Jump to content

White Pale Punisher

Mikä VPN-yhteys sulla on?

Recommended Posts

VPN lisää anonyymiyttä.

Missä yhteydessä sillä sitten on merkitystä? Esim pode on naamallaan ja nimellään netissä. Mitä lisähyötyä VPN tuo? Tai ylipäätään kellekään. Mielestäni edelleenkin suurimmat mokat tehdään siinä, kun käyttäjä itse sallii ylimääräisten ohjelmien asennuksen.

Jaa viesti

Missä yhteydessä sillä sitten on merkitystä? Esim pode on naamallaan ja nimellään netissä. Mitä lisähyötyä VPN tuo? Tai ylipäätään kellekään. Mielestäni edelleenkin suurimmat mokat tehdään siinä, kun käyttäjä itse sallii ylimääräisten ohjelmien asennuksen.

Pääseekö jenkkiradioita kuuntelemaan ilman VPN?

Jaa viesti

Guest Jormatar
Ainakin kun latailee leffoja netistä niin kannattaa ehdottomasti Vpn olla päälä, saattaa pari tontun lasku tulla jos menee ilman

Minulle raha on vain numeroita, joten ANTAA TULLA VAAN PARIN TONNIN LASKU :curs::curs::curs:

Jaa viesti

Pääseekö jenkkiradioita kuuntelemaan ilman VPN?

Ainakin kun latailee leffoja netistä niin kannattaa ehdottomasti Vpn olla päälä, saattaa pari tontun lasku tulla jos menee ilman

Jenkkiradioiden suhteen en tiedä. Siinäpä yksi syy, jos niitä tykkää kuunnella :) Leffojakaan ei tule latailtua. Mitä muropaketin ketjua olen välistä seurannut, niin se lasku voi tulla kotiin ihan vaikket olisi koskaan mitään ladannutkaan. https://murobbs.muropaketti.com/threads/hedman-partnersilta-kiristyskirje.1213329/

Jaa viesti

Guest Vierailija

PIA on paras, eivät luovuta edes FBI :lle tietoja todistetusti. :) Halpa vuosihinta ja on pelittänyt vuoden päivät oikeen mainiosti. Jos on ongelmia niin tuki palvelu jeesaa muistaakseni chatissa heti. Suosittelen lämpimästi VARSINKIN jos jotain laitonta meinaa latailla tai muuten vaan surffailee epämääräisillä sivuilla.. Itsehän en sellaista harrasta, mutta ne muut.

Jaa viesti

PIA on hyvä ja halpa. Latausnopeudetkin samaa tasoa kuin ilman vpn. Macin kanssa ainoa kikkailu, että kannattaa käyttää v71 versiota, että toimii hikottelematta. Tuota uudemmissa työpöytä versioissa kaikkea ihme jumimista. Netistä löytyy tarjouksia, mistä tuon saa 2,5€ kk, parin vuoden sopparilla.

Jaa viesti