Jump to content

Guest Vierailija

Huumaavat lisäravinteet, Lisäravinteet huumeiden jatkeena

Recommended Posts

Guest Vierailija

Eviran kieltolistalle ilmestyy kuukausittain ravintolisiä, joissa on kiellettyjä/huumavaksi luokiteltuja ainesosia.

Tuskin menee enää kovin kauan kun esim. DMHA kielletään Suomessa.

MSM- jauhetta käytetään yleisesti Amfetamiinin laimentamiseen. http://artemisinine.net/news/wp-content/uploads/2016/05/MSM.jpg

Myös malto soveltuu amfetamiinin jatkeeksi.https://www.paihdelinkki.fi/keskustelu/viewtopic.php?t=7865

Jaa viesti

Noillahan niitä on iät ajat jatkettu mutta eihän nuo muuten ketään huumaa.

"Ainiin, sain myös tällaisen näyn: Juha Immonen pyrkii ottamaan minun identiteettinen haltuunsa ja pyrkii samaan valtaa itselleen. Näyssä Immonen kysyi minulta: "Eikö sinua Johanna pelota lentäminen_" Koen hänet hyvin pahaksi ihmiseksi."

Jaa viesti

Dmaa vastas toimivuudeltaan katupiriä..dmba vähän erilaista mut grammalla dmba:ta saa käytännössä saman piristyksen kun 0.1g amfee.dmha:ta en oo vielä paljoa käyttäny mut ei paljoa eroa minusta dmba:sta.

Efedriiniä ei oo juuri näkyny 10 vuoteen..ennen ne oli peruskauraa salilla kun niitä Venäjältä virtas..mut sit lainsäädäntö muuttui Venäjällä niin että ne lasketaan huumeeksi ni loppu kuin seinään niiden rouskiminen.

PEA on psykoaktiivinen mutta ilman mao inhibiittoria vaikutus jää parhaillaan 10 minuuttiin.erittäin euforisoiva mao inhibiittorin kanssa mut pitää tietää mitä tekee tai iskee serotoniinisyndrooma helposti joka voi olla hengenvaarallista.

There are many here among us

Who feel that life is but a joke

Jaa viesti

Efedriiniä ei oo juuri näkyny 10 vuoteen..ennen ne oli peruskauraa salilla kun niitä Venäjältä virtas..mut sit lainsäädäntö muuttui Venäjällä niin että ne lasketaan huumeeksi ni loppu kuin seinään niiden rouskiminen..

Muistaakseni Suomessa myyntiin luonnon efeä ja oli lääke-efeäkin. Efen myynti loppui lähinnä resepti vapaana maailmalta sen takia, että kotilabroissa se on amfetamiinin raaka-aine.

Jaa viesti

Guest Vierailija
Eviran kieltolistalle ilmestyy kuukausittain ravintolisiä, joissa on kiellettyjä/huumavaksi luokiteltuja ainesosia.

Tuskin menee enää kovin kauan kun esim. DMHA kielletään Suomessa.

MSM- jauhetta käytetään yleisesti Amfetamiinin laimentamiseen. http://artemisinine.net/news/wp-content/uploads/2016/05/MSM.jpg

Myös malto soveltuu amfetamiinin jatkeeksi.https://www.paihdelinkki.fi/keskustelu/viewtopic.php?t=7865

Ootko nyt ymmärtänyt tän ihan oikein. Tuo jaktkeena eli ns "cut" tarkoittaa laimentamista tai tuotetta johon imeytetään se huume.

Perinteisesti ghettokeittiössä on käytetty babypowderia eli talkkia.

Malto ja MSM eivät ole siis millään tapaa huumaavia vaan joko näyttävät kidekokonsa ja muotonsa puolesta joltain huumeelta tai imevät hyvin ruikutettua nestettä paakkuuntumatta.

Jos nyt haetaan jotain lisäravinnetta millä pannu pörisee, niin laillisia ei enän ole. Aiemmin oli PEA ja DMAA, mutta molemmat on jo listalla.

Jaa viesti

Shock 3d oli parasta bile huumetta mitä olen ikinä vetänyt. Nykyisin niin paskoja lisäravinteita että tyydyn vaan heraproteiniin ja kreatiiniin.

