Jump to content

Anssi Manninen

Dominus Nutrition

Recommended Posts

Ostin itsekin helppouden ja maun vuoksi aikoinaan Leaderin valmispalkkaria salilta :) Ja mua ei "kusetettu", sillä tein itse ko. ostopäätöksen, koska en jaksanut sekoitella mitään palkkareita. Salille voi myös ajaa S-mersulla tai vaikkapa pikku pösöllä. Molemmilla pääsee perille. Joku vaan haluaa mennä S-mersulla :) Ja joku haluaa mennä taksilla baariiin ja toinen bussilla. On ihan normaalia, että kuluttajat arvostavat tuotteissa eri asioista: helppoutta, makua, hintaa jne.

DOMINUS NUTRITION OY

http://www.dominusnutrition.fi

Jaa viesti

Jos totta puhutaan niin Poden verkkokauppa näyttää samalta paitsi että sillä on useampi kuin yksi tuote myynnissä. Mä en olis avannut koko kauppaa ennenkuin olis ollut kattava määrä eri tuotteita. Tää antaa vähän amatöörimäisen kuvan nyt. Ja tää tottapuhuen vituttaa, mä olisin kuvitellut että sieltä tullaan markkinoille usean tuotteen voimalla ja isolla tykillä, nyt nettikaupassa on YKSI tuote.

Pistä toi kauppa kiinni, tee kymmenen hyvää tuotetta, ota vaikka Metallisydän promoomaan ja tule rytinällä. Tää antaa todella amatöörimäisen kuvan susta.

Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Jaa viesti

Meillä ei ole koskaan tarkoitus pitää valikoimassa kymmentä tuotetta. Liiketoimintastrategiamme on ihan erilainen kuin muilla firmoilla. Tuoteperheeseen tulee kuulumaan kerrallaan n. 5-6 huippunsa kehitettyä tuotetta, ja kohdistamme kaiken effortin niihin. Eräs Coca-Cola Company -niminen firmakin pärjäisi varsin kohtuullisesti, vaikka kaikki firman muut tuotteet kuin Coca-Cola poistettaisiin valikoimasta :) Tänään suurin tilaus oli 225 purkkia REFECTIO:ta. Olemme mieluummin Coca-Cola kuin R-Kioski.

Muokattu: , käyttäjä: Anssi Manninen

DOMINUS NUTRITION OY

Jaa viesti

Meillä ei ole koskaan tarkoitus pitää valikoimassa kymmentä tuotetta. Liiketoimintastrategiamme on ihan erilainen kuin muilla firmoilla. Tuoteperheeseen tulee kuulumaan kerrallaan n. 5-6 huippunsa kehitettyä tuotetta. Eräs Coca-Cola Company -niminen firmakin pärjäisi varsin kohtuullisesti, vaikka kaikki firman muut tuotteet kuin Coca-Cola poistettaisiin valikoimasta :) Tänään suurin tilaus oli 225 purkkia REFECTIO:ta. Olemme mieluummin Coca-Cola kuin R-Kioski.

Uskon että oikea strategia. Jotta jollain tavalla erotut muista lisäravinnesekatavarakaupoista, niin mieluiten 5-6 erinomaista omaa tuotetta ja kaikki paukut niihin.

Jaa viesti

Meillä ei ole koskaan tarkoitus pitää valikoimassa kymmentä tuotetta. Liiketoimintastrategiamme on ihan erilainen kuin muilla firmoilla. Tuoteperheeseen tulee kuulumaan kerrallaan n. 5-6 huippunsa kehitettyä tuotetta, ja kohdistamme kaiken effortin niihin. Eräs Coca-Cola Company -niminen firmakin pärjäisi varsin kohtuullisesti, vaikka kaikki firman muut tuotteet kuin Coca-Cola poistettaisiin valikoimasta :) Tänään suurin tilaus oli 225 purkkia REFECTIO:ta. Olemme mieluummin Coca-Cola kuin R-Kioski.

Peres on oikeassa ja mä olen samoilla linjoilla, tuu rytinällä tai älä tule ollenkaan. Miksi tehdä asiat sinne päin kun ne voidaan tehdä kunnolla?

