Jump to content

tarkemo

Syntinen TOR verkko

Recommended Posts

itse en tekisi vankilassa töitä jos se olisi suomalainen vankila koska inhoan suomea niin paljon etten halua tehdä töitä siinä :curs:

A small bird will drop frozen dead from a bough

without ever having felt sorry for itself.

I am the master of my fate. I am the captain of my soul.

Jaa viesti

Guest anton petter

Sain asennettua TOR selaimen ja siellä haun koneena duckduckgo. Miten nyt löydän sieltä hyvät sivut mistä saa huumeita ja aseita esim?:Pentti Hilkuri:

Jaa viesti

Yleensä niiden, ketkä miettii et tartteeko teleskooppipatukkaa tai nyrkkirautaa, niin ei kannata sellaista hommata, edes "varmuuden vuoksi". Se ei seuraavana päivänä tai viikkonakaan naurata jos on syyte plakkarissa törkysestä pahoinpitelystä tai vielä jostain pahemmasta.

Mielummin kannattaa opetella hermojen hallintaa, oppimaan väistämään sellaiset tilanteet joissa voi joutua provosoiduksi ja käyttää voimaa ainoastaan itsepuolustukseen.

Jos jo löytyy jotain IP-taitoja niin kuin mainitsit, suosittelisin vain rentoa asennetta ja huumorimielellä liikkumista :tsemppiä:

Brassijutsu ja vaparikaveri, niin kyllä lähtee, muta ois kiva heittää seinälle pamppu

Jaa viesti

Kiitos noista hommista, Mutta aikuinen mies, kuten minäkin olen, niin osaan ottaa nettihommat hyvin- Minua EI kuseteta.

Mut kiitti kun heiitit vähän juttuja. Ollaan rauhassa siellä TORissa.

Jaa viesti

Guest Jormatar
Kiitos noista hommista, Mutta aikuinen mies, kuten minäkin olen, niin osaan ottaa nettihommat hyvin- Minua EI kuseteta.

Mut kiitti kun heiitit vähän juttuja. Ollaan rauhassa siellä TORissa.

Tilaa poika pamppu niinnei enää pelota kulkea kirkolla.

Jaa viesti

Kiitos hyvistä viesteistä. Haluaisin sen teleskooppipampun seinälle vanhaan karate tyyliin, kuten on nuschakut.

Kyllä säälittävät tappeluhommat hoidetaan IP-laji tyylin. puhellan ne tappelut hoidetaan.

Jaa viesti

Guest Jormatar

Herra Tarkemon älyn latua, jokainen voi päätellä itse minkälainen alkoholisti sekopää siellä kirjoittelee;

"Voi VITTU!

Olin eilen kännisä ja kusin kadulla, niin sitten tuli kolme noin 20-vuotiasta naista ja yksi otti siitä videokuvaa ja se se saatan kakara sano, et pistää sen nettiin.

Niitä oli kolme ja se silmälasimäinen alkoi uhkailemaan, tyyliin: "tää homma menee Facebookiin'".

Enhän minä naisia lyö ja jos olisin, lyönyt niitä pikkupilluja alkanut ottamaan niiltä kännnykän pois, niin ois tullut putkareissu-

Homma meni niin, että olin tuollaisessa kolmen promillen humalassa. Jos oisin ollut vain pieneessä vihneessä, niin olisin ottanut näiltä pikkupilluilta sen puhelimen pois ja ehkä vähän oisin antanut avaria.

Nyt en tiedä onko se mun kusi video netissä vai ei?

Olen 43-vuotias ja jos nuorena hölmöili, niin siitä vain vittuiliin.

JA KYLLÄ, haluaisin vetää etukädensuoran nihiin kolmeen pikkupilluun, kato sais vähän isän kädestä.

Vittu sitähän ne poketkin sanoo, että jos joku öykkäri heitetään pois, niin on heti jotain kakaroita ottamassa kamerakuvaa ja eikun videot nettiin.

Niin onko pahdollista, menemään Facebookin ja poistaa se video - ja kyllä annan näille pikkupilluille turpaan kun nähdään, pari pientä jabia, mut tää saatanan ei tajua, että sosiaalisessa kaikki menee ympäri maailmaa. JOTEN annetaan pieni opetus, housut pois - kuva ja se kuva Facebuukiin, siellähän se on koko maailmann näytillä.

MULLE EI VITTUILLA, törkeä teko ja jos näen ne naiset. Niin sattuu!"

Herra Tarkemo, HAKEUDU HOITOON, HETI

Jaa viesti

Jos naiset saa lyödä miehiä niin miehet saa lyödä naisia koska tasa-arvo.

Shocking moment bouncer SHOVES three women to the pavement during bust-up outside busy Belfast nightclub

Woman was reportedly kicking bouncer before he pushed her to ground

Three women arrested after scene which shocked onlookers outside nightspot

Woman's friends intervened but were also shoved onto the pavement

Police spokesman said women were released on bail and inquiries ongoing

http://www.dailymail.co.uk/news/article-5652999/Bouncer-shoves-three-women-pavement-outside-Belfast-club.html

Jaa viesti

Guest Jormatar

Niin tai sitten pitäis aikuisen miehen opetella käyttämään vessaa eikä kuseskella kadulle. Vielä nolompaa uhota siitä joillekkin pikkutytöille :facepalm:

Nyt on todellisia MIEHIÄ palstalla.

Jaa viesti

Herra Tarkemon älyn latua, jokainen voi päätellä itse minkälainen alkoholisti sekopää siellä kirjoittelee;

"Voi VITTU!

Olin eilen kännisä ja kusin kadulla, niin sitten tuli kolme noin 20-vuotiasta naista ja yksi otti siitä videokuvaa ja se se saatan kakara sano, et pistää sen nettiin.

Niitä oli kolme ja se silmälasimäinen alkoi uhkailemaan, tyyliin: "tää homma menee Facebookiin'".

Enhän minä naisia lyö ja jos olisin, lyönyt niitä pikkupilluja alkanut ottamaan niiltä kännnykän pois, niin ois tullut putkareissu-

Homma meni niin, että olin tuollaisessa kolmen promillen humalassa. Jos oisin ollut vain pieneessä vihneessä, niin olisin ottanut näiltä pikkupilluilta sen puhelimen pois ja ehkä vähän oisin antanut avaria.

JA KYLLÄ, haluaisin vetää etukädensuoran nihiin kolmeen pikkupilluun, kato sais vähän isän kädestä.

Vittu sitähän ne poketkin sanoo, että jos joku öykkäri heitetään pois, niin on heti jotain kakaroita ottamassa kamerakuvaa ja eikun videot nettiin.

Niin onko pahdollista, menemään Facebookin ja poistaa se video - ja kyllä annan näille pikkupilluille turpaan kun nähdään, pari pientä jabia, mut tää saatanan ei tajua, että sosiaalisessa kaikki menee ympäri maailmaa. JOTEN annetaan pieni opetus, housut pois - kuva ja se kuva Facebuukiin, siellähän se on koko maailmann näytillä.

Herra Tarkemo, HAKEUDU HOITOON, HETI[/QUOT

Jaa viesti

"Voi VITTU!

Herra Tarkemo, HAKEUDU HOITOON, HETI[/QUOT

Jormatar ota ihan iisisti, tää on huumori/bodypalsta, tänne kirjoitetaan pienessä hönössä. Ei tarvi mennä hoitoon, mutta hyvä kun muistit ton mun sekopääviestin. Tuossa mun sekoviestissä oli vähän huumoria joten Rock On! Kaikki hyvin.

Muokattu: , käyttäjä: tarkemo

Jaa viesti