Jump to content

Enver

Ranskan tilanne

Recommended Posts

Mut osaatko vastata: mitä keltaliivi mellakoitsijat haluaa? muuta kuin valittaa ja tappaa demokraattisesti valitun presidentin. Onko jotain oikeaa toteuttamiskelpoista agendaa? Luulisi että olen perehtynyt vai olenko väärässä? Vai saitko Jeesukselta viestin että kannata keltaliivejä?

Jäikö jotain siitä ymmärtämättä, että mulla ei ole halua tai tarvetta vuorovaikuttaa sun kanssa, puhumattakaan siitä, että yrittäisin vakuuttaa sua yhtään mistään?

Noin muuten olen sitä mieltä, että vittuilu on hirveän huono keino saada joku olemaan sulle mieliksi.

Dramatisoija Marja Rankkala kertoo pyrkineensä säilyttämään Waltarin hengen.

Jaa viesti

Jäikö jotain siitä ymmärtämättä, että mulla ei ole halua tai tarvetta vuorovaikuttaa sun kanssa, puhumattakaan siitä, että yrittäisin vakuuttaa sua yhtään mistään?

Noin muuten olen sitä mieltä, että vittuilu on hirveän huono keino saada joku olemaan sulle mieliksi.

Kovasti kuitenkin vastailet, Ymmärrän toki ettet osaa vastata. On niin paljon helpompi vaan meuhkata ja uhota pään leikkaamisilla kuin oikeasti jäsentää omaa näkemystään esim. kirjalliseen muotoon.

Pyydä iltarukouksessa Jeesukselta apua omien ajatusten selkiyttämiseen? Se saattaisi helpottaa sinun oloasi muutenkin. Jeesushan opetti kääntämään toisenkin posken, ja toisaalla raamatussa sanotaan, että joka miekkaan tarttuu se miekkaan hukkuu. Nämä kun pitäisivät kaikki kristillistä yhteiskuntaa kannattavat mielenosoittajat mielessään.

Tuntematon homo: Huolestuneena huomasin että joku luuli että täällä ei kannatettaisi itse murha bodausta ja saatanan kovaa​ douppausta kyllä se on väärä luulo.

Jaa viesti

Mitä mellakoivat musulmaanit haluaa? Lisää kotouttamista, koska siinä vika?

Mä veikkaisin että nekin haluaa katkoa kauloja. Ja lisää rahaa itselleen ja muilta pois. Eli aika samoilla linjoilla ovat musulmaanit ja keltaliivit. Toki kukaan ei tunnu tietävän keltaliivienkään vaatimuksia. Selkeästi niitä ei kai olekaan julkaistu.

Tuntematon homo: Huolestuneena huomasin että joku luuli että täällä ei kannatettaisi itse murha bodausta ja saatanan kovaa​ douppausta kyllä se on väärä luulo.

Jaa viesti

Eräs heidän keskeisimmistä vaatimuksista on ollut ollut...varallisuusveron....(sanovat solidaarisuusveroksi) palauttaminen. Vero kohdistettiin käsittääkseni aikaisemmin niihin ranskalaisiin, joilla on varallisuutta yli 1,3 miljoonaa euroa.

Tuo siis on ollut vain yksi vaatimus ja kyllä muutkin on ollut luettavissa...jos muuta on lueskellut...kun Nakke Nakuttajaa.

Lisäksi historiassa Ranska ei ole ollut niin kuin muut maat. Epäoikeudenmukaisuuden kokemus ja solidaarisuuden vaatimus on heillä ollut vahvempi kuin muualla.

Meillähän tuo solidaarisuus on viimeiset vuosikymmenet poljettu pois silmistä ja heitetty suomalaisten kesken helvettiin...ja pelkkää onnetonta typerää vittuilua löytyy politiikassakin vain jotain henkilöä kohtaan...ja asiaan ei päästä ollenkaan.

Meidän maassa löytyy aina kansalta solidaarisuutta hillossa porskuttavia kohtaan ja en puhu nyt siitä...että jos jotkut sonnit omistaa osakkeita...vaan paljon...paljon suuremmista jutuista ja ne pösöt saavat aina sympatiaa...suurimmalta osalta kansaa.

Puolestaan...tavalliset työntekijät, työttömät, eläkeläiset, vähävaraiset ja tätä rataa....saavat vain lähinnä vittuilua osakseen...tai sen, että joku mulkku politiikko käyttää heitä ja kovine lupauksineen.. sekä puheineen hyväksi...että pääsee hunajalle.

Tälläinen on Suomi ja pysyy ja kaikenmaailman paskaa puhuvaa politiikkoa uskotaan.

Ranska on toista maata ja kansana he ovat myös ylpeitä maastaan ja kielestään...toisin kuin meillä pokkuroijilla lätäkön taakse.

Jaa viesti

reinkarnaatiossa kyllä, mutta länsimaisen tieteen valossa ei.

Kyllä se elossa oleva olento on, ja ei se mikään muukaan olento ole kuin ihminen tietenkään. Pulssi löytyy ja kaikki.

[h=1]“What is the point of being alive if you don't at least try to do something remarkable?”[/h]

Jaa viesti

Kyllä se elossa oleva olento on, ja ei se mikään muukaan olento ole kuin ihminen tietenkään. Pulssi löytyy ja kaikki.

