Jump to content

poijankossi88

600kg sali YT tavoittelu

Recommended Posts

Kose on kyl kurko!

Joskus sä vollasit ettei huntti tule, nyt menis 150 tosta vaan, hat´s of guys:hi:

Kiitosta.:) Joo silloin 2010 kun on penkki oli 35kg 4 toistoo. Siitä lähettiinn. Satanen oli joskus oma hommansa ja 2013 paukahti toi kyynärpää lopullisesti ja sanoin hyvästi eristäville ojentaja treeneille. Penkki on lähinnä yläselän, olkapäitten ja vahvan rintakehän varassaa.

On tää niin täys tekniikka laji. Kovien volyymi sarjojen myötä niin olen oppinut treenaa tätä ja voin sanoa että vuosien jälkeen nyt penkki kulkee. Ei kun kovempii romuja kohti.:wink2:

Jaa viesti

150kg maksimi sali penkki. Vaikea nosto eikä edes ekalla mennyt pulkkaan. Piti toisen kerran yrittää. Se tuli kuitenkin omilla käsillä ylös. Tosin jostain syystä oikea käsi jälesti tänään. Teki sitä vähän koko treenin ajan. Otin sitten muutaman paremman penkki videon pienemällä painolla.

125kg x4 (video toisesta 4 sarjasta)

130kg x3 (pohjalla 150kg x1 ja 125kg 2x4)

Sotilaspenkki punnerrus pysäytyksillä 110kg x3 (en ole ikinä tehnyt liikettä edes yli 100kg)

Sitten vielä loppuun normi stoppi penkki 110kg x10

Näilä tunnelimilla. 595kg sali YT. 150kg henkinen paine pois alta.:wink2:

Jaa viesti

150kg maksimi sali penkki. Vaikea nosto eikä edes ekalla mennyt pulkkaan. Piti toisen kerran yrittää. Se tuli kuitenkin omilla käsillä ylös. Tosin jostain syystä oikea käsi jälesti tänään. Teki sitä vähän koko treenin ajan. Otin sitten muutaman paremman penkki videon pienemällä painolla.

125kg x4 (video toisesta 4 sarjasta)

130kg x3 (pohjalla 150kg x1 ja 125kg 2x4)

Sotilaspenkki punnerrus pysäytyksillä 110kg x3 (en ole ikinä tehnyt liikettä edes yli 100kg)

Sitten vielä loppuun normi stoppi penkki 110kg x10

Näilä tunnelimilla. 595kg sali YT. 150kg henkinen paine pois alta.:wink2:

Hyvä Kossi. Ei muutaku raivolla näihin tavoitteisiin kiinni!

Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Jaa viesti

160kg vuoden loppuun mennessä?

Voi potentiaalinen tavoite olla. Massa pitäis vaan pitää tässä samassa ja treenata säänöllisesti. Rupee vaan nää 2.5kg painaa tässä aivan vitusti. Toisaalta nyt sielä ei ole sitä henkistä painetta saman verran seuraavaan 7.5kg.

Jatkellaan tätä volyymi treeni ohjelmaa/systeemiä. Osuma kohtaa pitäis saada vähän paremmin kohdille. Kyllä se volyymi treenillä on jonkiverta parantunut. Loppu treenissä se alkoi osumaan paremmin kohdille. Alkuun oli vähän hukassa. Mulla meni täysin turhaa voimaa siihen ekaan 150kg yritykseen. Olis pitänyt tuohon 140kg väliin tehdä 145kg ja sitten olis tullut helpommin 150kg ylös todenäköisesti ja sitten olis ehkä mahdollisuus ollut saada 2.5kg enempikin.

Tästä jatketaan.:wink2:

Jaa viesti

On se vittu hommaa näissäkin. Mietin nyt että olen aika tyytyväien että yritin 150kg penkkiä tiistaina ja sainkin sen rujolla nostolla ylös. Tänään kävi sitten sellainen homma että yläselkä veti totaalisen kiini ittensä. Ja vielä ilkes tehdä sen 90kg kulmasoudussa joka oli toinen lämmittely sarja ja todella kevyt sellainen. No tässä ei oikein pahemmin uskalla maata kun ei pääse sängystä ylös ja kivut on kiitettävän kovat. Ei sietämättömät. Alaselkään tämä ei spasmi

Silti kyseessä pieni vamma. Mutta luulen että menee useampi viikko kun pääsee taas oikeesti nostaa rautaa. Joutuu taas tekee tän come backin takas ja hakee balanssin selälle.

On se vittu kyllä kumma, että aina pienet painot tekee tehtävnsä. Nytkin saatiin hyvä penkki treeni ja kova kyykky treeni tehtyä ja sitten piti vaan viatonta kulmasoutua ottaa niin selkä junttas suoraan siihen. Ilmat pihalle.

