Jump to content

Hjalmar

Hjalmarin harjoituspäiväkirja

Recommended Posts

Pari viikkoa pähkäilin uskaltaisinko, täällä kun on niin vahvaa porukkaa ja itse kun olen lahjaton.

Kaivoin kaikkien romujen seasta tangot ja painot ja aloin harjoittelemaan punteilla muutaman vuoden jälkeen pari kuukautta sitten.

Iältäni olen päälle 30, pituuteni on alle 180 ja painoltani olen alle 80.

 

Harjoittelen pääosin ihan muutamaa liikettä, punnerrusta (se poistettu laji painonnostossa) tangolla ja käsipainoilla jokainen toisto aina maasta, maastanostoa ja etukyykkyä.

 

Jotain kehitystä on onneksi tullut.

Kuukausi sitten (7.8-18) sain punnerruksessa 2x40 kiloa, 26.8-18 sain 60 kiloa jossa oli vähän varaa, tosin vasen käsi tuli oikeaa jäljessä.Typerä ykkösen kokeilu.

Veto kuukausi sitten 5x70, nyt 5x90, tosin varaa vaikka kuinka.

Etukyykky kk sitten 6x60, nyt 5x70.

 

Edellinen harjoitus 31.8

 

Punnerrus 2x3x40, 3x45, 2x3x50

Veto 3x60, 3x80, 2x3x90

istumaannousu lisäpainolla

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Pari viikkoa pähkäilin uskaltaisinko, täällä kun on niin vahvaa porukkaa ja itse kun olen lahjaton.

Kaivoin kaikkien romujen seasta tangot ja painot ja aloin harjoittelemaan punteilla muutaman vuoden jälkeen pari kuukautta sitten.

Iältäni olen päälle 30, pituuteni on alle 180 ja painoltani olen alle 80.

 

Harjoittelen pääosin ihan muutamaa liikettä, punnerrusta (se poistettu laji painonnostossa) tangolla ja käsipainoilla jokainen toisto aina maasta, maastanostoa ja etukyykkyä.

 

Jotain kehitystä on onneksi tullut.

Kuukausi sitten (7.8-18) sain punnerruksessa 2x40 kiloa, 26.8-18 sain 60 kiloa jossa oli vähän varaa, tosin vasen käsi tuli oikeaa jäljessä.Typerä ykkösen kokeilu.

Veto kuukausi sitten 5x70, nyt 5x90, tosin varaa vaikka kuinka.

Etukyykky kk sitten 6x60, nyt 5x70.

 

Edellinen harjoitus 31.8

 

Punnerrus 2x3x40, 3x45, 2x3x50

Veto 3x60, 3x80, 2x3x90

istumaannousu lisäpainolla

Tervetuloa foorumille!

 

http://roinanen.com/treeni/arnoldin-kultainen-kuusikko/

 

Tsemppiä treeneihin : tsemppiä:


Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tsemppiä treeneihin! Tottahan toki viitsii laittaa kaikenlaisia tuloksia ja reenipäivyreitä tänne. Jokainen punttiharrastaja on lähtenyt samalta tasolta joskus. Hyvä perusohjelma vain käyttöön ja tekniikat kohdilleen alkuun niin siitä se lähtee.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Koskaan ei ole liian myöhäistä aloittaa. Ja näyttää hyvältä että keskityt heti perus liikkeisiin kuten etukyykkyyn, maastavetoon ja punnerruksiin. Vedot ja kyykyt on juurikin niitä liikkeitä joila varmistetaan se vahva ruoto ja kokonaisuus pitkänmatkan tähtäimellä. Moni aloittelija jättää juurikin nämä NS tärkeet liikkeet pois ja treenaavat pelkästään penkkiä ja hauista. Mutta ilman vahvaa keskikroppaa ei voi yläkroppakaan olla vahva. Kokonaisuus tulee juuri jalkojen ja selkä treenien mukana.

 

Tervetuloa foorumille ja tsemppiä treeneihin.:tsemppiä:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos vain teille.

 

 

Punnerrus käsipainoilla 2x10x6, 2x3x10, 3x15, 5x2x20

etukyykky 5x40, 5x50, 5x60, 5x65, 5x70

 

kylkitaivutuksia, kulmasoutua ja forkkuja.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tere tulemas jengiin.. Kossi sanoi oikeen.. Koskaan ei ole liian myöhäistä aloittaa.. Parempi myöhään kun ei silloinkaan.. Itse aloitin 66v ja nyt 78v..että perässä vaan..

 

Pappa78

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...

×
×
  • Luo uusi...