Jump to content

poijankossi88

Hei tässä minun

Recommended Posts

Laiton viestin jo kerran mutta ei tullut saitille. Olen uus täällä ja aloittanut voiman noston noin 3 kuukautta sitten. Puoli vuotta salilla käynyt mutta ensimmäiset kuukaudet meni lähinnä etsimällä omaa tyyliä.

Mikä/millainen on teidän treeni viikko? Eritoten kysyn nyt ihmisiltä jotka yrittää saada voimaa taikka massaa. Kritiikkiä pitää ja saa tulla. Muistakaa pitää se asiallisena ja perustelkaa sitä.

Oma Treeni viikko on 3-4 päivää. Pyrin käymään aina 4 kertaa jos kroppa kestää päivinä ma, ti, ke & to. Viikonloppusin en ole yleensä maisemissa tai jos olen niin sitten viihteellä. Tänään pit käydä viidennen kerran mutta iski ripuli niin jäi taas 4:jään kertaan treenit.

Pyrin tekee tunnin treeniä joka kerralla siihen lisätään pyörä matkat salille joka siis tekee yht 1h 30 minuttia per päivä. Ainakin kalorin kulutus on hyvä.

Mun treeni viikko aina hieman vaihtelee on tylsää tehä just samoja liikkeitä joka viikko mutta tarkoitus on kuitenkin treenata kaikki lihakset kertaallen läpi ja tärkeimpiä ainakin kahdesti.

PÄIVÄ 1:

Mavea lämmittely sarjoja 8-10:nen toistoja 60 ja 80 kg:een painoilla.

Oikeita toistoja 100-120 painoilla. Tässä yritän pitää nämä toistot saada 2-6:seen. Josta irtoo mahdollisimman maximia

Jalka prässi lämmittely 15 toistoa 90-110kg:een lisä painoilla. Oikeat toistot 9-12 kertaa 140-150 kg:een lisä painoilla. 150 kilolla ei juuri mene enempää kuin tuo 9 toistoa. Mainittakoon että teen prässin syvillä punnerruksilla mutta kuitenkin niin että jalat pysyy suorana koko liikkee ajan

Viimeviikolla treeni jäi just näihin kahteen koska mave aukaisi mun kämmenet ja kaikki muu oli mahdotonta enää kun kipu oli sietämätön. Tästä viisastuneena ostin käsineet maveen.

PÄIVÄ 2:

Penkkiä. Teen 3-4 toistoja lähes maksimilla joka on minun tapauksessa vaivaiset 40 kiloa (tekniikka kusee ja pahasti). Tein noin 4x4 sarjaa ja jäin jopa tangon alle viimeisessä sarjassa ja kaiken lisäksi olin yksin salilla oli siinä sit työtä sieltä pois päästä. Onneksi noin kevyet painot ei murskaa rinta kehää.

Sitten oli peckdeckin vuoro. Tässä tein 3x10:nen toiston sarjoja. Lopuksi vielä raskailla painoilla 3x3-3x5:sen sarjoja.

Jalka kyykkyjä tein alkuun tyhjällä tengolla lämmittely sarjan. Sit tein 30 kilolla lisä painoa ja tein noin 8 toiston sarjan ja tämän jälkeen lisäsin 40 kiloon lisä painoja ja tein muutama 2x5:sen sarjan tällä ja viimeinen puristus teki tiukkaa.

Nyt oli hauisten vuoro. Tein käyrätengolla 21 kg:een painoilla 3x10:nen sarjan. Vaikutti aika maksimilta itelle kun viimeinen toisto jäi vielä vajaas.

Sitten tein myös keskitettyjä hauis kääntöjä 15kg:een käsipainoilla pari 5-7 toiston sarjaa.

Lopuksi tein 6 vatsa lihas sarjaa joissa toistojen määrä on 20:nen molemmin puolin. Tässä oli toinen päivä

PÄIVÄ 3

Jälleen penkki harjoittelua alkuun mutta en silti osaa tätä hommaa yhtään.

Keskityin kuitenkin yläselän lihaksiin ja tein tästä useita 10-12 toiston sarjoja. Viimeinen sarja jossa teki tiukkaa niin jäi vaan 7-8 toistoon.