7 vuoden aikaa niin eka kerta kun yläselkä teki tehtävänsä. Mutta toivotaan että päästään treeneihin nopeesti takas kiini. Onnes ei mitään hajonnut, mutta voimakas lihaskramppi tai venähdys. Alaselkään ei ota ollenkaan. Että meni tuolta lapojen välistä lukkoon. Vittu että on tämäkin saatana yksi hullun laji. Mutta noustaan kuten aina.:Bisley:

Jaa viesti

150kg penkki oli laadussaan mitä oli. Mutta tässä pari kauniimpaa sarjaa

140kg x2 helppoa stopattua toistoo (enkka on 142.5kg x2 toistoo)

130kg x5 stopattua toistoa (tätä vois sanoa enkas koska en ole koskaan vitosta tehnyt. Yksi ruma ehkä jäi varaa, ehkä ei. En viittinä itekseni ollessa koittaa, aina oma homma kammeta tangon alta pois:nice:

Loppu fiilistelys sotilaspenkkiä toistoina. Täysin voima treeni pohjalta lähdin koittaa. En ole varmaan vuosiin tehnyt yli 20 toiston sarjoja. Testasin 80kg ja sain sen 25 toistoo. Tuloksena ihan jees. Omaa läskipainoa en montaa kertaa jaksa punnertaa, joten valitsin sellaisen optimi painon, mitä olisin ehkä jossain 10% rasvoissa, joissa en tule ikinä olemaan.:nice:

Jaa viesti

Guest Inlogo

Hänellä on todella pullea ruumis, mutta uskon, että jos hän jatkaa hyvää treenaustaan, hän on parempi kuin yksi päivä.

Jaa viesti

250kg maksimi. Sali maksimi ja sormiremmejä käytetty. Selän kanssa ollut vähän ongelmii ristiootteella vetää joten tää oli tää oli tarpees haastavaa ihan näinkin, kun ottaa huomioon miten vaikea 245kg mave oli lokakuussa. Ja tää oli teknillisesti jopa hieman kauniimpi nosto kuin toi 245kg silloin.

Siinä tais näin epävirallisesti mennä 600kg sali YT samalla täyteen. Hommat jatkuu ja kovempii tuloksia kohti.:tsemppiä:

Jaa viesti

Onnittelut Kossi! Äijä murskaa ennätyksiä jatkuvalla syötöllä :haba:

Kieltämättä nyt ollut vähän vaikeessa nää kilot. Kesäkuussa 2017 otin sen 240kg ja sen kanssa taitelin 10kk. Lokakuussa sain sen ruman 245kg väänettyä ja siihen mä tiesin että tarviin kovat pohjat että pystyn sen rikkoo. Nyt se sitten onnistu 9kk aikana. Tais siinä yksi noidannuoli olla talvella mutta pahemalta vältyttiin.

Mutta nää 50kg tuli loppuen lopus nopeesti. Muutama päivä vajaa 3 vuotta sitten otin eka kertaa 200kg vedosta. 50kg makismiin vajaassa 3 vuodessa on tosi hyvä tulos. Sitä ennen olin 3 vuotta jumissa 185kg.

Nyt pitäis varmaan lähtee tavottelee sitä 300kg mavea sellaisella 5-10 vuotis suunitelmalla.:hmm: Paljon on onnesta kiini että paikat säilyy siinä kunnossa ja motivaatio vaikka maksimiin tuliskin se 5-10kg vuodessa. Kunhan ennen 40v saa. Sitten tulee jo vanhuus.:hmm:

Jokainen kilo eteenpäin on plussaa nyt. 255kg tavoite seuraavas.:tsemppiä:

Jaa viesti

Kieltämättä nyt ollut vähän vaikeessa nää kilot. Kesäkuussa 2017 otin sen 240kg ja sen kanssa taitelin 10kk. Lokakuussa sain sen ruman 245kg väänettyä ja siihen mä tiesin että tarviin kovat pohjat että pystyn sen rikkoo. Nyt se sitten onnistu 9kk aikana. Tais siinä yksi noidannuoli olla talvella mutta pahemalta vältyttiin.

Mutta nää 50kg tuli loppuen lopus nopeesti. Muutama päivä vajaa 3 vuotta sitten otin eka kertaa 200kg vedosta. 50kg makismiin vajaassa 3 vuodessa on tosi hyvä tulos. Sitä ennen olin 3 vuotta jumissa 185kg.