Vastasyntynyt lapsi katsotaan raskauden kestosta riippumatta ihmiseksi ja häneen ulottuu sekä lainsäädännön että eettisten normien määrittämä suoja. Syntymättömän asema ja oikeudet ovat kuitenkin epäselvempiä, eikä ongelmaan, milloin sikiöstä tulee ihminen ole yksiselitteistä ratkaisua.

En minä kuuroille huuda

Vain niille jotka kuuntelee

En sokeille maalaa

Vaan niille jotka näkee

Jaa viesti

Vastasyntynyt lapsi katsotaan raskauden kestosta riippumatta ihmiseksi ja häneen ulottuu sekä lainsäädännön että eettisten normien määrittämä suoja. Syntymättömän asema ja oikeudet ovat kuitenkin epäselvempiä, eikä ongelmaan, milloin sikiöstä tulee ihminen ole yksiselitteistä ratkaisua.

Tästä tulee mieleen että biologian mukaan on mies ja nainen mutta nykyisin tämä totuus yritetään häivyttää uusilla ideoilla monista kymmenistä eri sukupuolista.

[h=1]“What is the point of being alive if you don't at least try to do something remarkable?”[/h]

Jaa viesti

Tästä tulee mieleen että biologian mukaan on mies ja nainen mutta nykyisin tämä totuus yritetään häivyttää uusilla ideoilla monista kymmenistä eri sukupuolista.

Mikä tämän asian pointti oli? Miten tämä liittyy asiaan?

En minä kuuroille huuda

En sokeille maalaa

Vaan niille jotka näkee

Jaa viesti

Mikä tämän asian pointti oli? Miten tämä liittyy asiaan?

Sillä tavalla että molemmissa tapauksissa on lähdetty muuttamaan ja kääntelemään itsestäänselviä totuuksia.

Jaa viesti

reinkarnaatiossa kyllä, mutta länsimaisen tieteen valossa ei.

On tainnut kainalohiki tainnuttaa biologian tunnilla kun tämä asia on noin epäselväksi jäänyt.

Hienoa, että opit aikanaan tuulettamaan.

Jaa viesti

On tainnut kainalohiki tainnuttaa biologian tunnilla kun tämä asia on noin epäselväksi jäänyt.

Hienoa, että opit aikanaan tuulettamaan.

Maailma on täynnä jeesukseen uskovia hulluja :D

En minä kuuroille huuda

En sokeille maalaa

Vaan niille jotka näkee

Jaa viesti

Onnettomia ovat ne ketkä eivät usko mihinkään.

Itse olen insinööri sekä taitelija, ja haluan uskoa.

Muokattu: , käyttäjä: Mr. Peres

Jaa viesti

Olisit vaan sanonut, että olet Turkulainen.

En minä kuuroille huuda

En sokeille maalaa

Vaan niille jotka näkee

Jaa viesti

en usko mihinkään ja olen SAIRAAN onnellinen

olen ollut vankilassa ja teatterissa, siitä minä nautin

A small bird will drop frozen dead from a bough

without ever having felt sorry for itself.

I am the master of my fate. I am the captain of my soul.

Jaa viesti

Maailma on täynnä jeesukseen uskovia hulluja :D

...sanoo jeppe, joka ei tiedä perusasioita edes omasta biologiastaan ja uskoo maailmankaikkeuden olevan seurausta kirjaimellisesta mahdottomuudesta.

Vakaa on intellektuaalin pohja.

Jaa viesti

Kannataa edes itseensä uskoa. Ilman uskoa mahdottamaan olisi tieteen suurimmat keksinnöt jääneet keksimättä. Epäilijöitä on aina ja ne ei saa mitään elämässään aikaiseksi.

Jaa viesti

...sanoo jeppe, joka ei tiedä perusasioita edes omasta biologiastaan ja uskoo maailmankaikkeuden olevan seurausta kirjaimellisesta mahdottomuudesta.

Vakaa on intellektuaalin pohja.

Melkoista projisointia. :mrgreen:

Jaa viesti

Melkoista projisointia. :mrgreen:

Toihan selkeästi vetää jotain roolia. Ei kukaan voi olla noin pihalla mitä tuo on. Huumorilla kun ottaa tuon sällin jutut niin ihan viihdyttäväähän tuo on. Joskus joku olisi noin uskis niin tuskin jumala hyvällä katseli tuota meuhkaamista. Pitäisi kääntää toinen poski jne.

Jaa viesti

Itseensä uskomista kutsutaan myös satanismiksi.

sitten olen satanisti ja suorastaan saatananpalvoja olen

siitä minä nautin

:palvoa::inkkari:

A small bird will drop frozen dead from a bough

without ever having felt sorry for itself.

I am the master of my fate. I am the captain of my soul.

Jaa viesti

Kannataa edes itseensä uskoa. Ilman uskoa mahdottamaan olisi tieteen suurimmat keksinnöt jääneet keksimättä. Epäilijöitä on aina ja ne ei saa mitään elämässään aikaiseksi.

tästäkö syystä et ikinä kyseenalaista mitään?

90% kaikista ihmisistä on täyttä paskaa. Mihin kategoriaan muuten itse itsesi lokeroit?

En minä kuuroille huuda

En sokeille maalaa

Vaan niille jotka näkee

Jaa viesti

tästäkö syystä et ikinä kyseenalaista mitään?

90% kaikista ihmisistä on täyttä paskaa. Mihin kategoriaan muuten itse itsesi lokeroit?

En ole enää aktiivinen musklella.

Jaa viesti