Jump to content

Guest Vierailija

Treenaatko jalkoja?

Recommended Posts

Jalat treenaan nykyään kävelemällä mielen terveys toimistoon ja takasin 2 kertaa viikossa.

Muistathan fiksun progression ja raskaan moninivelkävelyn? Tuntuma pumppi humppi homoilu tepastelulla ei natu kehity.

Jaa viesti

Tällä hetkellä kaksijakoisesta toinen jalkapäivä. Lisäksi 2x 1-jakoista, joissa molemissa pari jalkaliikeettä.

2 erilaista kuntopiiriä, jossa jalkoja liikutellaan ja yksi toiminnallinen treeni, jossa joka toinen viikko jalkoja, joka toinen yläkroppaa.

Että tulee tossa jonkin verran jalkoja tehtyä.

Jari

Potkunyrkkeily ohjaaja

Lisensoitu Personal Trainer

Lisensoitu Voimavalmentaja

Jaa viesti

Vain reidenojennusta ja koukistusta, sekä pohkeita toisinaan. Haluan minimoida keskivartalon ja lantioseudun leveentymisen. Jokainen milli sinne on liikaa. Rakenteelliset tekijät ovat pakottaneet tähän ratkaisuun :curs:

Jaa viesti

"Hypertrofinen" kausi päättymässä. Maksimit olleet ylläpidossa.

Keskiviikkona kyykystä 3x115kg. 2 90-kympin kyykkyä ja viimeinen syväkyykky.

Hieman tarvi henkistä avustusta.

Mavesta 3x175kg liian pienten lainaremmien kanssa.

Tästä hyvä jatkaa varsinaiselle perusvoimakaudelle ja sen kautta kohti maksimikautta.

Jari

Potkunyrkkeily ohjaaja

Jaa viesti

Tehny viimeinen 6kk pelkästään 1 jalan kyykkyjä erilaisia. Ei paljoa vaadi ja jopa näkyy.

Normi kyykky ottaa mulla vaan perseeseen ni aika turha.

Teetkö molemmille jaloille nää vai vaan toiselle? friikki-jaloista kun puhuttiin niin olis komeeta kun toinen jalka olis tyyliin Tom pPatz ja toinen ihan tikku.

Tuntematon homo: Huolestuneena huomasin että joku luuli että täällä ei kannatettaisi itse murha bodausta ja saatanan kovaa​ douppausta kyllä se on väärä luulo.

Jaa viesti

Teetkö molemmille jaloille nää vai vaan toiselle? friikki-jaloista kun puhuttiin niin olis komeeta kun toinen jalka olis tyyliin Tom pPatz ja toinen ihan tikku.

Teen ainoostaan toiselle jalalle.

Sama myös yläkropan suhteen.

Jaa viesti

Teen ainoostaan toiselle jalalle.

Sama myös yläkropan suhteen.

Arvostan. Itse olen tehnyt jaon sillä lailla, että reenaan vain etupuolen lihakset, siis etuolkapäät, hauikset, rintalihakset ja etureidet. säästää aikaakin kun voi vittumaiset selkätreenit ja pohjetreenit jättää väliin. Ojentajat saa kyllä vähän osumaa penkkihommissa.

Tuntematon homo: Huolestuneena huomasin että joku luuli että täällä ei kannatettaisi itse murha bodausta ja saatanan kovaa​ douppausta kyllä se on väärä luulo.

Jaa viesti

en ole varmaan 10 vuoteen treenannut jalkoja koska treenaamisen pitää olla ensi sijaisesti hauskaa ja jalka treenit ei ole tarpeeksi viihdyttävää tekemistä

kuolinvuoteella tuskin tulen katumaan että käytin aikani hauskanpitoon enkä paskaan

A small bird will drop frozen dead from a bough

without ever having felt sorry for itself.

I am the master of my fate. I am the captain of my soul.

Jaa viesti

En ole koskaan treenannut. Gazozit vedän aina jalkaan niin kaikki luulee että on isot jalat.

Nyt selkis sekin miksi niitä porukka käyttää. mites kesällä kun muut sortseissa? Gazoz vaan hulmuaa terassilla.

Jaa viesti

Nyt selkis sekin miksi niitä porukka käyttää. mites kesällä kun muut sortseissa? Gazoz vaan hulmuaa terassilla.

Gazoz hulmuaa kelillä kuin kelillä.

Onko muuten veli Sulo pysyny lukkojen takana?

Jaa viesti

Gazoz hulmuaa kelillä kuin kelillä.

Onko muuten veli Sulo pysyny lukkojen takana?

Kai se on. Äitee ja Sulo lähti maalle ja jäi ite stadiin sen kata kärkkäis episodin jälkeen ja en ole pitänyt yhteyksiä. Naisia kun on ja bisnes luistaa.

Jaa viesti

Kai se on. Äitee ja Sulo lähti maalle ja jäi ite stadiin sen kata kärkkäis episodin jälkeen ja en ole pitänyt yhteyksiä. Naisia kun on ja bisnes luistaa.

Tänä iltana jeesus itkee puolestasi.:curs:

Jaa viesti

Tänään oli Perusvoimakauden viimeinen treeniviikko, ennen lepoa.

Ja maanantaina aina ensin jalkatreeni alta pois.

Takakyykyn jälkeen askelkyykyssä vasen takareisi revähti.

Mutta tein sjmv ja Raven.

Kaikki edelliset enareilla.

Jäi Smith etukyykky ja prässi kuitenkin tekemättä.

Tulos vertailuun viime viikon painot noihin, -5% penalty kertoimella,

kun alle uusia enareita, niin Ehkä viimeisiin olisi tullut vähennystä??

Ehkä???

Jari

Potkunyrkkeily ohjaaja

Jaa viesti

Tänä iltana jeesus itkee puolestasi.:curs:

Jeesus saa puolestani työntää nyrkin perseeseensä.

Jaa viesti