Jump to content

NS300

Vinkit 2019 treeninsä aloittaville

Recommended Posts

Tammikuussa alkaa monen elämä uudestaan ja ruvetaan taas salillakin käymään. Nythän me reippaat kundet kokoamme vinkit uusille bodareille vuosimallia 2019.

 

Ensimmäiset vinkit tulee tässä.

 

Pitää aloittaa rauhallisesti. Treenaa koko kehoa tasaisesti. Muista lämmitellä ja on hyvä opetella heti alusta tapa venytellä treenin jälkeen. 15-20 sekunnin venytys jokaiselle treenatulle lihasryhmälle on jo hyvä juttu ja palauttaa lihaspituudet treenin jälkeen jolloin kireyksiä ja sitä kautta muita ongelmia ei pääse syntymään.


Kehittynyt punttisonni

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
-Min 6-7 liikettä perä perään

-+6 jakoinen treeniohjelma

-2-4 treeniä per päivä

-vähintään 100gramma vitargoa per treeni

-jos kiukuttaa lyö veljeä tai pasko ovia

 

 

 

Ja palkkariksi tietenkin

 

ronnie_cole_king_beef_997g_1814g_LRG.jpg

 

Ei kuulosta ihan tavalliselta 3x12 suunnitelmalta.


Kehittynyt punttisonni

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

-Hanki joku mahdollisimman pieni koira esim. Joku puudeli tai vaihtoehtoisesti myös rotannäköinen karvaton kissa käy myös.

 

-Jos sinulla ei ole vielä tatuointeja niin ota niitä paljon.

 

-Hanki Audi tai bemari velaksi.

 

-Hanki tehosekoitin jota huudatat joka aamu klo 5.30 niin että seinä naapurit huomauttavat asiasta.

 

-Käytä salilla ainoastaan keltaisia kiekkoja.

 

-Ala vapottelemaan.

 

-Osta paljon päheitä lippa lakkeja ja pidä niitä päässä väärinpäin salilla.

 

 

 

-

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tavoitteiden mukainen treeni, ruokavalio kuntoon, pitkäjänteistä työskentelyä.


A small bird will drop frozen dead from a bough

without ever having felt sorry for itself.

I am the master of my fate. I am the captain of my soul.

 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Iästä riippumatta aina kannattaa aloitoittaa teenin tauon jälkeen vähän kuin kilpikonna nussii.

Joo ja aluksi koko kroppa 3 kertaa viikossa vain isot lihasryhmät ilman kikkailuja.

Yllättävän nopeasti pystyy laittamaan rautaakin lisää lähes joka treenikerta.

Itse en suosittele mitään 3 tai 4 jaettua ohjelmaa kenellekään jos on ollut taukoa.

 

 

Hiljaksiin hyvä tulee :cool:


Ties missä mielentilassa kirjoittelen

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Huono ohje heti alkuun tuo ettei kadu tekemäänsä vaan tekemättä jättämäänsä.


A small bird will drop frozen dead from a bough

without ever having felt sorry for itself.

I am the master of my fate. I am the captain of my soul.

 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Huono ohje heti alkuun tuo ettei kadu tekemäänsä vaan tekemättä jättämäänsä.

 

tyhjän saa tekemättäkin :Friedrich: Jos et mitään tee, et tule ikinä mitään saavuttamaankaan. Sitä se tarkoittaa.


En minä kuuroille huuda

Vain niille jotka kuuntelee

En sokeille maalaa

Vaan niille jotka näkee

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jos tekee paskoja tekoja niitä ei pidä katua vaan sitä ettei tehnyt vielä hirveämpiä tekoja.


A small bird will drop frozen dead from a bough

without ever having felt sorry for itself.

I am the master of my fate. I am the captain of my soul.

 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
3*viikkoon:

 

mave 3*5

pystypunnerrus 3*5

penkki 3*5

leuanveto 3*5

kyykky 3*5

 

Paljon ruokaa ja nousujohteista treeniä. Riittävästi lepoa ja sopiva määrä aerobista.

Joo ja alotus riittävän pienillä painoilla. Reenin pitää olla kivaa että sitä jatkaa.

 

Jos alottelijalta "ottaa luulot pois" niin mukana tuppaa menemään treenimotivaatio samalla.


Dramatisoija Marja Rankkala kertoo pyrkineensä säilyttämään Waltarin hengen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Aloitejoille nuosujohteista voimabodausta treeniä vaan nii n kauan kun tulee seinä vastaan, siten kevennyksiä ja sama uudestaan.

 

Ei kannata miettiä turhia ja analysoida. Opetelee treeniliikkeet kunnolla se on kaiken perusta, siten jättää normaalista ruokavaliosta kastikeet ja einesruuat pois ja korvaa ne perusmateriaalilla.

 

Aika simpeliä, mutta vaikein homma tulee siinä että kykynee pitkäjänteisesti treenamaan ja pidäntymään jokapäiväistä paheista, valvomisesta ja turhien asioiden stressaamista.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Aloittelijalle riittää joku golden six tyyppinen yksijakoinen kolme kertaa viikossa ja voi vetää failureen joka sarjan jos tekniikka pysyy kasassa.

Aloittelija kun ei edes pysty vetämään hermostoa solmuun eikä ainakaan suorilla sarjoilla.

 

Painoissa se progressio toimii tuossa vaiheessa vielä hyvin, eikä mitään pieniä painoja, nehän on sitä joka tapauksessa jos on aloittelija, vaan sellaisia jotka saa puhtaasti läpi.

 

Tuossa vaiheessa hankitaan raskausarvet.

 

Vitut mitään kevennyksiä kolmeen eka vuoteen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...

×
×
  • Luo uusi...