Jump to content

White Pale Punisher

Poden hybridiohjelma

Recommended Posts

mutta siitä loppuojennuksestahan ne ennätykset aina jää kiinni. kyllä ne isot romut saadaan aina maasta irti muttei ylös asti.

ja se on FAIL!

Poutiainen vetää loppuun asti, paskahousut vinkuu!! :mosh:

A small bird will drop frozen dead from a bough

without ever having felt sorry for itself.

I am the master of my fate. I am the captain of my soul.

Jaa viesti

Voimaan ja bodaukseen just hyvä miten pode tekee.

Turha vetää maasta asti ja rikkoa alaselkä jollei harrasta voimanostoa.

Podea lainatakseni, en ole kehonrakentaja vaan voimanostaja.

Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Jaa viesti

Podea lainatakseni, en ole kehonrakentaja vaan voimanostaja.

Ai nyt se on voimanostaja. No sit.

KP muuten aikoinaan kirjoitteli että veto polvista paras selkäliike.

Isoilla raudoilla ja toistot jopa 20.

Jaa viesti

En ole sanonut mitään tuollaista. Olen kirjoittanut: "Kilpailen voimalajeissa joissa rasvaprosentilla ei ole merkitystä." Mutta rakennan silti kehoa.
Meni suurinpiirtein oikein

Jaa viesti

Tässä väännetään ihan tosissaan massaa, voimaa!!

Jaa viesti

Tässä muuten Pode penkkaa viisi vuotta sitten. Näyttää hyvältä!

Onko toi Lotina kun on varmistamassa?

Jaa viesti

Onko toi Lotina kun on varmistamassa?

Lotinaltahan se näyttää. Aivan helvetin nättiä penkkaamista ja tuossa on malliesimerkki siitä mihin Podekin pääsi ja pääsisi taas helposti jos vähän vaivautuisi.

Jaa viesti

Lotinaltahan se näyttää. Aivan helvetin nättiä penkkaamista ja tuossa on malliesimerkki siitä mihin Podekin pääsi ja pääsisi taas helposti jos vähän vaivautuisi.
No vittu juuri näin. Tämä on sitä perus duunia eikä mitään Westside doggcrapp hypridikakkaa

Jaa viesti

Ainakin ilme on semmoinen, että nyt mennään.

Ja taisi olla sitä oman rajan ylitystä, kun verkkaritkin alko täräjään :)

Good.

Jari

Potkunyrkkeily ohjaaja

Lisensoitu Personal Trainer

Lisensoitu Voimavalmentaja

Jaa viesti

Harvemmin viitsin näihin penkkivideoihin kommentoida.

Mutta tämä oli kyllä hienon näköistä.

Ei mitään ylikorostettua selkäkaarta.

Ja omasta näkökulmasta, kun vielä 100 tekee sarjaa... kun itse olen sen saanut ylös vain kerran.

Good. Very Good.

Jari

Potkunyrkkeily ohjaaja

Lisensoitu Personal Trainer

Lisensoitu Voimavalmentaja

Jaa viesti

On 20.4.2019 at 13.21, Furius kirjoitti:

Ei se ole mistään vaivautumisesta kiinni. Mä en ole koskaan ollut laiska treenaaja. Treenaan nykyisin kovaa ja fiksusti, toki kevennykset on mukana ohjelmassa, koska psyykkisesti jatkuva täysillä treenaaminen on mahdottomuus. Oon saanut paljon hyvää tietoutta youtubesta, esim. Hulkin ja Wileniuksen ja Takamaan videoista. Oppia ikä kaikki.

Jaa viesti

On 10.7.2019 at 16.07, White Pale Punisher kirjoitti:

Ei se ole mistään vaivautumisesta kiinni. Mä en ole koskaan ollut laiska treenaaja. Treenaan nykyisin kovaa ja fiksusti, toki kevennykset on mukana ohjelmassa, koska psyykkisesti jatkuva täysillä treenaaminen on mahdottomuus. Oon saanut paljon hyvää tietoutta youtubesta, esim. Hulkin ja Wileniuksen ja Takamaan videoista. Oppia ikä kaikki.

