Jump to content

maximum

Nopea perhefarmari / Citymaasturi

Recommended Posts

Skodat ja passatit jättäisin suosiolla väliin. Näistä en ole kavereilta kuullut kuin negatiivista palautetta.

Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Jaa viesti

Guest Jormatar

Uusille Hyundaille myös peukku täältä. Eivät ehkä ole tykkejä mutta varmoja peruskäyttiksiä. Hyvä hinta-laatusuhde.

Jaa viesti

Itsekin valitsisin japanilaisen/korealaisen. Subarut, Suzuki Vitara, Hyundait, Kiat ja miksei myös Mitsubishi Outlander. Tykkejähän nuo ei ole, ellei satu löytämään foresterin xt-mallia.

Jaa viesti

suzuki vitara ihan ok näköinen ja saa nelivedon kohtuu hintaan. muuten en tiedä siitä merkistä mitään mutta kai se asiansa ajaa.

jos on 30t rahaa autoon, niin ehdottomasti pakasta vedetty japsi/korealainen kuin joku raiskattu mese,audi tai bmw 100t mittaris. Niitä saa huoltaa yhtäpaljon ja ne ei kestä yhtään enempää käytössä. Merkille uskolliset vain monesti laittaa rahat noihin "romuihin" ku sais uudenki auton 5-7v takuulla ;) Tyhmiä ihmisiä mun mielestä.

Itse en enää osta kuin uusia autoja 10-15v välein. On se hienoa edes kerran kaks istua uuteen autoon eikä toisten piereskelemiin penkkeihin. Moni bemmu ja mese mies ei sitä ole kokenu, kun ei rahat riitä uuteen :)

Muokattu: , käyttäjä: aspir

Jaa viesti

Ei auto ole sijoitus edelleenkään. Luotettavuus pitkä takuu ja uusi on aina uusi. Kannattaako ostaa 3v käytettyä 3000e halvemmalla jossa 40t mittaris? Takuuta vähempi jne. Itse ostan ainaki uuden koska ei tule yhtään sen kalliimmaksi ja on sentään uusi.

Jaa viesti

Ei auto ole sijoitus edelleenkään. Luotettavuus pitkä takuu ja uusi on aina uusi. Kannattaako ostaa 3v käytettyä 3000e halvemmalla jossa 40t mittaris? Takuuta vähempi jne. Itse ostan ainaki uuden koska ei tule yhtään sen kalliimmaksi ja on sentään uusi.

Luotettava merkki niin ei se 100tkm mittarissa haittaa mitään. Sillä halvemmalla hinnalla tekee aika monta huoltoa, vaikka paska osuiskin tuulettimeen.

Kakkosautoksi välttää paskempikin. Mulla oli 2 vuotta 626 mazda bensakoneella, jossa oli mittarissa 400tkm. Maksoin siitä 800e. Ajoin 2 vuotta töihin 35km suunta ja myin pois auton 250e ja talvirenkaat 100e. Halvinta ajoa koskaan. Jopa sähkölasit pelasi. Käsijarrua herkistelin ennen katsastusta ja kerran paikkasin kylkeä. Muuten en vaihtanut kuin öljyjä. Ainoaksi autoksi en kyllä ostaisi. Tuota ennen sahasin samaa matkaa 10ke autolla. Ei sitten mitään järkeä.

Jaa viesti

Guest Jormatar

Aika paljon saa korjauttaa satatonnia ajettua saksalaistakin ja "laatuautojen" myytti on sitkeässä.

Jaa viesti

Itse en enää osta kuin uusia autoja 10-15v välein.

Kannattavinta lienee ostaa muutaman vuoden välein muutaman vuoden käytetty auto.

Et missään vaiheessa aja yli 10v vanhalla autolla.

Jaa viesti

Ei todellakaan kannata vaihdella muutaman v välein. Se vaata kalliiksi käy maksaa 3v välein vajaa 10t eur.

No ei käy, kun vanhasta saa vielä hyvät rahat. Kovimmat tappiot tulee uuden auton ekoina vuosina. Toki voi sitä vähän harvemminkin vaihtaa, jos yli 10v autolla ajaminen on ok.

Jaa viesti

Bemaria jos hommaa niin hinta on tippunut varmasti 15k. Kalliit kilsat on jo ajettu. Auto ei ole sijoitus mutta jälleenmyyntiarvo kannattaa muistaa. Riisikupeissa se on huonompi kuin vaikkapa Saksalaisissa.

Jaa viesti

Jengi ajaa sillä millä varaa tai haluaa.

Itse pakkasta vedyttyllä A4, 190 hv 2.0 tfsi

Itse uudehkolla farkku 320 BMW X-drivellä 245hv, AC Schnizerin lastu, 2.0 automaatti löpökone.

Btw, kiitti Peres vinkistä, on ihan helvetin hyvä auto. :tsemppiä:

Jaa viesti

Miten ihmeessä mies voi suositella kenties valtakunnan ruminta farmariautoa (Lexus) ja likimain seuraavassa kirjoituksessa väittää Volvoja todella rumiksi?

Enverillä haja taitto.

Jaa viesti