Eikä noi boosteritkaan ole mitään kauheen ihmeelisii, kun vertaa shock 3d. Mulla on pari boosteria, jotka kaveri anto ilmaises kun ei tule ite käytettyä. Nekin taitaa olla kielettyjen listalla. Defecon 1 ja PR3workout Attidute.

Näissä yksi erittäin epämielyttävä sivuoire. Alkaa saatanamoinen ihonalainen kutina. Yleensä tyydyn kahviin, mutta joskus ollut kiire treenaa päiväunien jälkeen, niin ottanut nopeana terästävän. Toi kutina on niin vittumainen jo itessään, että en hirveesti bileaineena noita käyttäis.

Jaa viesti

Guest Vierailija
Ei ole loogista kieltää noita, kun alkoholi on sallittua.

Juu ja kaikki jolla vähäkin yskää saa pahempaa kamaa lekurilta. Jenkeissä kuolee enemmän porukkaa laillisiin respalääkkeisiin, kuin huumeisiin.

Jaa viesti

Mä testasin kerran crazea 7x annoksella ja siinä samalla tein koetta itellä. Shock 3d. tuli vedettyä 7-10 tabulla joskus boostina baariin. Vaaralisempaa on toi piri, joka on aina epäpuhdasta paskaa ja sitä saa mörköverkosta puoli ilmaises.

Tänä päivänäkin lailista parasetamolia saa kuka tahansa. Se on yksi pahin myrkky Suomessa. Tuhoo maksan pienelläkin yliannoksella. Tätä vaaraa ei ole näissä boostereissa.

Niin ja vettäkin saa hanasta. Voi kuola vesimyrkytykseen.:nice: Periaatteessa jos tolkuttomasti vetää ihan mitä tahansa niin henkihän siinä menee. Jouluähky on ruuhkauttanut monta päivystystä isoilla paikkakunnilla.:lol:

Jaa viesti

Ihmetyttää tämä hyysäys touhu Suomessa. Kerran vetäsin 10 laatan 5mg diapameja ja kyytipojas 18 pakkisen olutta. Ei mitään ongelmaa.

Boostereitten kanssa on tullut tosiaan testailtua. Crazen normaali annos oli laitettu 1-2 scooppia. Mä testasin 7 scoopilla ja alkoa oli alla. Siinä rupes 6. kohdalla vähän toi syke narraa.

Monissa lääkeaineissa on vielä kattovaikutus, eli ne ei toimi enää isomilla. Mä testailin nuorempana ihan kaikkea. Voin sanoa että letaalit annokset on niin paljon isommat kun ne määrät mitä suosituksissa on.

Kerran kaverin kanssa juotiin viinaa ja crazea sekasin viitasaarella. Paremmin pysy skarppina.:lol: Epä puhtaisiin kamoihin olen meinnaut 2x delata. Ne aineet ei olleet sitä mitä piti. Noissa lisäravinteissa on aina se fakta että ne on sitä tavaraa mitä on luvattu.

Viina on kyllä yksi vaarallisempii aineita. Ainakin ne makuviinat. Niihin voi delata kun tarpees nopea tahti. Salmari pullon kun vetää vartissa niin kyllä alkaa keinuttaa perkele. Tuli meinaa ite juotua kerran vajaassa puolessa tunnissa keskikokoinen salmari pullo. Niin perkele, sitähän huomas että oli humalassa ja kunnolla.

Jaa viesti

Olen sitä mieltä kyllä että lisäravinteisiin ja boostereihin ikärajas K18 ja sen jälkeen omalla vastuulla. Nyt kieltolistalla tosi hyviä boostereita. Ei ne mitään terveys tavaraa ole, mutta ihmiset sai turvallisesti sitä mitä ne tilas. Laiton tavara on aina vaarallisempaa.

En tiedä millä nämä 2 mun boosteri purkkia on höystetty. Ihonalainen kutina viittaa että olis jotain amfetamiinia seassa. Nämä muistaakseni jenkistä alunperin. Näitä boostereita ei todellakaan uskalla ottaa kun 1 scoopin. Ihan sen takia että sitä syyhyä ei kestä kukaan.

Beta-alainiin näkyy olevan pääaine. Toisessa 2000mg ja toisessa 3000mg.

Jaa viesti

Guest Vierailija

Kosse se on nimenomaan toi beta alaniini mikä "kutittaa". Se kutina tai histamiini reaktio johtuu ihonalasiten hermopäiden normaalia kovemmasta sykkimisestä.

