Jump to content

maximum

Nopea perhefarmari / Citymaasturi

Recommended Posts

Ei kai ne monestikaan ne autolainojen korot ole kovinkaan kamalia. Lisäksi vielä useasti näkee hyviä tarjouspäiviä, jolloin korko on jo aika olematon. Matalakorkoinen autolaina on paljon parempi ratkaisu kuin ostaa auto kerralla; sillä tällöin voi sijoittaa sen rahan, mikä muuten menisi auton ostamiseen kerralla.

Ne piirtää kellä on liitua ;)


Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Riippuu tietysti lainasta, omista säästöistä ja tuloista sekä autosta johon sen lainan ottaa.

 

Eihän siinä säästöjä tarvitse jos lainan ottaa?


[h=1]“What is the point of being alive if you don't at least try to do something remarkable?”[/h]

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Eihän siinä säästöjä tarvitse jos lainan ottaa?

Niin no mä en tiedä mitä kauppias sanoo jos esimerkiksi remppamies tulee ostamaan pakasta vedettyä 5-sarjan bemaria. Pitää siinä varmaan vähän kuvettakin kaivaa että sen voi ajaa pihasta.


Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ite en noita vm 04-05 autoja noihin hintoihin ostais vaik ois audia, bemaria tai mersua.

Kyllä niissäkin osat kuluu ja kori ruostuu.

Tekniikkakin kehittyy jos verrataan vaik 5v uudempaan.

Toisaalta ei aina parempaan suuntaan mut polttoaineen kulutus ja tehoissa näkyy.

Dieseleissä pitää olla tarkkana syystä että lastutus. Fakta on että tehdas kyllä tietää mitä tekee, ne tehot tulee kestävyyden kustannuksella. En ostais autoa joka lastutettu.

Jos hinta ois 15tonnia ni ostaisin 09 eteenpäin ja alle 200tkm ajetun.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Moron..Kattosin tarkkaan tän päiväset IS,auto puolen sivut..Pitkä juttu nyky autojen öljyn syönnistä,,WW konsernin pelit näyttäisin pahimmilta,,yli litrankin/ 1000kilsaa,,on normi kulutusta vielä..,helkkari huollon välillä parikymmentä litraa öljyä?? Bensa turbot lienee kaikki pahimpia...Entis aikaan kone sanottiin harvaksi ja kuluneeks jos meni litra rasvaa tuhannella..Paljon kun menee öljyä palaa katalysaattorit sun muut..kone remppa 6-7000 egua.Piilin hinta on pian haukuttu..Ittellä on Zitikan C4 Picasso ajettu 180 tonnia,,huollon väli on 20 tonnia reilu litra menee rasvaa mut vasta 15 tonnin jälkeen..Öljykin "kuluu" eli polymeerit pilkkoontuu ja lyhenee.Paskoja alkaa olla nää piilit..kerta käyttö tavaraa..tas ostaa humma ja rattaat ,,,mutta se riivattu syö vaikkei ajaiskaan...heh

 

Pappa77

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Guest AK

Entivanhaan oli normaalia vaihtaa moottori kokonaan 50-100 tuhatta kilometriä välein. Joten äläpä pappa uhittele Citikallasi. Pian mootoris paskana.

 

Saatana bensa turbolla 200 tuhatta km eikä ongelmaa. En edes muista milloin viimoksi öljyt vaihtana ja hyrrää kuin hyrrä.

 

Volkkarit asiana erikseen. Paskoja kaikki ne.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Niin no mä en tiedä mitä kauppias sanoo jos esimerkiksi remppamies tulee ostamaan pakasta vedettyä 5-sarjan bemaria. Pitää siinä varmaan vähän kuvettakin kaivaa että sen voi ajaa pihasta.

 

Siinä tapauksessa tietty pitää jotain käsirahaa olla mutta esim tolla hintahaarukalla millä ite ostamassa ei välttämättä tarvita. Niin ja saa sen käsirahankin lainattua muualta jos siltä tuntuu.


[h=1]“What is the point of being alive if you don't at least try to do something remarkable?”[/h]

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...

×
×
  • Luo uusi...