Jump to content

White Pale Punisher

Chris Cormier

Recommended Posts

Hyvä rusketus, ihan kuin muuten ketään kiinnostaa

"Ainiin, sain myös tällaisen näyn: Juha Immonen pyrkii ottamaan minun identiteettinen haltuunsa ja pyrkii samaan valtaa itselleen. Näyssä Immonen kysyi minulta: "Eikö sinua Johanna pelota lentäminen_" Koen hänet hyvin pahaksi ihmiseksi."

Jaa viesti

Juu olen samaa mieltä ystäväni AK kanssa. Ei koskaan säväyttänyt toisinkun esim Priest, Wheeler, Labrada, Gaspari yms

Harrastukset: Musklen chat, reeni ja aggressiivinen säästäminen

Jaa viesti

No ei noistakaan kukaan säväyttänyt ikinä.

Luulis et Priesti ja Flex olis ees vähän säväyttänyt. Pristillä kusipäiset massat siihen pituuteen nähde ollen kuitenkin melko esteettisesti pakattuna, rintalihat vaan vähän vaisut. Flexiä monet pitävät yhtenä lahjakkaimista ikinä rakenteensa puolesta, tosin osa tuosta oli kai täyteaineilla luotua illuusiota, mutta tuskin on ollut ainut. Ja rajallista on sekin mihin niillä pystytään.

Jaa viesti

Luulis et Priesti ja Flex olis ees vähän säväyttänyt. Pristillä kusipäiset massat siihen pituuteen nähde ollen kuitenkin melko esteettisesti pakattuna, rintalihat vaan vähän vaisut. Flexiä monet pitävät yhtenä lahjakkaimista ikinä rakenteensa puolesta, tosin osa tuosta oli kai täyteaineilla luotua illuusiota, mutta tuskin on ollut ainut. Ja rajallista on sekin mihin niillä pystytään.

Hän ainoa joka on minua säväyttänyt.

Jaa viesti