Jump to content

Enver

Naisurheilun tulevaisuus on vaarassa

Recommended Posts

Guest Vierailija

Eikös se ole tasapuolista, ettei ole erikseen miesten ja naisten sarjoja? Tasavertaisiahan naiset ja muut haluavat ollakkin.

Jaa viesti

Vastahan tässä oli Australiassa vai missälie yli 30-vuotiaana sukupuoltaan miehestä naiseksi vaihtanut painonnostaja, joka pyyhki kanssakilpailijoilla lattiaa. Sääntöjen mukaan riittää, että on tarpeeksi alhaiset testot ja ilmoittaa olevansa nainen.

Jaa viesti

Samoin Fallon Fox, sukupuoltaan korjannut naisvapaaottelija (entinen mies), joka mätti menemään häkissä. Hävis kyllä ekale vähän paremmalle naisottelijalle, jonka kohtasi.

[ATTACH=CONFIG]7407[/ATTACH]

Jaa viesti

https://pjmedia.com/parenting/2017/06/14/transgendered-track-star-proves-were-all-insane/

"I can't really say what I want to say, but there's not much I can do about it," Kate Hall said after the race, alluding to the fact that she had to compete against Andraya Yearwood, a biological boy.

Well, now we have a boy with a mustache who "identifies as a girl" winning track titles against girls. How do we know he really identifies as a girl? He has no outward appearance of any such thing. He isn't taking hormones. He doesn't appear to have breasts and he doesn't even shave his facial hair. His body is completely male (so are his voice and demeanor) and yet we are supposed to accept his word for it that he's a girl inside ... somewhere. How do we know he's not just working the system to get an advantage — and a scholarship — he couldn't actually get if he competed with the boys? This used to be called "cheating" back when everyone was sane.

There's a real War on Women happening and it's coming from the trans lobby that wants to take over every single aspect of women's rights, reducing biological women to second-class citizens trailing behind men in skirts.

Jaa viesti

mua ei kiinnosta, kuka urheilee. kiinnostavaa lajia seuraan. ihan sama onko siellä mies vai nainen tai musklen sonni. toki hyvän näköiset naiset tuo plussaa. mut muahan kuolaa miehet ja naiset. se sallittakoon. koskemiseen lupa.

Jaa viesti

mua ei kiinnosta, kuka urheilee. kiinnostavaa lajia seuraan. ihan sama onko siellä mies vai nainen tai musklen sonni. toki hyvän näköiset naiset tuo plussaa. mut muahan kuolaa miehet ja naiset. se sallittakoon. koskemiseen lupa.

Mutta onko sama, jos transgenderit naisten sarjassa?

Jaa viesti

mä pikajuoksijana ja kyllä heterona tätä mietin.

ajattelen myös sukupuolen vaihdoksia tässä. jos joku vaihtaa sukupuolensa ja on sen jälkeen vice versa toista kuin synnyttyään, niin eikö hänellä ole oikeus olla mies tai nainen sen jälkeen.

ongelmaksi voi koitua tosi hormonien erittyminen. tiedän olevani suurinta osaa naisista nopeampi, ainakin silloin kun kilpailin. nykyään tuskin. jos vaihtaisin sukupuoleni naiseksi, niin paljonko hormonitoimintaa olisi jäänyt siinä vaiheessa kun olin nuori (mutta en niin komea kuin nyt) kehooni.

mä tuntisin itse olevani tässä tapauksessa nainen. enkä haluaisi mitään vitun transgenrerskaboja. tosin, voisi olla todellakin niin, että mieshormonit tykittelisivät minut voittoon. se olisi tietylllä tavalla epäreilua. voisiko olla niin, että naisena saisin kilpailla muiden naisten kanssa samoilla radoilla ja tulokseni kirjattaisiin. silti tässä tilanteessa tulokseni olisivat sinänsä epävirallisia. en siis nousisi palkintopallille vaan aikani olisivat esimerkiksi suluissa.

ja joo, hemmetin hienoa olisi, jos olisi joku menetelmä mitata joku miehyys tai naiseus suorituksen kyvyn kannalta. onneksi me musklen sonnit ollaan myös homoja. olen kaksineuvoisuuden juoksupoika! :tsemppiä:

Jaa viesti