Jump to content

Anssi Manninen

Dominus Nutrition

Recommended Posts

Coming soon: FIRMITAS After Party
Kuulostaa krapulajuomalta. Lähtikö ajatus mun kysymyksestä koskien nesteytystä?

Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Jaa viesti

Minun kommentista se ajatus sitten lähti :tsemppiä:

Jaa viesti

DOMINUS NUTRITION OY:N TAVOITTEENA ON LANSEERAATA TÄNÄ VUONNA DISRUBTIIVISIA INNOVAATIOITA

”Jos ihminen elää pelossa, hän pyrkii minimoimaan riskejä. Jos hän elää rohkeudessa, hän uskaltaa yrittää uusia asioita ja myös epäonnistua ja oppia siinä ja saada jotain merkittävää aikaiseksi.” – Pertti Korhonen

Korhonen tiesi yhtä sun toista tuotekehityksestä – olihan Nokian ohjelmistoteknologiaratkaisujen tuotekehitys aikoinaan hänen johtamaansa. Korhosen sanoissa kiteytyy erinomaisella tavalla se tosiasia, että innovaatioiden luomiseen tarvitaan sisäistä motivaatiota. Pelkän ulkoisen motivaation avulla saadaan tehtyä vain sitä ”vanhaa ja turvallista”.

Jokainen innovaatio mahdollistaa uusien asioiden tekemisen tai vanhojen asioiden tekemisen uudella, paremmalla tavalla. Ja tämä puolestaan johtaa taas uusien innovaatioiden luomiseen. Planeettamme muutostahti on siis eksponentiaalinen. Disrubtiivisiksi innovaatioiksi kutsutaan sellaisia innovaatioita, jotka muuttavat pysyvästä tapaamme ajatella ja toimia. Monet globaalit jättikonsernit ovat saaneet todeta sen kylmän tosiasian, että yksikin disrubtiivinen innovaatio voi hetkessä piirtää markkinarajat täysin uusiksi.

Innovaatiot ovat absoluuttisen välttämättömiä teollisuudenalan kehitykselle; jos kukaan ei ponnistele kunnolla, alan kehitys seisahtaa paikalleen. Dominus Nutrition haluaa ehdottomasti olla mukana kehittämässä alaamme koko ajan paremmaksi ja paremmaksi. Tänä vuonna tavoitteenamme on lanseerata muutamia innovaatioita, jotka lähettänevät ”shokkiaaltoja” kilpailijoidemme suuntaan. Tuotekehityksemme pysyvänä ohjenuorana on katsoa tämän päivän ongelmia ja ratkaisuja tulevaisuuden silmin. Uskomme, että työpäivän päätteeksi asiakkaat palkitsevat työpanoksemme kannattavalla liiketoiminnalla.

Stay tuned!

Anssi Manninen

hallituksen puheenjohtaja

DOMINUS NUTRITION OY

http://www.dominusnutrition.fi

Jaa viesti

Meille Dominus Nutritionissa kierrättäminen on tärkeää. Siksi haluammekin muistuttaa, että pakkauksemme on tehty kierrätettävästä PET-muovista. Ellet jo valmiiksi ole innovoinut jotain uusiokäyttöä tyhjille purkeille, voit toimittaa ne kätevästi Rinki-ekopisteille siinä samalla missä lasi-, kartonki- ja metallipakkauksetkin.

DOMINUS NUTRITION OY

http://www.dominusnutrition.fi

Jaa viesti

Meille Dominus Nutritionissa kierrättäminen on tärkeää. Siksi haluammekin muistuttaa, että pakkauksemme on tehty kierrätettävästä PET-muovista. Ellet jo valmiiksi ole innovoinut jotain uusiokäyttöä tyhjille purkeille, voit toimittaa ne kätevästi Rinki-ekopisteille siinä samalla missä lasi-, kartonki- ja metallipakkauksetkin.

Moni lisäravinnefirma on viime vuosina luopunut kokonaan kovista muovipöniköistä, tehtaalla suoraan pussukoihin.

Jaa viesti

Krapulajuoman ideasta mulle rojalteja sitten Anssi.

Jaa viesti