Hauista tein samalla tavalla vasta otteella kuin edellisenä päivänä. En yleensä tee sitä koskaan myötä otteella kannaattako se edes?

Loppu ajalla työtin kolmipäistä olka lihasta erillaisilla liikeillä ja sarjoilla

PÄIVÄ 4

Käytin maveen taas puoli tuntia hieman paremilla toistoilla ja painoilla kuin eka päivänä.

Loppu aika keskittyi pelkästään kolmipäisen hartia ja olka lihaksen treenaukseen koska näissä lihaksissa ei ole toivottavaa voimaa vielä.

PÄIVÄ 5

Piti lähteä tänään mutta iski ripuli eikä huvita treenata paska housussa. Tarkoitus olisi kuitenkin ollut treenata penkki tekniikka ja kyykkyjä. Jäi tosin väliin mutta ens viikko sit.

Mitä mieltä olette mun treeni ohjelmasta? Onko se ok jos näin ammattimaisesti katotaan?

Kertokaa myös oma treeni ohjelma siitä vois olla hyötyä itelle ja muille tällä palstalla.

Itse kun käyn aina yksin salilla eikä kukaan muu harrasta mun tuttava piiristä oikeaa kuntoilua joten kaikki pitää löytää ite ja netti vinkkien avulla.

Kaikki kritiikki ja hyvä palaute on tervetullutta.

22v 167cm ja 69kg

Jaa viesti

Tervetuloa foorumille. :tsemppiä:

Tuolta löytyy penkkiin jotain vihjeitä: viewtopic.php?f=7&t=196

Koska olet treenannut vasta vähän aikaa, kannattaa vielä tehdä vähän pidempiä sarjoja että oikeat liikeradat löytyvät.

Alkuun ei kannata ahnehtia painojen kanssa vaan käyttää sopivan kevyitä painoja.

Suosittelen että treenaat salilla korkeintaan tuon 4 kertaa viikossa, aloittelija tekee useasti juurikin sen virheen että tekee liikaa ja palautuminen jää vähemmälle. Olet vielä sen ikäinen että varmasti jaksaisit treenata vaikka 8 kertaa viikossa, se ei ole järkevää, pitää jättää aikaa palautumiseen.

Aina ei kannata käyttää lähellä maksimia olevia painoja vaan välillä on hyvä tehdä kevyttä palauttavaa treeniä 50-60% kuormalla. Itsellä palauttava treeni on parempi kuin täyslepo, mutta tämäkin on yksilöllistä.

Tuolla on jotakin treenijaoista: viewtopic.php?f=7&t=205

Kannattaa joskus kokeilla prässiä yhdellä jalalla, se on yllättävän tehokasta.

Hyviä apuliikkeitä penkkiin:

Penkkipunnerrus käsipainoilla

Dippi

Ranskalaiset punnerrukset

Vipunostot eteen ja sivulle

Itsellä tuli aikanaan 10 kiloa lisää penkkiin kun aloin tekemään alataljaa sekä kahdella että yhdellä kädellä.

Täällä on näköjään tullut vähän erikoisiakin viestejä, mutta se kuuluu foorumin henkeen. :hmm:

Penkkipunnerruksesta täällä löytyy tietoa esim. Vastapallolta ja toivottavasti hänkin vastaa tähän.

Jaa viesti

Tervetuloa foorumille. :tsemppiä:

Tuolta löytyy penkkiin jotain vihjeitä: viewtopic.php?f=7&t=196

Koska olet treenannut vasta vähän aikaa, kannattaa vielä tehdä vähän pidempiä sarjoja että oikeat liikeradat löytyvät.

Alkuun ei kannata ahnehtia painojen kanssa vaan käyttää sopivan kevyitä painoja.

Suosittelen että treenaat salilla korkeintaan tuon 4 kertaa viikossa, aloittelija tekee useasti juurikin sen virheen että tekee liikaa ja palautuminen jää vähemmälle. Olet vielä sen ikäinen että varmasti jaksaisit treenata vaikka 8 kertaa viikossa, se ei ole järkevää, pitää jättää aikaa palautumiseen.

Aina ei kannata käyttää lähellä maksimia olevia painoja vaan välillä on hyvä tehdä kevyttä palauttavaa treeniä 50-60% kuormalla. Itsellä palauttava treeni on parempi kuin täyslepo, mutta tämäkin on yksilöllistä.

