mitä tekee enempi. Ite näen tämän tosi kovana erikois liikkeenä. Päätän tehdä tästä erinlisen ketjun. Koska tätä lähdin videoiii viikolla.

 

Pari koroketta jalkojen alle, ylös nosto tapahtuu kuin mavessa, mutta sitten se pito alhaalla ja lasku niin ne on kovia vaiheita. Ite esim epäonnistuin laskussa 180kg kohdalla, koska paineet ei ollut päälä, noi muut sarjat oli parempia. Mutta paino ei saa osua maahan missään vaiheessa, vaan se lasketaan 1-2 cm irti maasta ja pidetään stoppi.

 

[video=youtube;jMFkZd-v268]

 

 

 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sanosin että treenin loppu liikkeenä ja yleensä 20-25kg pienemillä painoilla kun treenit, niin apu liikkees 3x3 tätä. Noissa videoissa otin egon vuoksi vähän isomilla romuilla kuin tarviis. Jps uhdas kasvatus on voima niin nää on kovia liikkeitä. En kuitenkaan ehottais tätä alle 2 vuotta treenaneelle. Että jonkin verran pitää olla kokemusta perus vedosta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Haluaisin podemta videota tästä voimailu asiantuntijana. Voiko tätä käyttää hybridiohjelmassa?


"Ainiin, sain myös tällaisen näyn: Juha Immonen pyrkii ottamaan minun identiteettinen haltuunsa ja pyrkii samaan valtaa itselleen. Näyssä Immonen kysyi minulta: "Eikö sinua Johanna pelota lentäminen_" Koen hänet hyvin pahaksi ihmiseksi."

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Haluaisin podemta videota tästä voimailu asiantuntijana. Voiko tätä käyttää hybridiohjelmassa?

 

Poden pitää eka opetella vetää maasta. kyllähän mies 40kg varmaan tuon taitais, mutta se ei tuo tuloksia. Ite kun 250kg nostin maasta niin tein juuri joka toinen viikkoa sääristoppja ja joka toinen viikko perus vetoa. Mutta toi kortus veto erityisen rankka liike miellellään 20kg pois treeni painoista ja räjähtävä ylös nosto.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En hiffaa mitä varten tätä tekisin? Jos lähtöä varten niin korokkeelta tekisin kyllä mutta en jättäis vajaaks sen korokkeen vertaa, eikö koko korokkeen idea poistu siinä? Muuten tietenkin heikon paikan stopit jees mutta tässä vaikka se heikko kohta olisikin tuo muutama sentti maasta niin sitähän ei treenata tässä kun seisotaan korokkeella ja lasketaan kuitenkin ikään kuin maan tasolle tuo paino jossa stopataan. Tietenki eri asia pysäyttää ilmaan kun maahan.

 

Eli siis minkä vedon kohdan heikkouden parantamiseen tätä kannattaa käyttää?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
En hiffaa mitä varten tätä tekisin? Jos lähtöä varten niin korokkeelta tekisin kyllä mutta en jättäis vajaaks sen korokkeen vertaa, eikö koko korokkeen idea poistu siinä? Muuten tietenkin heikon paikan stopit jees mutta tässä vaikka se heikko kohta olisikin tuo muutama sentti maasta niin sitähän ei treenata tässä kun seisotaan korokkeella ja lasketaan kuitenkin ikään kuin maan tasolle tuo paino jossa stopataan. Tietenki eri asia pysäyttää ilmaan kun maahan.

 

Eli siis minkä vedon kohdan heikkouden parantamiseen tätä kannattaa käyttää?

 

Kokonaisvaltainen pitoliike. Tosin aina ei kannata korotusta käyttää alla. Itellä on jumalaton lähtönopeus vedossa muutenkin, koskaan ei vastaan ole tullut sellaista rautaa mikä on jäänyt alle polvien.

 

Yleisesti sääristoppi vedot on paljon parempia kuin räkkivedot. Itellä menee räkeltä nostaessa lantio paska jumiin ja se vauhti kusee, kun en voi vieritys tekniikkaa käyttää, joka on todella toimiva itelle. samaten tuntuma muuttuu ja raudat on samat kuin perusmavessa, niin miksi vetelis räkeiltä kun maasta nostaa samat romut.

 

Aikoinaan kovan mave tuloksen treenasin sääristoppi vedoilla ja normi vedoilla vuoroviikoin ja aina 2-3 toiston settejä. Tämä koroke variaatio oli nyt vasta toistaa kertaa kuviossa, joten on aika vaikea vielä tehdä johtopäätöstä onko liike toimiva vai ei. Mutta kropan hallintaa toi vaatii ja aivan vitusti. Ehkä omalla kohdalla noi perus sääristopit voi olla parempi, mutta lähtöjäkin pitää treenata, koska jos ne jättää tekemättä niin niistä katoo tuntuma nopeesti.

 

Tää on ihan uusi liike itelle. Tein vasta toisen treenin tätä ja halusin videoida sen huvinvuoksi. Hirveesti en voi sanoa vielä että tuoko tämä tuloksia. Mutta ei se ainakaan huononna niitä.:wink2:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...

×
×
  • Luo uusi...