Jump to content

TRIBAL

Montako kehonrakennuksen Suomen mestaruutta sulla on?

Recommended Posts

Olen kateellinen eräälle suomen mestarille hänen saavutuksistaan mutta silti en voi kiistää sitä. Minulla ei ole yhtään bodauksen suomen mestaruutta. Mites muilla? Pena maximi on nyt 71kg pompulla.

"Ainiin, sain myös tällaisen näyn: Juha Immonen pyrkii ottamaan minun identiteettinen haltuunsa ja pyrkii samaan valtaa itselleen. Näyssä Immonen kysyi minulta: "Eikö sinua Johanna pelota lentäminen_" Koen hänet hyvin pahaksi ihmiseksi."

Jaa viesti

Yhtään virallista mestaruutta ei ole.

Viellä.

A small bird will drop frozen dead from a bough

without ever having felt sorry for itself.

I am the master of my fate. I am the captain of my soul.

Jaa viesti

Oletteko kateellisia muuten? Itse myönnän että olen.

"Ainiin, sain myös tällaisen näyn: Juha Immonen pyrkii ottamaan minun identiteettinen haltuunsa ja pyrkii samaan valtaa itselleen. Näyssä Immonen kysyi minulta: "Eikö sinua Johanna pelota lentäminen_" Koen hänet hyvin pahaksi ihmiseksi."

Jaa viesti

Minun mieltymyksiini ei kuulu suomen eikä muunkaan maan mestaruudet mistään lajista, vaikkakin sellainenkin titteli on tullut saatua... tärkeämpää elämässä on saada pillua, millään muulla ei ole merkitystä.

Ei ole helppoa ei... :wilbertti:

Jaa viesti

Ei kyllä kiinnosta yhtään, ei edes vähimmässä määrin.

[h=1]“What is the point of being alive if you don't at least try to do something remarkable?”[/h]

Jaa viesti

Minä olen kateellinen. Haluaisin kovasti olla bodauksen suomen mestari mutta ei riitä paukut. Yhden mestarin olen nähnyt livenä kaupassa ja jutellutkin. Kai tuon vois jo melkein laskea?

Jaa viesti

Oletteko kateellisia muuten? Itse myönnän että olen.

Aloititko roinaamaan tuon kateuden tähden? Oletko päässyt roinan avulla lähemmäksi kadehtimaasi kondista?

Jaa viesti

Aloititko roinaamaan tuon kateuden tähden? Oletko päässyt roinan avulla lähemmäksi kadehtimaasi kondista?

Ei tällä kateudella ole mitään tekemistä oman kondiksen kanssa. Kyse on vain siitä että olen aina ollut katkera siitä ettei ole yhtään mestaruutta. Kyse on vain siitä että se on kova paikka. En näe valoa missään tämän asian vuoksi.

Jaa viesti