Tuolla on jotakin treenijaoista: viewtopic.php?f=7&t=205

Kannattaa joskus kokeilla prässiä yhdellä jalalla, se on yllättävän tehokasta.

Hyviä apuliikkeitä penkkiin:

Penkkipunnerrus käsipainoilla

Dippi

Ranskalaiset punnerrukset

Vipunostot eteen ja sivulle

Itsellä tuli aikanaan 10 kiloa lisää penkkiin kun aloin tekemään alataljaa sekä kahdella että yhdellä kädellä.

Täällä on näköjään tullut vähän erikoisiakin viestejä, mutta se kuuluu foorumin henkeen. :hmm:

Penkkipunnerruksesta täällä löytyy tietoa esim. Vastapallolta ja toivottavasti hänkin vastaa tähän.

Ensimmäinen kunnon viesti. Kiitos

Dippi on mulle ihan tuntematon en ole koskaan tehnyt enkä oikein tajunnut koko liikettä. Vipu nostoja olen pyrkinyt tekee ainakin viime päivinä kun epäilen että mun penkin huono tulos johtuu just tästä että oikeat lihakset ei vedä oikein.

Jalka lihakset mulla on mahtavat siksi lienee että maasta veto on mun laji. Jalka lihakset lienee johtuu kun ei ole ajo korttia ja pyöräilen kaikkialle matkasta riippumatta joten jo siinä on perus voimaa. Vois kyllä kokeilla kunnon yhden jalan prässiä joskus. Idea hyvä kymmenen.

Penkkiin pitäis panostaa. Mun surkea tulos 45x2 on mun pras penkki nosto. Olen vasta kuukauden penkannut ja teen sitä 2x viikossa yksin. mutta tähänkin kun löytää sen tekniikan niin tulee tapahtumaan ihmeitä. Aikoinaan sama maasta nostossa ekoja kertoja meni just just oma paino mutta nykyään tavoittelen jo tuplaa. 135kg pitäis vetää ens viikolla ja sitten 140kg joka olis tuplat omaan painoon.

Jaa viesti

Ensimmäinen kunnon viesti. Kiitos

Dippi on mulle ihan tuntematon en ole koskaan tehnyt enkä oikein tajunnut koko liikettä. Vipu nostoja olen pyrkinyt tekee ainakin viime päivinä kun epäilen että mun penkin huono tulos johtuu just tästä että oikeat lihakset ei vedä oikein.

Jalka lihakset mulla on mahtavat siksi lienee että maasta veto on mun laji. Jalka lihakset lienee johtuu kun ei ole ajo korttia ja pyöräilen kaikkialle matkasta riippumatta joten jo siinä on perus voimaa. Vois kyllä kokeilla kunnon yhden jalan prässiä joskus. Idea hyvä kymmenen.

Penkkiin pitäis panostaa. Mun surkea tulos 45x2 on mun pras penkki nosto. Olen vasta kuukauden penkannut ja teen sitä 2x viikossa yksin. mutta tähänkin kun löytää sen tekniikan niin tulee tapahtumaan ihmeitä. Aikoinaan sama maasta nostossa ekoja kertoja meni just just oma paino mutta nykyään tavoittelen jo tuplaa. 135kg pitäis vetää ens viikolla ja sitten 140kg joka olis tuplat omaan painoon.

Kun salin jälkeen pyöräilet kotiinpäin kannattaa pyöräillä rauhallisesti, se palauttaa paremmin treenistä kuin kova "runttaus".

Tuossa kuva dipistä:

dippi1.jpg

Dippi on hyvä liike mutta kannattaa aloittaa varovasti, joillakin dippi on rikkonut olkapäät.

Älä unohda kiertäjäkalvosimia, niitä on hyvä jumpata alusta lähtien.

[youtube:2tnkp84h]P6MMD5L7498[/youtube:2tnkp84h]

[youtube:2tnkp84h]tjA0YNAQI7U[/youtube:2tnkp84h]

[youtube:2tnkp84h]cPgEmJdDQzg[/youtube:2tnkp84h]

Jaa viesti

Tervetuloa foorumille. Poistin tästä viestiketjusta aikaisemmat törkyviestit. Puolijumalan viestissä oli hyviä vinkkejä.