Nyt pitäis varmaan lähtee tavottelee sitä 300kg mavea sellaisella 5-10 vuotis suunitelmalla.:hmm: Paljon on onnesta kiini että paikat säilyy siinä kunnossa ja motivaatio vaikka maksimiin tuliskin se 5-10kg vuodessa. Kunhan ennen 40v saa. Sitten tulee jo vanhuus.:hmm:

Jokainen kilo eteenpäin on plussaa nyt. 255kg tavoite seuraavas.:tsemppiä:

40v ei tule vanhuus...ite siloin olin kaikkein kovimmassa kunnossa

Ties missä mielentilassa kirjoittelen

Jaa viesti

40v ei tule vanhuus...ite siloin olin kaikkein kovimmassa kunnossa

Se vähän riippuu milloin alottaa. Olen mäkin kovemmassa kunnossa kun 20v. 22v nostin 80kg maasta ja 85kg piti antaa peris eka mavessa. Jos sitä liikuntaa harrastaa lapsesta ja voimailua pienestä pitäen, niin 30v mennessä ne parhaat nousee. Ja monella lähtökunto jo kova. Ite lähdin liikenteeseen 22v täysin nörtti pohjalta. Olin huonomassa lihaskunnossa kun 13 vuotiaat tytöt.:nice:

Mutta eiköhän tässä aikaa ole vielä jos perusterveys kestää niin en mä näe 300kg mavea mahottomana 10 vuoden aika tähtäimellä. Ainakin näin teoriassa. Mulla on helvetin hyvät välitykset vetoon. Toisaalta taas moni ollut jo 16v 200kg kunnossa. Niin kyllä mulla aikaa vähempi sahata.

Jaa viesti

Se vähän riippuu milloin alottaa. Olen mäkin kovemmassa kunnossa kun 20v. 22v nostin 80kg maasta ja 85kg piti antaa peris eka mavessa. Jos sitä liikuntaa harrastaa lapsesta ja voimailua pienestä pitäen, niin 30v mennessä ne parhaat nousee. Ja monella lähtökunto jo kova. Ite lähdin liikenteeseen 22v täysin nörtti pohjalta. Olin huonomassa lihaskunnossa kun 13 vuotiaat tytöt.:nice:

Mutta eiköhän tässä aikaa ole vielä jos perusterveys kestää niin en mä näe 300kg mavea mahottomana 10 vuoden aika tähtäimellä. Ainakin näin teoriassa. Mulla on helvetin hyvät välitykset vetoon. Toisaalta taas moni ollut jo 16v 200kg kunnossa. Niin kyllä mulla aikaa vähempi sahata.

ÄÄH...itse aloittelin 18v punttejen kanssa.Se kunnollinen kestävyys ja voima odottaa vielä nurkan takana sulla

Ties missä mielentilassa kirjoittelen

Jaa viesti

ÄÄH...itse aloittelin 18v punttejen kanssa.Se kunnollinen kestävyys ja voima odottaa vielä nurkan takana sulla

Mun pitää varmaan sitten ottaa se 300kg 40v. On tää sellainen haaste että otetaan vastaan.:haba:

Jaa viesti

Siinä meni melkein puolitoista vuotta kun penkki enkat parani. Viime kevään kiertäjäkalvosimen revähdys ja sen jälkeen 15kg dietti, niin nyt saatiin taas vähän uuttaa enkkaa pienemällä elopainolla. Olin aika pettynyt tuohon tammikuun 2018 150kg penkkiin joten halusin tehdä sen pikkusen paremmin ja sitten vielä yllätykses saatiin 152.5 ja vielä 155kg ylös.:haba: Sellasta sali/runkku stoppi penkki comboo nämä, mutta pysypä kuitenkin pakka kasassa. Oli tuossa oma homma pitää painot hallussa, hieman vapisee jo 155kg painoissa.

94.5kg elopainoissa. 10kg vähempi painoo kun talvella 2018. Nää ei ollut mitään tekniikan opetus videoita, mutta sinällään hyviä äärimaksimeita kun ollaan anatomian äärirajoilla.

[video=youtube;hssW8OE-QZk]

Kautta-aikojen sali YT nyt 605kg. Toki veto ei tällä hetkellä ole lähelekkään ennätyksissä, mutta kyykyssä vois olla mahdollista saada enkkoja rikki jatkossakin. Vedossa on oma homma, kun 250kg veto makismi on ehkä mun kovin sali tulos ikinä.

160kg penkki joulus olis kova sana. Pitää rakentaa kovia pohjia alle vielä. Onnes tää mun volyymi tehokas treeni systeemi ollut aika hyvä tähän asti. Eli korkean volyymin treenejä kohtuulisilla painoilla. Jotenkin paikatkin kestää paremmin niitä, kun yli-isoja romuja.

Jaa viesti

205kg sali kyykky. En tiedä onko laatu voima suhde parempi kuin 2 vuotta vanha sumo stoppi kyykky 200kg. Toisaalta nyt 10kg vähempi elopainoo kuin silloin. 93.5kg painoissa 205kg. Sali YT 610kg.

Jaa viesti

Pakko sanoa että jäi vähän korkees toi vomakyykky. Mutta ketään ei kiinosta kahtoo teknikkaa paskaa jota tein. Tässä olis sellainen video miten kyykky tehdään oikeesti 150lg niskassa ja ei vyötä eikä välineitä ja toi oli NS painonosto variaatio ja stopilla. Et sä maksimi romuja vedä yhtä kauniistin. Treeneissä reentaan kauniistin. Maksimi painojen hallinta on niin vaikeeta oikeesti, rupee liikerata kuse jne......

Jaa viesti