Jump to content

Guest Vierailija

CreaBlend - PPS Nutrition

Recommended Posts

Guest Vierailija

Vaikuttaa paperilla ihan pätevältä, mutta onkohan oikeasti tehokkaampaa kuin normaali kreatiinimonohydraatti.

Kokemuksia, mielipiteitä?

https://www.pps-shop.fi/lisaravinteet/tuote/creablend-60-servings-pps-nutrition/06199/

"Royal CreaBlend-kreatiinisekoite ei ole mikään perinteinen sekoite. Tuote on, kuten kaikki Royal-sarjan tuotteet, suunniteltu kokeneilla treenaajille jotka haluavat nostaa harjoittelun uudelle tasolle. CreaBlend-kreatiisekoitteen ainesosat ovat suunniteltu toimimaan synergisesti keskenään, näin voimistaen kokonaisvaikutusta."

Jaa viesti

Vaikuttaa paperilla ihan pätevältä, mutta onkohan oikeasti tehokkaampaa kuin normaali kreatiinimonohydraatti.

Kokemuksia, mielipiteitä?

https://www.pps-shop.fi/lisaravinteet/tuote/creablend-60-servings-pps-nutrition/06199/

"Royal CreaBlend-kreatiinisekoite ei ole mikään perinteinen sekoite. Tuote on, kuten kaikki Royal-sarjan tuotteet, suunniteltu kokeneilla treenaajille jotka haluavat nostaa harjoittelun uudelle tasolle. CreaBlend-kreatiisekoitteen ainesosat ovat suunniteltu toimimaan synergisesti keskenään, näin voimistaen kokonaisvaikutusta."

Paperillahan toi vaikuttaa todella hyvältä tuotteelta. Mitä ainesosia katsoin niin mallia on otettu rapakon takaa ja hyvä niin.

Mulla oli käytössä Musclepharmin kreatiini ja Creakong, molemmat toimivia, tämä on vähintään yhtä hyvä tuote. Mulla menee testiin kunhan saan punttisalin läjään tonne alakertaan.

Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Jaa viesti