En vaivaudu edes jatkamaan tätä keskustelua enää. Sanoin sanottavani 3kk sitten, eikä se muutu vaikka miten selittelisit tapasi mukaan.

• Like 1

Jaa viesti

On 14.7.2019 at 15.57, White Pale Punisher kirjoitti:

Mitä sä tiedät mun nykytilanteesta yhtään mitään?

Jos alat tuollaista kommentoimaan, ole hyvä ja pistä videota esille niistä voimatasoista mitä väität saavuttaneesi tuolla omalla ohjelmalla. Siulla on videota 30kg kulmasoudusta jossa irvistät tyyliin toisesta toistosta alkaen ja jostain vitun rumista hauiskäännöistä kahvakuulalla. Vähän huonot meriitit lähteä leijumaan ohjelman tuloksilla.

Jaa viesti

35 minuuttia sitten, Furius kirjoitti:

Jos alat tuollaista kommentoimaan, ole hyvä ja pistä videota esille niistä voimatasoista mitä väität saavuttaneesi tuolla omalla ohjelmalla. Siulla on videota 30kg kulmasoudusta jossa irvistät tyyliin toisesta toistosta alkaen ja jostain vitun rumista hauiskäännöistä kahvakuulalla. Vähän huonot meriitit lähteä leijumaan ohjelman tuloksilla.

Ei huvita laittaa videoita. Siinä kulmasoudussa on 40 kg painoa ja on aika vanha video. Tänään otin loppuojennusta penkissä 105 kg:lla ja leuanvetoja niskan taakse 6 toistoa omalla painolla. En mä mitään leiju, mutta kyllä kehitystä on tullut viime aikoina hybridijakoisella ohjelmalla.

• Like 1

Jaa viesti

Tänään otin alataljassa puhtaasti 2 toistoa 105 kg:lla ja hauiskääntöjä käsipainoilla 22 kg:lla per käsi puhtaasti 2 toistoa. En ole erityisen vahva bodaaja mutta joskus on hyvä kokeilla rajoja. Pudotussarjoja tuli tehtyä treenissä että saisi mahdollisimman monipuolisen ärsykkeen painojen osalta. 

• Like 1

Jaa viesti

4 tuntia sitten, White Pale Punisher kirjoitti:

Tänään otin alataljassa puhtaasti 2 toistoa 105 kg:lla ja hauiskääntöjä käsipainoilla 22 kg:lla per käsi puhtaasti 2 toistoa. En ole erityisen vahva bodaaja mutta joskus on hyvä kokeilla rajoja. Pudotussarjoja tuli tehtyä treenissä että saisi mahdollisimman monipuolisen ärsykkeen painojen osalta. 

Itelläkin on tarkoitus alkaa nyt piikkaamaan maksimi ykköstä esiin alataljassa.

Jaa viesti

Katoin just netistä pätkän kun tää painija en muista nimeä, joka oli gladiaattoreissa.

Ni veti 50kg käsipainoilla hammer kääntöjä. Tais vetää 5-6 /puoli.

Taffereilla veti, ettei forkut ota liikaa osumaa kun se ei ollut idea.

Kyl tossa saa isoilla käyttää heijausta, sillee se voima tulee.

Jaa viesti

2 toistoa alataljassa 105kg LOL ja hauiskääntö 2. Olisko ihan videoo niistä? 

En ole kyllä alatalja ja ylätalja maksimeita koskaan viittinyt kokeilla mutta mitä tuossa treeneissä otin suunileen vuoden tauon jälkeen niin 100kg 3x12 sarjaa alataljassa apuliikkees. 

Yleensä noita ykkösiä ja kakkosia kokeillaan penkissä, vedossa ja kyykyssä, mutta habassa on harvemmin nähty. Toki vastaotteen rinnalleveto kertoo kyllä jotain voimista jos sieltä satasen saa heijattua edes kerran. Sillä ei ole hauis käänön kanssa kyllä juuri mitään tekemistä, vaikka jotkut sitä sillä nimellä kutsuukin.

Jaa viesti