Jump to content

Guest Vierailija

Huumaavat lisäravinteet, Lisäravinteet huumeiden jatkeena

Recommended Posts

Ei tää mikään narkkisivusto ole, jos katot lisäravinnekeskusteluita, niin täällä on kaikki lisäravinne-aiheet puitu jo moneen kertaan tässä 8 vuoden aikana. Kuhan vaan muistellaan menneitä :)

Toi oli tuota aikaa 2010-2012 kun noi kovimmat boosterit tuli markkinoille, niin tottakai sitä osa otti moninkertaisia annoksia ihan testimielessä.

Kuitenkin ne oli ihan luvallisia ravinteita sillo.

Jaa viesti

Joo..tää on yhteenvetoa vuosien treeniboosteri/laturi yms keskusteluista. Friikkiä ehkä mut kyl ainakin mulla treeni menee aina ykköseks enkä itse sekoilusta pidä. Asiallista keskustelua stimuloivista aineista millä voi elämäänsä helpottaa..kenellekkään tasasen maan tallaajalle en suosittele näitä juttuja edes lukemaan.tämä on underground osastoa sen ymmärtäville.

itse en juuri ymmärrä alkoholia tai oikeastaan humalaa koska kyllähän mä vähäisiä määriä kerrallaan melkein viikottain juon tyyliin lasi viiniä tai pari drinksua klubilla .ALKO tekee vaan mut väsyneeksi ja pilaa monen päivän treenit..tulee rentouduttua sit maryjanella ja jos klubittamaan lähden ni saattahan sitä mennä mämmiä tanssifiiliksien maksimoimiseksi..mut miksi ei..olenhan aikuinen ihminen ja tiedän rajani.

Itse oon ihan arvostettua työtä tekevä perheen isä joka hoitaa sen minkä lupaa ja intohimonen treenaaja..ensisijaisesti. Näiden päälle sit niin paljon kaikkea muuta kun tässä elämässä ehdin tutkimaan ja kokemaan.elämän voi tuhlata muttei säästää.

Muokattu: , käyttäjä: Raju

There are many here among us

Who feel that life is but a joke

Jaa viesti

Joo..tää on yhteenvetoa vuosien treeniboosteri/laturi yms keskusteluista. Friikkiä ehkä mut kyl ainakin mulla treeni menee aina ykköseks enkä itse sekoilusta pidä. Asiallista keskustelua stimuloivista aineista millä voi elämäänsä helpottaa..kenellekkään tasasen maan tallaajalle en suosittele näitä juttuja edes lukemaan.tämä on underground osastoa sen ymmärtäville.

itse en juuri ymmärrä alkoholia tai oikeastaan humalaa koska kyllähän mä vähäisiä määriä kerrallaan melkein viikottain juon tyyliin lasi viiniä tai pari drinksua klubilla .ALKO tekee vaan mut väsyneeksi ja pilaa monen päivän treenit..tulee rentouduttua sit maryjanella ja jos klubittamaan lähden ni saattahan sitä mennä mämmiä tanssifiiliksien maksimoimiseksi..mut miksi ei..olenhan aikuinen ihminen ja tiedän rajani.

Itse oon ihan arvostettua työtä tekevä perheen isä joka hoitaa sen minkä lupaa ja intohimonen treenaaja..ensisijaisesti. Näiden päälle sit niin paljon kaikkea muuta kun tässä elämässä ehdin tutkimaan ja kokemaan.elämän voi tuhlata muttei säästää.

Mites happo?

Mämmissä on vittumaista ne seuraavien päivien olot, mutta jos harvakseltaa klubbailee, niin sitten koko värisuoran naamaan ja alkuviikko itkien 😂

Jaa viesti

Mites happo?

Se ei oo oikeen enää mun juttu..nuorempana tykkäsin kyllä mut viimeks kun pakastimesta sitä vuosien jälkeen kaivoin ni totesin aika aikaansa kutakin niinku mummo aina sano..musta on tullu liian kontrollifriikki että antasin vaan mennä virran mukana minkä se vaatii.

Totesin että oon nähny sen maailman eikä sillä ole sinällään enää mulle uutta tarjottavaa ja koettua pystyn hyödyntämään tappiin asti sillä kyllä se tosiaankin avarsi mun maailmankäsitystä mutta se vaatii tiettyä herkkyyttä joka multa on kadonnut, muuten siitä tulee vaan sekavuutta ja ahdistusta eikä päinvastoin mikä homman pointti oli mulla.

Ei mulle puhtaasta mämmistä tuu kuin hyvä afterglow seuraavana päivänä.toki väsymys yön läpi tanssimisesta.

Jaa viesti

Joskus otin ennen treeniä kotona pari kauhaa Jack3dia, meni sen verran viihteelle että jäin himaan soittelemaan kitaraa

Lennokkiliimamäen miehiä

Jaa viesti

Guest Vierailija

Kerran otin Phenyl stack "diettituotetta", missä oli eri PEA muotoja samassa ja yskänlääkettä (vastaava kuin resilar) samaan aikaan. Kovimmat jumit ikinä. Istuin vaa paikallani silmät lautasina. Päässä heitti niin paljon, et kun menin vesaan , niin törmäilin seiniin suoralla käytävällä.