Sulla on 169cm kroppa, siinä alkaa näkyä tulokset todella nopeasti. Kerää pattia ;)

Jaa viesti

Guest

Täältä myös paljon tsemppiä treeneihin! :tsemppiä: Kyllä täältä löytyy asiallisia ja hyviäkin neuvoja. Itse vieläkin enemmän maallikko ja omat treenini eivät (vielä) edes keskity salipuoleen vaan kuntonyrkkeilyyn, mutta olen jo poiminut tältä foorumilta hyviä ideoita ja neuvoja.

Jaa viesti

Vaikea sanoa astuinko nyt trollin kuoppaan mutta kirjoitellaan nyt kun ei ole muutakaan tekemistä.

Vastiksen mietteitä tässä:

4 treenikertaa viikkossa hyvä, itse olen treenannut siten koko treeniurani ajan, kohta 10 vuotta. Suosittelen käymään ma, ti, to ja pe päivinä, neljä treenipäivää putkeen on yleensä liikaa, loppuviikon treenejä ei jaksa enää tehdä täysillä. Vajaasta tunnista 1,5 tunnin treeneihin on "sopiva" aika olla salilla. Minulla menee monesti jopa kaksi tuntia, mutta tee niinkuin minä sanon, älä niinkuin minä itse teen.. Tuo pitkä treenin kesto johtuu vain siitä, että pidän pitkät palautukset ja tykkään jutella treenauksen ohella.

Perinteisin treenijako taitaa olla Rinta+Hauis, Reidet+Pohkeet, Olkapäät+Ojentajat ja Selkä, sen mukaan suunnittele liikkeet. Raskaita perusliikkeitä, ei mitään helvetin yhden käden soutuja alataljassa, paitsi treenin lopussa viimeistään. Myös itse tuolla tyylillä olen aina treenannut, välillä kokeillut jotain muuta mutta aina olen palannut tuohon. Ei samoja treeniliikkeitä tai edes lihasryhmiä peräkkäisinä päivinä! Korkeintaan hieman välillistä rasitusta saa tulla, mutta sekin kannattaa minimoida.

Syömisestä. Paljon proteiinipitoista ruokaa. Lihaa, kanaa, kalaa, kananmunia, rahkaa, proteiinijauhetta. "Massanlisääjiä" en suosittelisi ostamaan, kallista sokerijauhoa. Halvemmaksi tulee kun ostaa proteiinia (Mass.fi:stä esim, Fastin proteiinit perkeleen kalliita, älä tuhlaa rahojasi) ja hiilihydraattijauhetta (Fastin malto vaikka, halpaa kuin saippua). Jos tavoitteena on lihasmassan kasvatus, niin neuvoisin lähinnä syömään niin paljon kuin vatsa vetää. Ainoa asia mitä kannattaa seurata on riittävä proteiinin saanti, jotain 2 grammaa per painokilo, 70-kiloisella tarkoittaisi siis noin 140 grammaa proteiinia päivässä. Toki jos haluaa koko ajan pysyä rantakunnossa, niin sitten kannattaa tarkkailla ruokia hieman tarkemmin. Mutta proteiininsaanti on se tärkein. 6-8 ateriaa päivässä, aamupala, ennen treeniä ja treenin jälkeinen ateria ja päivän viimeinen ateria ennen nukkumaanmenoa ne tärkeimmät, silloin syöt hyvin, päivän muut ateriat sellaisia pienempiä välipaloja. aamulla reilummin hiilareita, iltaa kohden vähennät. Viimeinen ateria lähinnä pelkästään proteiinia, ja hitaasti imeytyvää mieluiten, ei mikään heraproteiinijuoma, jonka juomisen jälkeen pieraiset kerran ja taas on nälkä. Maitorahka tai pari ja joku ruisleipä kinkulla ja huuhtelet ne maidolla alas voisi olla yksi hyvä vaihtoehto.

Eiköhän siinä ollut nyt näin aluksi. Kaikki ovat sitten minun omiin kokemuksiin perustuvia ajatuksia, ei mitään tiedelehdestä luettua.

Nauru seis, liikkeet jatkuu.

