Jump to content

Rautarunnari

Kevyet runnailut 2018-2019

Recommended Posts

Joo, siis kiertäjäkalvosin poks. Viime vuoden lopulla, ei treenissä, vaan jotenkin vääntyi käsi, kun kannoin tavaraa. Kortisonipiikki työnnettiin käteen ja totaalilepoa ollut aika lailla, ei siis mitään treeniä ja kuitenkin dieetti tässä samalla hoidettu 2 kk kunnialla 113,8 -> 106,3.:kahvi: Tähän tasoitettu painonlasku 2kk. ja sitten muutama kilo otetaan vielä alaspäin :smoke:

 

Tänään varovaista treeniä hauista ja ylätaljavetoa

 

Olihan se penkkiäkin testattava ja aikamoinen kipu, kun laskee alas, mutta hyvin jerkkua työntää ylös kuitenkin.

 

Ehkä tuosta kivusta oppii jopa nauttimaan, kun en viitsi särkylääkkeitä syödä, niin osaa paremmin klaarata mihin asti voi kiekkoja lastata.

 

Tänään se raja oli 130kg, siinä alaslaskukipu jo niin kova, ettei enempää viitsinyt ylös punnertaa. Painot kuitenkin kevyttä, joten hyvä fiilis jäi tästä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Joo, jos taas yrittäis.

 

4:s päivä peräkkäin treeniä nyt alla ja ihan hyvältä tuntuu/maistuu

 

la 1. Penkki 125 kiloon saakka. Ojentajia, rintaa, boxinksäkkiä

su 2. Habaa noin 6 eri laitetta/liikettä, taljavetoja joku 3 eri variaatiota, jalkoja 2 eri laitetta.

ma 3. Penkin apuliikkeitä,3 eri variaatiota rintaa taljassa, ojentajia, olkapäitä, boxinkia

ti 4. Vetäviä 4 eri variaatiota, habaa 4 eri vemputinta, jalkoja, koko kroppaa.

 

Kaikki apuliikkeet, vedot, haba 10 toiston sarjoin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

KE 5. Sehän oli taas treenipäivä, noin tunnin setti, kuten aikaisempinakin päivinä.

Penkkiä ja apuliikkeitä, rintaa, ojentajia, olkapäitä.

Alkaa muistua mieleen vanhat hyvät ajat, kun reenattiin joka päivä. Vois kokeilla 2 kertaa päivässä settiä, kun nyt tähän menty :törkysonni:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Perjantai lauantai nyt välipäiviä, kun ei treeni osunut kuvioihin, mutta lauantaina kuitenkin 15 kilsaa kävelyä, josta puolet metsässä ja pari kilsää umpimettässä, jalat ja nilkat sai hyvin kipiäksi, kun mukavasti nousua ja laskua, sekä juuria/kiviä. Lisäksi sitä säkin paukuttelua.

 

SU 1. Noin tunti taas, habaa/vetoja/rintaa

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Viime sunnuntaina 135 penkistä katapulitillla ja tänään oli tavoite 140kg

 

Mutta lauantaina "kevyt" puolen tunnin treeni vetoja ja habaa.

 

Tänään penkkiä:

Tangolla 2x10, 60kgx5, 60kgx3, 70kgx3, 100kgx5, 120kg, 130kg, 135kg 140kg.

 

Loppuun 3x125kg ja 12x100kg, joten olkapää alkaa taas pikku hiljaa keställä, toivotaan niin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vähän ihtiään taas niskasta kiinni ja reeniä.

 

Su 10.3: Reeniä, penkki 140kg tais olla siinä huiput ja 6x120kg, sekä 16x 100kg.

 

Ti 12.3: ½ tunnin treeni Penkki: 5x100kg, 1x120kg, 1x125kg, 1x130kg, 1x135kg, 1x140kg, 7x120kg, 12x100kg.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Dieetin tapaisella siis noin kuukausi oltu ja tänään singahti aika kivasti:

 

Pe 15.3:

Dieetti penkkitreeni: 5x100kg, 1x120kg, 1x130kg, 1x135kg, 1x140kg, 1x145kg...8x120kg, 22x100kg. Aikaa meni ½ tuntia. Ei aina uskois, että tänä vuonna tulee 62v. mittariin

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ruokatunti reeni tänään ½t.. Penkki: 5x100kg, 1x120kg, 1x130kg, 1x140kg, 1x145kg, 1x150kg (fail) 3x120kg, 5x120kg. Ei vielä ole TÄNÄ vuonna 150kg noussut, (Jos en ihan väärin muista?) mutta tavoite deadline on pääsiäisenä, joten nousee kyllä, kun jo nyt aika liki

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Kevyt ruokatunti penkkitreeni: 5x100kg, 2x120kg, 5x130kg, 5x130kg, 18x100kg ja sitten rintaa taljassa ja myös ojentajia. Hyvä palauttava jumppa.

 

Äijät tietää miten jutut menee

Tulosta tulee ja roinankäyttäjät vinkuu :))


Ties missä mielentilassa kirjoittelen

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Päivän reeni:

Hauista käsipainoilla: 2x10x15kg, 2x10x17,5kg, 2x10x20kg, 2x10x15kg. Taljassa ylävetoja ja habaa 3x10 sarjaa vastusta lisäten. Penkkipunnerrus: 5x100kg, 3x120kg, 1x130kg, 1x135kg, 1x140kg. Nopeuspenkkiä 5x100kg, 10x100kg, 10x100kg. Ei oikein edes hiki irronnut tänään, mutta ihan ok. jumppa

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...

×
×
  • Luo uusi...