Jaa viesti

Unohtu vielä nämä gabat..eli perus GABA jauhe jonka sanotaan nostavan kasvuhormonitasoa tai ainakin nukahtamisen yhteydessä tulevaa gh piikkiä kasvattaa. En ota tuohon kantaa mut GABA toimii ainakin osalla ihmisistä rentouttavasti, jopa päihdyttävästi riippuen siitä kuinka hyvin läpäisee aivoveriesteen kullakin. Itsellä tulee GABA:sta 15min ottamisen jälkeen hengenahdistusta joka kuuluu asiaan ja on vaaratonta mutta ikävän tuntuista.sen jälkeen tulee aaltona sellanen rauhallinen ja hyvä olo..hyvä ennen unia ottaa,parantaa unen laatua.Tosin aivan saman unta parantavan vaikutuksen saa l-teaniinillä kun ottaa tarpeeks..vaikka 1-2g..tämä on ehkä paras vaihtoehto kosks GABA:n hengenahdistuskohtaus ottamisen jälkeen ei ole miellyttävä..ite käytän l-teaniinia siksi mielummin kun GABA:aa.

GABA:n rajumpi isoveli phenibutt on GABA:aa johon on muistaakseni molekyylirakenteeseen lisätty fenyylirengas joka tekee phenibutista todella tehokkaan ja pitkävaikutteisen mutta nostaa sen addiktiopotentiaalin vähintään bentsojen tasolle. Tämän kanssa jos lähtee leikkimään ni pitää olla tietonen että toleranssi nousee nopeasti..alussa riittää 0.2g tekemään täysin ahdistuksista ja murheista vapaan olotilan koko päiväksi mut annos vou nousta parin kuukauden päivittäiskäytöllä 2g eli kymmenkertaiseksi.

Jos yöuniin phenibuttia ottaa ni aluksi nukkuu 0.2g 9h kuin pikkulapsi mut nopeeta tarvii isompia annoksia tai alkaa heräillä aamuyöstä eikä saa unta.sama on ahdistuksen kanssa, jos käyttää phenibuttia ahdistukseen mihin sitä jopa määrätään venäjällä lääkärin toimesta, niin aluksi pieni annos tehoaa todella hyvin mut sit toleranssi kasvaa ja kun oot siellä 2 grammassa ja lopetat käytön ni sit ei nukuta viikkoon ja ahdistus on järkyttävää..

Summasummarum:

GABA ok, ei juuri haittoja mut voi saada hyötyä mut l-teaniini ajaa saman asian vähemmillä sivareilla vaikka on hieman miedompi koska se nostaa juurikin elimistön GABA tasoa minkä GABA itsessään tekee tehokkaammin.

phenibutin kanssa olisin hyvin varovainen ja suhtautuisin siihen kuten bentsoihin.ite en enää tällä leiki kun kerran jo ollu siellä 2g annoksessa ja sieltä itteni vierottanu tiputtamalla 0.1g annosta joka toinen päivä.

Muokattu: , käyttäjä: Raju

Jaa viesti

Kuinka paljon ennen nukkumaan menoa tota phenibutti kannattaa ottaa?

Ja tosta l-theaniinista. Ootko ottanu tabletteina vai jauheena? Jauhe aika kamalan makusta.

Jaa viesti

En ota kannattamiseen kantaa mut jos otat vaikka 0.3g-0.5g ilman toleransseja ni hyvät ja syvät unet kyl tulee.

Eihän tuo l-teaniini maistu juuri miltään..ite sekotan sitä veteen ni hieman makeelta vaan maistuu. Vaikeus on saada jauhe sekoittumaan veteen..jää kellumaan veden pinnalle eikä meinaa sekoittua helpolla.

Jaa viesti

Ylihuomenna viikko ilman bentsoja, aika hienot on olot.Tänään kävin vasta ulkona eka kertaa kolmeen päivään ja vuorokausirytmi ihan sekaisin. Monta päivää pitänyt jo salille lähtee mut ei ole oikein sosiaalinen olo...jos huomenna jo lähtis. Ajattelin itse vieroittaa itseni, samalla taitaa kaikki opiaatitkin haihtua kun en mitään ota. Testoo vaan. Ja niskat kotenkin vielä aivan lukossa, pillereitä sais mutta en tartu luuriin. Että tämmöstä...

"Ainiin, sain myös tällaisen näyn: Juha Immonen pyrkii ottamaan minun identiteettinen haltuunsa ja pyrkii samaan valtaa itselleen. Näyssä Immonen kysyi minulta: "Eikö sinua Johanna pelota lentäminen_" Koen hänet hyvin pahaksi ihmiseksi."

Jaa viesti

Hirveet krapikset tulee phenibuttista jos ottaa pari päivää reilusti.