Jaa viesti

Ei noihin helpolla delaa. Shock 3d. tuli vedettyä 7-10 tabulla joskus

tota noin... 6 kapselia Shock 3:tä sisälsi vain 30mg dmaa:ta.

Geranamine.org on julkaissut seuraavanlaiset annostusmääritelmät:

Threshold 10 mg

Light 10 – 20 mg

Common 20 – 75 mg

Strong 75 – 150 mg

Heavy 150 – 250 mg

Jaa viesti

Tuskin on tarkoitus vetää viinan kanssa, kuten ei ole muitakaan lääkeaineita.

Ai heavy on dmaa:lla 150-250mg..mä otin vuosis ennen treeniä 300mg plus kofut päälle:lol:

No kyllä se toimikin vielä 3-4 tuntia treenin jälkeenkin..savut kun poltti ni mieletön euforia iski päälle.

Jaa viesti

Joo mut kyllä 7 scooppia crazea kuulostaa jo itsemurhalta

Ei mennyt henki. Oli vielä videokin siitä.

Jouduin vetää kuitenkin propralin siinä kokeilun päättes kun syke olis 120. Se oli sellainen pikku testi joskus 2015.

11 minuutin video on siitä. Mä voin postata sen tänne.

Siinä videossa olin vetänyt vasta 4 scooppia. Mä jatkoin sitä. Kuulelma syke ollut 137.

En mä kokeille. Tänä päivänä vois lähtee oikeesti nirri.:lol: 7 scoopin jälkeen tuli ne rytmihäiriöt. Eli otin siinä sitten verenpaine lääkkeen kokeilun päättees. Oli se aika vaarallinen kokeilu. Mulla oli kyllä mittarit kädessä sen kokeilun ajan. Eli seurasin samalla elintoimintoja. En suosittele kokeilee.:lol:

Muokattu: , käyttäjä: poijankossi88

Jaa viesti

Tuossa on ketju aiheesta. 6 Vedin.

Joo 6 scoopia riitti otin beeta salpaajan ja nyt loppu sydänoireet. 130/80 ja pulssi 80 kunm otin sydän lääkkeen. Aina kun kokeilet aineta muista vasta lä'äkitys.

Lähti jkyllä toi pakkiksen 3 scooppia 2x rikki.12056%20_1_.gif 24 pakki olutta ja 2 diapamia vielä mukana kuulelma. Sieltä löyty myös kyseinen video.

http://www.muskleforum.com/showthread.php?12502-Paljonko-crazea-uskaltaa-vet%E4%E4&highlight=craze

Jaa viesti

Tuossa on ketju aiheesta. 6 Vedin.

Lähti jkyllä toi pakkiksen 3 scooppia 2x rikki.12056%20_1_.gif 24 pakki olutta ja 2 diapamia vielä mukana kuulelma. Sieltä löyty myös kyseinen video.

http://www.muskleforum.com/showthread.php?12502-Paljonko-crazea-uskaltaa-vet%E4%E4&highlight=craze

En kyllä enää leikkis noila. 2014 & 2015 tuli tehtyä ihmiskokeita itelänsä. Siitä sain palkkios ihan massiiviset bentso toleranssit ja ne on tänäpäivänäkin. Nykyään meinaa muutenkin olla verenpaineita. Nyt jos kokeilisin samaa niin vois mennä nirrikin.:hmm:

Nykyään mikään ei tehoo enää edes. Nuorena sitä on "kuolematon"

Jaa viesti

No mulla pyrkimys käyttää kaikkea funktionaalisesti eli siitä pitää olla jotain hyötyä mutta myönnän että oon perso euforialle (kukapa nyt ei olis jos sellasta on kokenut) ja annostelen sen takia hieman yläkanttiin mut yritän pysyä asiassa jotenkin:hmm:

Jaa viesti

Kyllä viina on bentsojen paras kaveri.

Ei ole mitään vaaraa. Kun muistaa järjen.:cool: Bentsot on super turvallisii. Ennen oli barbituraatteja, niin ne vei hautaan. Bentsoissa ei ole mitään pahempaa. Ihmettelen tätä ihmisten bentso pelkoo. Mä olen käyttän 12 vuotta säänöllisesti.

Jaa viesti