Jaa viesti

Mielestäni vitun kova ohjelma niin aloittelijallekin kuin kokeneemmalle on golden six joko semmosenaan tai sovellus siitä. Yksijakoinen on mielestäni paras varsinkin aloittelijan tulee tasaisesti reenailtua ja jää päähän liikkeet paremmin kuin millään monijakoisella missä on varmasti kaiken näköisiä korostusliikkeitä puolet mitä aloittelijan ei välttämättä tarvi heti tehdä. Ensin tekniikka kuntoon maltillisilla painoilla ja sitten maltillisesti rautaa ylös enemmän ja massaa tulee kyl. Itse pidän eniten yksijakoisesta voi olla kyl siinä syy että saan parhaat tulokset tällä jaolla niin painoissa kuin fyysisestikin.

Ohjelmia kuitenkin kannattaa koittaa vaihtaa aina silloin tällöin että löydät omasi ja muutenkin on hyväksi, reeni aika kannattaa pitää 40-60min kohdilla.

If it bleeds, we can kill it.

Arnold Schwarzenegger

Jaa viesti

:tsempit: tsemppiä treeneihin :tsemppiä:

Genetics make a difference, but smart training, diet, and supplements can help you maximize what your parents gave you!

Jaa viesti

Tuossa oli paljon hyvää treeni vetoa. Luin ne kaikki viestit. Kiitos kaikille näistä.

4x treenii viikossa perään. Joo tajuan ei paras mahdollinen. Nyt jatkossa tulee olemaan varmaan välipäivä joka toinen viikko joko keskiviikko tai torstai koska tulen saamaan kaverin/valmentajan salille maananataisin ja perjantaisin. Tuossa saisin ainakin varmistajan penkkiin tai kyykkyn.

Penkki jää harmittavasti aina pois maksimista kun vedän yksin. Voima varoja vois olla enemmän mutta yksin ei uskalla vetää loppuun. Kerran jäänyt tangon alle eikä se ollut kiva tulla sieltä pois vaikka kevyillä painoilla pelasin.

About tuosta tämän viikon treeni viikko meni näin.

PÄIVÄ 1 Maanatai*****

Penkki (20-30 minuttia) kevyillä tekniikka harjoittelua. Harjoittelin tekniikkaa netti ohjeitten mukaan. Nyt tuli huomattavasti parempaa tulosta sarjoissa kuin koskaan ennen. Loput vedin käsipainoilla penkki liikettä ja tein peck deckistä saman sarjan kuin viime viikolla jämptilleen samoilla painoilla

PÄIVä 2 Tiistai*****

Maastaveto. Oli jotenkin huono treeni kunto. Kroppa ei vaan elpynyt edes palautuksista huolimatta, lähin kai liian nopsaa ruuan jälkeen. Huomannut ite että kun on 5-6 tuntia täysin syömättä ennen treeniä niin keho palautuu paremmin.

No sarjat oli suunilleen samaa. Tein tosin tällä kertaa kahdella eri ristiotteella nuo kaikki mitkä viimes lisättynä lämmitys sarjat tähän

100 kiloa 5 kertaa molemilla eri risti otteella

110 kiloa 3-4 kertaa molemilla eri risti otteella

Lopussa tein hauis sarjoja 3x8 sarjaa. Aika maksimeilla painoilla lisättynä kevyet lämmittelyt mukaan

Vatsa lihakset loppuun

PÄIVÄ 3 keskiviikko*****

Jalat, kanta päät, pakarat. Erittäin tehokas treeni veto. Jalka prässissä useita lämmittely sarjoja 12-20 toistoa 80-145 kilon lisä painoilla. Kaksi oikeaa sarjaa 160 kilon lisä painoilla. Eka sarja oli 6 toistoa. Toinen sarja oli erittäin tuskalliset 12 toistoa, piti karjua jo kuudennen toiston jälkeen mutta yllättävää että sain noin paljon toistoja tuskista huolimatta, olin lähes kuolut tuon sarjan jälkeen. SE OLI TUSKAA VAILLA VERTAA :warn:

Tärisen vieläkin tuosta hyvästä. Kyykyt jäi hieman vajaas (toistojen määrässä) koska tuo hapotti niin paljon.

Loppu aikaa tuhlasin kolmipäiseen olka lihakseen ja pohkeisiin. Loppuun vielä vatsat.