Niin vähän pukkaa oloa helposti,mulla lähinnä se oli rauhattomuutta ja ahdistuneisuutta..mut jos ottaa illalla sopivasti niin aamulla voi olla vielä hyvä positiivinen afterglow...ite tietysti testasin tätä puolisen vuotta putkeen kunnes tajusin että kohta ei hyvä heilu ellei paina jarruja. Ilta-annos kasvoi 2 grammaan että pysty nukkumaan 6-7h..eli kääntyy nopeesti itteensä vastaan tämä jos alkaa käyttämään jatkuvasti unilääkkeenä.ite kelasin että sillä sais hyvät kasvuhormoonipiikit yöllä ni siks noinki pitkäks venähti kokeilu.

Missä tällä olis minusta käyttöä niin akuuttiin tarpeeseen jos vaikka klubittanut yön ja haluaa katkasta ylivirkeyden ja saada kunnon unet..yhden kerran siis ja harvoin.

Jaa viesti

Friikkiä ehkä mut kyl ainakin mulla treeni menee aina ykköseks enkä itse sekoilusta pidä.

Tämä yksi hienoimpia lauseita mitä tällä foorumilla on kirjoitettu. :tsemppiä::tsemppiä::tsemppiä:

Jaa viesti

En ota kannattamiseen kantaa mut jos otat vaikka 0.3g-0.5g ilman toleransseja ni hyvät ja syvät unet kyl tulee.

Eihän tuo l-teaniini maistu juuri miltään..ite sekotan sitä veteen ni hieman makeelta vaan maistuu. Vaikeus on saada jauhe sekoittumaan veteen..jää kellumaan veden pinnalle eikä meinaa sekoittua helpolla.

Toimiiko raju toi l teaniini tosiaan hyvin rentouttavana eli auttaisi saamaan yöllä paremmin unta? Melatoniini ei mulla toimi ja bentsoja oon paljon jättänyt viime aikoina vähemmälle, siks onkin jo pitkään ollu pari unetonta yötä viikko. Kuten tämäkin yö esim.

"Ainiin, sain myös tällaisen näyn: Juha Immonen pyrkii ottamaan minun identiteettinen haltuunsa ja pyrkii samaan valtaa itselleen. Näyssä Immonen kysyi minulta: "Eikö sinua Johanna pelota lentäminen_" Koen hänet hyvin pahaksi ihmiseksi."

Jaa viesti

No ei siitä mitään bentso oloja saa mut alussa huomasin vaikutuksen selvästi olossa..rentoutti mut myöhemmin en enää samalla tavalla mut kyllä esim. Stimulaturipäivänä kun on treeni ollu turhan myöhään ni auttaa mulla edelleen selvästi rauhottumaan kun menee petiin ja sitäkautta saa unta helpommin

Jaa viesti

Ok. Sehän on selvä ettei bentsoihin voi verrata mutta pienikin rentoutuminen nykyään tosi tärkeää. Otan kokeiluun, mitäpä siinä menettää. Annos varmaan otetaan yli suositusten tässäkin. Millä dosella ite oot menny?

Jaa viesti

Koko elämäni olen yrittänyt löytää taikajuomaa jota Asterixin kylä pääsi nauttimaan kun pistivät rooman sonneja pataan. Olen alkanut epäillä että kyseisen juoman vaikutuksia on hieman liioiteltu. Mutta jos jollain on kontakteja mistä kyseistä boosteria/laturia voisi poistaa niin laita privaa.

Jaa viesti

Koko elämäni olen yrittänyt löytää taikajuomaa jota Asterixin kylä pääsi nauttimaan kun pistivät rooman sonneja pataan. Olen alkanut epäillä että kyseisen juoman vaikutuksia on hieman liioiteltu. Mutta jos jollain on kontakteja mistä kyseistä boosteria/laturia voisi poistaa niin laita privaa.

https://www.a1supplements.com/hi-tech-pharmaceuticals-jack-d-up TOIMII

Jaa viesti

Guest AK

Taikajuoma on laudanumi.

Jaa viesti

Eviran kieltolistalle ilmestyy kuukausittain ravintolisiä, joissa on kiellettyjä/huumavaksi luokiteltuja ainesosia.

Tuskin menee enää kovin kauan kun esim. DMHA kielletään Suomessa.

MSM- jauhetta käytetään yleisesti Amfetamiinin laimentamiseen. http://artemisinine.net/news/wp-content/uploads/2016/05/MSM.jpg

Myös malto soveltuu amfetamiinin jatkeeksi.https://www.paihdelinkki.fi/keskustelu/viewtopic.php?t=7865

Oliko malto vedetty setelin avulla nokkaan:lol:...

Jaa viesti

Ennen treeniä on hyvä pitää sellanen Al Pachinon loppupään kohtaus elokuvasta Arpinaama...

Eli kaataa viitisen kiloo maltoo pöydälle ja imasee sen nokkaansa sadan dollarin setelillä.

[ATTACH=CONFIG]7433[/ATTACH]

Jaa viesti