Jump to content

Metsuri

Metsurin treenimotivaattori.

Recommended Posts

Moro vaan foorumilaisille!

Puolentoista vuoden treenitauon jälkeen otin viime tammikuussa itseäni niskasta kiinni ja päätin aloittaa taas rimpuilun. Tavoitteena tällä kertaa kuitenkin maltillisemmin edetä jotta treenimotivaatio säilyisi ja saisin salilla käynnistä ihan ympärivuotisen harrastuksen, ettei kävisi taas se legendaarinen 3-5kk sata lasissa painaminen ja sitten kutsuu terassit.

Ikää 29 vuotta, pituutta 170 ja painoa 90 kiloa. Lähelle entisiä voimia on päästy, kuitenkin 6 kiloa painavempana kuin silloin ennen :( Treenaan aika sekalaisesti kolmella eri neljä viikkoa kestävällä periodilla. Olen aamuvirkku, joten salilla olen yleensä jo aamu viiden maissa.

Katsotaan jos tämä treenipäivyri lisäisi motivaatiota!

To 18.5

Vinopenkki kp 3x15x42kg

Kyykky 12x60, 12x100, 20x150

Leuanveto lisäpainolla 2x10x10kg, 8x10kg, 10xop

Dippi koneessa 10x40kg, 10x80kg, 10x110kg, 10x140kg

Kyykyt eivät olleet läheskään kaikki mitään voimanosto kisasyvyyden saavuttaneita kyykkyjä. Näillä hetkillä painan vielä seuraavat kaksi viikkoa kyykkyä kolme kertaa viikossa, 20 toiston sarjan per kerta. Leuanvedosta on tullut kaamea takapakki männä vuosiin nähden. No, onhan tuota elopainoakin tullut.

Muokattu: , käyttäjä: Metsuri

Jaa viesti

Guest AK

Palstalla hyväksytään kisasyvyydeksi jos pers silmästä kurkkaava paska pökäle käy polvia alempana. Kuitenkin niin ettei tipahda lattialle asti toiston aikana. Toistojen välissä saa tippua.

Jaa viesti

Lauantai aamun kohellukset.

Penkki 12x60, 8x100, 8x120, 8x130, 8x140, 7x150

Kyykky 12x60, 10x100, 8x140, 20x155

Ylätalja kapealla lapiokahvalla 10x90, 10x95

Hauis superina:

Kp 10x24, 10x26

Taljassa 2x12x55

Huomioon ottaen eilinen 14h työpäivä, kipeä selkä ja katkonaiset yöunet niin tämä treeni meni paremmin kuin hyvin. Tuohon vikaan kyykkysettiin ei jäänyt kyllä enää varoja enempää kuin max. 5kg. Täytyy muuttaa sarja pituuksia kohta lyhyemmiksi kun ei voi nousu johteisesti noilla pitkillä toistomäärillä kohta enää mennä. Penkki junnaa vähän paikallaan mutta jos vanhat enkat menisi vielä uusiksi ennen talvea :cool:

Jaa viesti

Nyt ei auennu eikä menny ees rakoselleen, joten tuskin olen.
Kossilla on kaverina joku kylän ukko jota kutsuu metsuriksi. Se juo raakaa pirtua ja raahaa tukkeja paljain käsin pitkin mettiä. Traktorin renkaan vaihtoi kerran ilman mitään tunkkeja.

Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Jaa viesti

Kossilla on kaverina joku kylän ukko jota kutsuu metsuriksi. Se juo raakaa pirtua ja raahaa tukkeja paljain käsin pitkin mettiä. Traktorin renkaan vaihtoi kerran ilman mitään tunkkeja.

Muuten sopii meikäläiseen lukuunottamatta tuota jontikan renkaanvaihtoa.

Nyt on pikkasen otta tukka kipiä. Harkitsen vakavasti korjaussarjan ottamista.

Jaa viesti

Muuten sopii meikäläiseen lukuunottamatta tuota jontikan renkaanvaihtoa.

Nyt on pikkasen otta tukka kipiä. Harkitsen vakavasti korjaussarjan ottamista.

Korjaussarja + chat kuuluu olennaisena osana tälle foorumille.

Tervetuloa Musklelle.

Jaa viesti

Joopa joo. Tänään oli sitten ensimmäinen päivä kun kykeni edes jonkinlaiseen suoritukseen vknlopun jäljiltä. Eilen sai jo jotain syötyäkkin.

Vinopenkki kp 15x42, 14x42, 11x42

Kyykky 12x100, 12x140, 15x160

Leuanveto 6x20, 2x6x15, 12xop

Ojentajat taljassa 10x70, 10x80, 10x90, 10x95 ja päälle pari pudotussarjaa

Ei kommentoitavaa. Perjantaista lähtien jätän tämän yksi jakoisen veivaamisen ja ryhdyn wendlerin 5/3/1:llä porskuttaa.

Jaa viesti

Ihmettelin helvetisti tota vinopenkkiä kunnes näin sen kpn siinä perässä. On kyllä metsurille sopivat voimat, noihin on hyvä munkin pyrkiä. Nimittäin bodymunkin.

Dramatisoija Marja Rankkala kertoo pyrkineensä säilyttämään Waltarin hengen.

Jaa viesti

Ja perjantai aamun jumpat.

Kyykky 12x60, 12x100, 5x140, 5x160, 12x180, 4x10x150

Vatsat superina

Voimapyörä polviltaan 2x20

Rutistukset 2x10

Kylläpä painoi. No menee varmaan tähän volyymijumppaan eka viikko herätellessä. Ja kyllä, vatsatreenikin otettu mukaan taas parin kuukauden tauon jälkeen.

Jaa viesti

Miksi pitäisi painoa pudottaa? Eihän me olla nähty yhtään kuvaa metsurista vielä. Metsuri on treenitulosten perusteella sonnin kunnossa.

Jaa viesti

Miksi pitäisi painoa pudottaa? Eihän me olla nähty yhtään kuvaa metsurista vielä. Metsuri on treenitulosten perusteella sonnin kunnossa.

Hah! Kyllä kuule tota pakkiakin tossa on. Ja kevyempänä on helpompi olla näillä helteillä. Mä nyt enimmäkseen noita pääliikkeitä voimapohjalta treenaan, bodaus ei oo ehkä ihan niin mun juttu.

Jaa viesti

Lauantai aamu:

Penkki 12x60, 8x100, 5x120, 5x130, 10x140, 3x10x120

Ranskalainen kp 12x16, 12x20, 12x24

Yhren käjen ojentaja taljassa ilman taukoja pyramidi 4x10-15

Hauis taljassa yks käs 3x12-15

Penkkiin jäi vielä yksi toisto varastoon 140:llä. Jätetään ne voimat ensi viikolle isommille raudoille.

Jaa viesti

Hyvää alkanutta viikkoa Musklelaisille! Meitin maanantai ja viimeinen työviikko ennen viikon lomaa alkoi näin.

Veto polven alta 12x100, 8x140, 5x180, 5x210, 10x230, 3x10x190

Vatsat superina

Voimapyörä 2x25

Rutistukset 2x20

Vedon jälkeen alko karmea päänsärky. Niskat siis aivan jumissa. Vatsat on kohta sellaisessa kondiksessa että anorektikko ämmät hieroo mun mahaa.

Jaa viesti