Huomenna pitäis treenata vielä ylä selkä ja ranteet, niin sitten ois suunilleen kaikki ryhmät treenattu. Perjantaina lähen mökille taas niin tulee taas perättäisinä päivinä.*********************************

Tuosta ravinnosta. Mä olen peri aatteessa kasvis syöjä. En kuitenkaan vegaani. Vedän kananmunaa joka päivä ja kalaakin usein. Jauheliha menee myös ja kanakin jossain muodossa mutta en sitä yleensä ikinä osta itse.

Koko lihaa en syö lainkaan*******************

Otan kyllä saunakaljaa viikolla. En litra tolkulla 1-2 kpl. Viikonloppusin tulee sitten käytyy viihteellä ja joskus baareissakin sitten menee enemmän kuin pari. :palikka:

Ennen treenejä en syö kyllä mitään tulee huono olo ja voimavarat loppuu liian helposti. Kerran yritin vetää gainomaksia ennen treeniä niin röyhtäytti koko ajan ja mahassa myllersi. Tulin siihen tulokseen että ennen treenejä en syö niin kroppa palautuu paremmin toistojen jälkeen. En tiedä onko tää yksilöllistä.

Jaa viesti

Miksi treenaat kanta päitä? Miten?

Olet kasvis syöjä mutta syöt silti kalaa, kanaa ja jauhe lihaa :ihmettelijä:

Ilmeisesti olen sitten itsekin kasvis syöjä.

Juo se Gay No Maxi mieluummin treenin jälkeen eikä ennen. Toisaalta 5-6 tuntia ennen reeniä syömättä = ei hyvä

Sun posteista paistaa ettet tajua vittuakaan ravintojutuista mutta eihän kukaan ole seppä syntyessään. Jos haluat lihasta saada niin opettele syömään. Ravinto-osiosta varmaan tietoa löytyy.

Tsemppiä treeneihin :tsemppiä:

Jaa viesti

Miksi treenaat kanta päitä? Miten?

Olet kasvis syöjä mutta syöt silti kalaa, kanaa ja jauhe lihaa :ihmettelijä:

Ilmeisesti olen sitten itsekin kasvis syöjä.

Juo se Gay No Maxi mieluummin treenin jälkeen eikä ennen. Toisaalta 5-6 tuntia ennen reeniä syömättä = ei hyvä

Sun posteista paistaa ettet tajua vittuakaan ravintojutuista mutta eihän kukaan ole seppä syntyessään. Jos haluat lihasta saada niin opettele syömään. Ravinto-osiosta varmaan tietoa löytyy.

Tsemppiä treeneihin :tsemppiä:

Kanta päitä (pohje prässi) Sitä hain. Huono ilmaisu.

Juu tuo ravinto hommat ei oikein luista. Mutta 5-6 tuntia syömättä niin itse saan parempia tuloksia antaa muuten huonon olon ja menee maha sekasin jos vetää ruokaa ennen treeniä.

Jaa viesti

Huh tämän viikon treenit tehty. :nannaa:

Oli vähän jalat jumissa vielä tänään kun tiistaina tein sellaiset prässit ja hackit. Prässissä tein tiistaina puhtaan voiman nosto treenin eli 4-5 toistoa ja aina rautaa tankoon. Pääsin siihen 200 kiloon asti ja siinä nousi vielä muutama toisto pari ehkä hieman epäpuhdasta, mutta olipahan ainakin uutta ärsykettä.

Tänään tein suorinjaloin maastavetoja 4 sarjaa

10 toistoa 60 kilolla

10 toistoa 70 kilolla

9 toistoa 80 kilolla

12 toistoa 80 kilolla

Juu tänään kevyesti. Maanantaina tuli tehtyä oikea mave 100-120 kilolla ja tiistaina prässit niin paikat jumitti vieläkin. On todella kumma että vaikka en tiistain jälkeen tehnyt ollenkaan jalkoja niin etureidet oli vieläkin kipeät. Kädet toipuu aina nopeammin vaikka näitä treena todella kovaa välillä myös, niin parin päivän jälkeen kaikki on reilassa.