Jaa viesti

Peres on oikeassa ja mä olen samoilla linjoilla, tuu rytinällä tai älä tule ollenkaan. Miksi tehdä asiat sinne päin kun ne voidaan tehdä kunnolla?

Pointti meni ohi. Mikä sen rytinän määrää? Tuotteiden lukumäärä vai kokonaismyynti? Mitä enemmän tuotteita, sitä vähemmän panostusta per tuote. Meidän verkkokauppa on periaatteessa REFECTIO -esittelysivusto.

DOMINUS NUTRITION OY

Jaa viesti

Pointti meni ohi. Mikä sen rytinän määrää? Tuotteiden lukumäärä vai kokonaismyynti? Mitä enemmän tuotteita, sitä vähemmän panostusta per tuote. Meidän verkkokauppa on periaatteessa REFECTIO -esittelysivusto.

Sun ammattitaidon tietäen niin luulis että sulta tulee heti muutama kivenkova tuote haastamaan näitä isoja tekijöitä. Nyt myynnissä on palkkari ja se antaa vähän puuhastelun mielikuvan.

Jaa viesti

Guest AK
Kaikki meidän purkit tulee olemaan tuon värisiä (poislukien mahdollinen King Size REFECTIO). Appelsiinin väri on etiketissä.

Suklaasisältö vihreessä purkissa ei kovin maistuvalta vaikuta.

Jaa viesti

Jos teet ateriamakuisen suklaankorvikkeen ni tilaan.

No ei..kyllä se pitää yks Manssin Reflux purkki ottaa testiin jo ihan kannatuksen vuoksi.

Onko Jyväskylässä jälleenmyyjää? Vai tilaanko..

Mun oma tään hetken palkkari on kunnon jytky minkä juon 3 osassa. Heraa,oatsia,glutamiinia ja maltoa. Yks osa heti treenin jälkeen, toinen autossa matkalla kotiin ja kolmas kotona. Siis isossa shakerissa noi kolme annosta. Otan kyllä intraakin mut keskitän miinuskaloreilla ravinnon treenin ympärille..kolmannen osan jälkeen ruokaa sit.

Että ei toi jatkuvaan käyttöön jää kun ihan omat sydeemit kehittyny mulla mut toki kokeilla pitää kun Manssi kyseessä.

Manssi taisit olla ekoja jotka toi citruline malataten aikoinaan Suomen markkinoille..ainakin sun citruu käytin eka vuoden..se on yks hyvä esimerkki aineesta joka todella toimii ( laturissa ja aamuisin otan..parantaa bloodflow:ta ja tuo pumppia..poistaa ammoniakkia ja puskuroi maitohappoa lihaksessa )

Muokattu: , käyttäjä: Raju

There are many here among us

Who feel that life is but a joke

Jaa viesti

Manssi taisit olla ekoja jotka toi citruline malataten aikoinaan Suomen markkinoille..ainakin sun citruu käytin eka vuoden..se on yks hyvä esimerkki aineesta joka todella toimii ( laturissa ja aamuisin otan..parantaa bloodflow:ta ja tuo pumppia..poistaa ammoniakkia ja puskuroi maitohappoa lihaksessa )

Mun vanha firma lanseerasi ekana Suomessa mm. beeta-alaniinin, sitrulliinimalaatin ja proteiinivanukkaan.

DOMINUS NUTRITION OY

Jaa viesti

Guest Vierailija
Erinomaista asiakaspalautetta tullut REFECTIOsta :) Otti heti paikkansa markkinoiden kysytyinpänä palkkarina.

:D

Jaa viesti

Mun vanha firma lanseerasi ekana Suomessa mm. beeta-alaniinin, sitrulliinimalaatin ja proteiinivanukkaan.

Muistissa on kun Mannisen vanhan liiton protein pudding tuli markkinoille ensimmäisenä. Kilpailijat tais kopioida tuon aika nopeaan ja olikos siitä kopioinnista jotain vääntöäkin fastin tms. kanssa?

Laitahan suunnitteluun kunnon hart sportti kans. Semmoinen hyvin sekoittuva ja hyvän makuinen yleispätevä urheilujuoma moneen lajiin suorituksen aikana. Tommoiselle laadukkaalle jauholle varmaan olis kysyntää ja noissa tarjonta on melko sekalaista.

Jaa viesti