Jump to content

Rautarunnari

Kesän 2018 Boxing Machine haaste

Recommended Posts

Mä yritän tällä viikolla päästä sinne Miksulle lyömään. Mutta kun viimeksi hajos peukalo ja siihen tuli joku vamma ettei parane ikinä, lonksuu noi nivelsiteet.

Tähänkin vissiin tulee kuningas Lotina lässyttämään tekosyistä.

Pitää teippaa toi peukalo, käydä lyömässä ja jos en teitä voita niin sitten en, ei mun maailma siihen kaadu.

890 on se mun tulos ja sille on kymmenen todistajaa.

On mullakin eri tuloksii kolmannel eri laitteel, oli keskustoril ja tuttui läsnä. En mainitte lukui kun ei o videota eikä muuta tallennetta. Mutta ei muuta ku teipit käpälää ja miksun paaris koppaseen. Videotasi ootan jo innolla.

:lua: Viksun Vaffan Orankimamman sanansäilä heiluu hassunhauskasti Krisse Tuomisen Vitnessii, Vätnessii ja Vilosofiaa blogissa. https://www.blogit.fi/krisse-tuomisen-vitnessii-vätnessii-ja-vilosofiaa :lua:

Jaa viesti

Eri laitteet.
No mä väitänkin että Bones lyö enemmän ku 500 ja rapiat.

Diaz ei ikinä lyö enemmän kuin Joshua.

Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Jaa viesti

No ei, mutta oot aamu ysistä ollut vahtaamassa jos joku, varsinkin minä, vastataan tähän sun ketjuun :D

Nyt kannattaa lukea ne lääkepurkin etiketit huolellisesti. :team finland:

Tarkoituksesi on vain ilmeisesti pilata tätä keskustelua, vain ja ainoastaan, syytä ei voi kuin arvailla. :nukkua:

Toki käyn katsomassa tätä keskustelua, kun sen olen luonut, mutta Rambon jutut eivät ole se pääasia.:lol:, voit hyvin pysyä poissa, käyn silti ja lisää matskuakin tulee :nice:

Jaa viesti

Nyt kannattaa lukea ne lääkepurkin etiketit huolellisesti. :team finland:

Tarkoituksesi on vain ilmeisesti pilata tätä keskustelua, vain ja ainoastaan, syytä ei voi kuin arvailla. :nukkua:

Toki käyn katsomassa tätä keskustelua, kun sen olen luonut, mutta Rambon jutut eivät ole se pääasia.:lol:, voit hyvin pysyä poissa, käyn silti ja lisää matskuakin tulee :nice:

Tämä keskustelu ei ole niin tärkeä kuin sä luulet :D

Jaa viesti

Ei tässä mitään erityisiä luuloja ole, eikä isompaa merkitystä, joten voit siirtyä toisaalle pillittämään. Kiitos

https://youtu.be/w8is3EBfo0whttps://youtu.be/w8is3EBfo0w

:lua: Viksun Vaffan Orankimamman sanansäilä heiluu hassunhauskasti Krisse Tuomisen Vitnessii, Vätnessii ja Vilosofiaa blogissa. https://www.blogit.fi/krisse-tuomisen-vitnessii-vätnessii-ja-vilosofiaa :lua:

Jaa viesti

Avainominaisuudet

Korkealaatuinen boxing-arcade-kone, joka on rakennettu kaupalliseen standardiin. Uusimmat komponentit. (Joten siis vastaavien laitteiden kanssa verrannollinen?

Tokl mixun baarin koneessa voi olla erikoissäädöt, jos siinä joku rahapalkinto, tai vastaava? Mutta yleisimmät pelihallikoneet liki samoilla säädöillä kuitenkin.

3294_kalkomat-boxer-spider.jpg

Jaa viesti

Olen tehnyt tuloksen Mixun laitteella tuli helposti 930 siinä enkä edes yrittänyt vielä. :boxer:

A small bird will drop frozen dead from a bough

without ever having felt sorry for itself.

I am the master of my fate. I am the captain of my soul.

Jaa viesti

Miks kaikki takertuu tuohon Miksun laitteeseen? Minä en ainakaan osaa sanoa onko se haastavampi vai helpompi kone.

Tuota spideriä siellä ei ole, se on joku muu laite.

Ja mitä tuohon lyömiseen tulee niin mun mielestä sillä ei ole merkitystä, jokaisella on kuitenkin vähän oma tyyli. Numerot taululla ratkaisee.

Jaa viesti

Guest Jormatar

Mixun laite on täys paska. Ihan Lelu. Kävin sitä testaamassa ja lapsetkin löi siihen jotain tonnin tuloksia.

Jaa viesti

Hauska laite toi. Ite kokeilin vaarissa kerran ja meni joku 780. Myöhemmin kovemmassa kännissä kokeilin ja ei menny enää niin paljoa. Selvin en oo kokeillu. Mun jäljee tuli tosi laiha ja pitkä kundi vetää, nopee oli veto ja yli 800. Muiden en nähny yli 800 sinä iltana rikkovan. Netistä nähny videoita nii kovimmat lyönnit tulee vähän sivusta pikku heijarilla. Ite harrastanu nyrkkeilyä ja vedin puhtaan takasuoran suoraan pallon taka, aika tekninen veto olia. Pitää just keskittyä tossa vetää siitä pallosta läpi eikä osumaa siihe palloon. Ois kiva kokeilla selvin uusiksi

Jaa viesti

Guest Jormatar
Miks kaikki takertuu tuohon Miksun laitteeseen? Minä en ainakaan osaa sanoa onko se haastavampi vai helpompi kone.

Tuota spideriä siellä ei ole, se on joku muu laite.

Ja mitä tuohon lyömiseen tulee niin mun mielestä sillä ei ole merkitystä, jokaisella on kuitenkin vähän oma tyyli. Numerot taululla ratkaisee.

joko käyt tänään testaamassa sitä ja laitat videon tuloksesta foorumille?

Jaa viesti

Guest Vierailija
Miks kaikki takertuu tuohon Miksun laitteeseen?

:)

Niinku chätissä puhuttiin niin käyn Miksun baarissa vetämässä tässä kesän tai syksyn aikana.

890 oma enkka, lyöty sivusta mitä ei vissiin Lotinan säännöillä hyväksytä.

Meitä oli iso porukka leipomassa sitä konetta illan aikana ja jopa nyrkkeilyä harrastanut kaveri jäi kakkoseksi.

Se on jännä miten se kone mittaa sen tuloksen. Se anturi ei ole siinä bägissä, se on koneen katossa johon se bägi osuu. Mä potkin aika saatanan kovaa mutta lyömällä saa paremman tuloksen vaikka potkulla saisi pään irti.

Pesarilla saatu yli tonni tulokseksi.

Edit: Tuo Lotinan baarin kone on ihan eri kalibroinnissa ku Miksun kone. Meitä oli armeija leipomassa sitä, oli isoa ukkoa ja hullua ukkoa eikä aina tullut edes 800 pojoa. Lotinan lyönti olis Miksulla joku 700.

Mä vetäisin tohon Lotinan koneeseen helposti 950

Jaa viesti