Jaa viesti

Viikon treenit täynä

Päivä 1

Ojentajat

Kapea penkki 4x8 (eri painoilla)

Ranskalainen 3x10

Ylätalja (ojennus) 3x10

Hauis liike keskitetystin (käsi kerralla) 3x8

Päivä 2

Maastanosto

107.5kg x8 toistoa

110kg x8 toistoa

112.5kg x7 toistoa

115kg x5 toistoa

Selän ojennus lisäpainoilla

3x10

Vatsat rutistus lisäpainoilla

3x10

Kurkkaus liike lisäpainoilla

2x15

Takareidet

3x10

Päivä 3

Penkki

3x8 (työsarjoja 40-45 kilolla)

Vipunostot tavan penkistä 3x10 (19kg käsipainoilla 2 sarjaa)

Vipunostot vino penkillä 2x10 (15 kilon käsipainoilla)

Vipunostot sivulle 6-7 kilon käsipainoilla 2x10

Peck deck 2x10

Yläselkä ylätaljassa

5x8 (vaihtelevalla painolla 45-60kg) Viimeinen sarja jäi alle kasin

Kulmasoutua käsipainoilla ja levytangolla

Pystysoutua vaan 2x5 (oli niin hapoilla tässä vaiheessa että siitä ei tullut mitään)

Päivä 4

Koti treeni hauis kääntöä (noin 20 min)

Päivä 5

Kyýkky

Työsarjat

70kg x7-8toistoa

75kg x7-8 toistoa

80kg x7-8 toistoa

Takareidet 3x10

Etu reidet 2x10 & 1x14

Ranteet

3x10

Ja nyt eiku ryyppää ja syömään sipisiä kohti uuttavuotta :mässy:

Jaa viesti

Meitsin Matka 140 kilon maveen jatkuu. Tänään tein tälläisen treenin:

Lämmittely

60kg x8 toistoa

80kg x7 toistoa

100kg x6 toistoa

110kg x3 toistoa

Työsarjat

115kg x4 toistoa

120kg x4 toistoa

122.5kg x4 toistoa

125kg x3 toistoa (neljäs hyyty matkalle mutta yritys oli kova) :mahti:

Ensi viikolla toinen viikko nelosia. Siinä tavoite saavuttaa sitten 127.5 kilon nosto viimeisenä sarjana. Sitten vois vaikka yrittää maksimia, vai onko kakkosen viikko miten tärkeä loppu tuloksen kannalta?

Jaa viesti

Otappa vetotyylisi nauhalle ihan vittuilessaan ja pistä tänne meidän ihmeteltäväksi.

Tsemppiä treeneihin! :tsemppiä:

Oli aikoinaan video tuosta mun ykkös nostosta jossa nostin 130 kiloa ykkösellä. Tää teknikkaa on nyt hieman muuttunut siitä parempaan. Suunittelen tehdä videon ainakin ykkösen nostosta sitten kun sen nostan. Vois kait sitä ensi viikollakin tehä videon viimeisestä nelosen työsarjasta.

Jaa viesti

Otappa vetotyylisi nauhalle ihan vittuilessaan ja pistä tänne meidän ihmeteltäväksi.

Tsemppiä treeneihin! :tsemppiä:

Oli aikoinaan video tuosta mun ykkös nostosta jossa nostin 130 kiloa ykkösellä. Tää teknikkaa on nyt hieman muuttunut siitä parempaan. Suunittelen tehdä videon ainakin ykkösen nostosta sitten kun sen nostan. Vois kait sitä ensi viikollakin tehä videon viimeisestä nelosen työsarjasta.

Onko vetotyylisi kapea vai sumo? Käytätkö painonnnostokengiä vedossa? Suosittelen kapeaan vetoon ainakin.

En ole vastuussa ylläolevasta tekstistä.

-P.F.F.P-

Jaa viesti

Joo ihan normi tyyli. En saa sumo tyylillä edes satasta kertaakaan ylös, nivelet ei kestä sitä lainkaan.

En myöskään käytä vedossa kuin hanskoja ja yli 120 kilolla myös vyötä koska selkä alkaa olemaan kovilla ja lähtee helposti pullistumaan kovilla painoilla. Hanskoja nyt on vaan tärkeä käyttää sarjoissa kun tahtoo repiä kämmenet muuten auki.

En käytä muuta dopingia vedoissa. En myöskään käytä kettinkejä. Harva kai niitä edes käyttää.

Jaa viesti