Jump to content

Enver

Aspiriini

Recommended Posts

Sitähän pitää ottaa päivittäin pieni määrä(75-100mg), jos haluaa noita vaikutuksia syövän ja verisuonitaudin ehkäisyyn.

Mahdollinen sivari on sitten tuo mahan/suoliston verenvuoto. Verenvuodon riski nousee iän myötä.

Jaa viesti

Syövän ehkäisyyn CBD-öljy on kovempi sana, eikä ole sivareita.

Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Jaa viesti

Syövän ehkäisyyn CBD-öljy on kovempi sana, eikä ole sivareita.

Mutta aspiriini on ihan virallisesti nyt lääkärin määräämä syövän ehkäisyyn oikealla näytöllä tehosta.

Jaa viesti

:palikka:
Vittu sä olet tyhmä

Ei tarvitse kuin sekunnin googlettaa niin tulee pari sataa tulosta tukemaan mun väitettä. Ja Enverin kanssa tästä jo keskusteltiin.

Täällä listattu yli sata tutkimusta:

https://www.higherperspectives.com/there-are-now-100-scientific-studies-that-prove-cannabis-cures-cancer-1429984852.html

Jaa viesti

Mutta aspiriini on ihan virallisesti nyt lääkärin määräämä syövän ehkäisyyn oikealla näytöllä tehosta.
Mihin tuo perustuu? En jaksa noita kaikkia videoita katsella läpi.

Jaa viesti

Mihin tuo perustuu? En jaksa noita kaikkia videoita katsella läpi.

Tutkimustuloksiin niin kuin kaikki muutkin lääkkeet.

Jaa viesti

Tutkimustuloksiin niin kuin kaikki muutkin lääkkeet.
Mikä se mekanismi on?

Jaa viesti

Tuosta olikin ihan hyvin dataa kun otti Googlen käteen.

Hauskinta tässä on se että aspiriini on käytännössä luonnontuote.

Jaa viesti

Tuosta olikin ihan hyvin dataa kun otti Googlen käteen.

Hauskinta tässä on se että aspiriini on käytännössä luonnontuote.

Aika moni lääke ainakin alkujaan on.

Jaa viesti

Aika moni lääke ainakin alkujaan on.
Vanha kansa järsi aikoinaan pajunoksia. Olen lukenut että myös lehmät järsivät näitä jos ja kun laitumella on.

Jaa viesti

Joo varmasti cbd öljy voi toimia petrimaljassa tässä tapauksessa

Voin olla väärässä mutta onko mikään lääkeyhtiö kehitämässä tämän pohjalta lääkettä ?

Cbd öljyn ympärillä paljon hypeä jotkut voivat uskoa puoskareita joilla oma lehmä ojassa jopa

En halua rakas että puoskarit juksuttavat sinua hanipööpööni

Big pharma valmistaa nykyään lääkekannabista.

https://www.civilized.life/articles/big-pharma-partners-with-cannabis-company/

Mä en nyt muista mikä sen lääkkeen nimi oli.

Hauska juttu josta oli muutamakin artikkeli, ihmiset alkoivat käyttää tuota Big pharman lääkekannabista niin muiden Big pharman lääkkeiden myynti romahti hetkellisesti kun ei tarvittu enää esimerkiksi masennuslääkkeitä ja kovia särkylääkkeitä. En tiedä mikä on tilanne nyt mutta ihan selvä hommahan se on, että helvetin kova bisneshän tämä sairauksien hoito on nimenomaan. Mitä siitä nyt tulisi jos syöpä voitaisiin parantaa tosta noin vaan ja murto-osalla nykyisen hoidon kustannuksista. Ja tuota kannabiksen, myös pilven, myyntiä ja vapauttamista koittavat noi lääkefirmat kovasti lainsäädännöillä nyt rajoittaa.

Itse seuraan facessa tilannetta ja siellä on satoja kommentteja cbd-öljyn hyödyistä itse käyttäjiltä.

Jaa viesti

Niin, ei tuolla lääkekannabiksella ole virallisesti tutkittua syöpää ehkäisevää vaikutusta. Käytetään muihin tarkoituksiin.

Jaa viesti

Joo kivunlievityksessä tämä aine voi toimia osana syöpä hoitoa

Mutta jos tätä ainetta verrataan sytostaatti sädehoitoihin tai kantasolusiirtoihin syövän hoidossa ollan aika heikoilla jäillä

Ainoa ketä/ketkä näin sanovat väittävät ovat moraalittomia puoskareita jotka käyttävät hyväkseen ihmisen epätoivoa

Juu siis perinteisen hoidon tukena esimerkiksi terveiden solujen suojaamiseen.

Jaa viesti

Niin, ei tuolla lääkekannabiksella ole virallisesti tutkittua syöpää ehkäisevää vaikutusta. Käytetään muihin tarkoituksiin.
On ehdottomasti. Kannabisöljy on mm. 20 kertaa kovempi antioksidantti kuin aspiriini.

Siperian ginsengiläkin on syöpää ehkäisevä vaikutus.

Pitäisiköhän sun nyt perehtyä aiheeseen enemmän? Heti jos sä et tiedä jotain niin vastapuoli on automaattisesti väärässä. Sullaon tapana vängätä vänkäämisen ilosta.

Jaa viesti

On ehdottomasti. Kannabisöljy on mm. 20 kertaa kovempi antioksidantti kuin aspiriini.

Siperian ginsengiläkin on syöpää ehkäisevä vaikutus.

Pitäisiköhän sun nyt perehtyä aiheeseen enemmän? Heti jos sä et tiedä jotain niin vastapuoli on automaattisesti väärässä. Sullaon tapana vängätä vänkäämisen ilosta.

Siis virallisesti lääketieteessä hyväksyttyä vaikutusta ei ole.(vaaditaan lääketason näyttö) Sitä ei määrätä syöpää ehkäisevään tarkoitukseen lääkärin toimesta.

Jaa viesti

Siis virallisesti lääketieteessä hyväksyttyä vaikutusta ei ole.(vaaditaan lääketason näyttö) Sitä ei määrätä syöpää ehkäisevään tarkoitukseen lääkärin toimesta.
Tämä on totta. Todisteita löytyy sitten käyttäjiltä, niitäkin löytyy Googlella.

Jaa viesti

Näin on ja siten syntesisoitu parempaan/vahvempaan muotoon.

Tämän jälkeen sitä ei voi enää luonnontuotteeksi kutsua. Täsmälleen samalla prosessilla (asetylaatio) tehdään muuten morfiinista (luonnontuote) heroiinia (ei luonnontuote).

Jaa viesti

Tämän jälkeen sitä ei voi enää luonnontuotteeksi kutsua. Täsmälleen samalla prosessilla (asetylaatio) tehdään muuten morfiinista (luonnontuote) heroiinia (ei luonnontuote).

Efedra kasvi -> efeä -> piriä.

Jaa viesti

Efedra kasvi -> efeä -> piriä.

En tiedä mikä sun pointti tossa on olevinaan mutta efeä voidaan pitää luonnontuotteena kun taas piriä ei.

Tottakai sitä efeäkin voi valmistaa synteettisesti jolloin sekään ei ole enää luonnontuote.

Jaa viesti