Jump to content

tikotiko

Voimailuvideot

Recommended Posts

Huvikseni testailin kuukauden penkkitauon ja 10kg paininpudotuksen jälkeen kuinka paljon tippunut painot penkissä. Ei ollut tippunu niin paljo kun luulin.

Shakes are for fakes, eat steaks -Stan Efferding

Jaa viesti

Guest Jormatar
Huvikseni testailin kuukauden penkkitauon ja 10kg paininpudotuksen jälkeen kuinka paljon tippunut painot penkissä. Ei ollut tippunu niin paljo kun luulin.

minkälainen ruokavalio oli tuon pudotuksen aikana? Lihaa vain paljon?

Jaa viesti

minkälainen ruokavalio oli tuon pudotuksen aikana? Lihaa vain paljon?

Tulee kyllä aika monipuolisesti kaikkea. Kaksi isompaa ateriaa sisältää yleensä molemmat entrecote pihvin tai naudan maksaa, 120g riisiä ja vihanneksia. Iltapalaksi joko munakas sinihomejuustolla ja kinkulla, tai täysjugurttia marjoilla, vanilja yöproteiinia ja vehnäleseitä tai psylliumia. Niin ja avocado menee molemmilla iltapaloilla.

Jaa viesti

Guest Jormatar
Tulee kyllä aika monipuolisesti kaikkea. Kaksi isompaa ateriaa sisältää yleensä molemmat entrecote pihvin tai naudan maksaa, 120g riisiä ja vihanneksia. Iltapalaksi joko munakas sinihomejuustolla ja kinkulla, tai täysjugurttia marjoilla, vanilja yöproteiinia ja vehnäleseitä tai psylliumia. Niin ja avocado menee molemmilla iltapaloilla.
Pätkäpaasto tyylillä?

Jaa viesti

Pätkäpaasto tyylillä?

Joo, tällä hetkellä tulee semmonen 18h paastoa. Syön nuo ateriat yleensä 17-23 välillä.

Jaa viesti

Ja vähän testiä kyykyssä. Ihan hyvin tuntuu liikkuvan, vaikka kovaa volyymia tehnyt kuukauden verran naisten painoilla.

Jaa viesti

Vielä maven testi parin kuukauden tauon jälkeen, jolloin venäläinen ohjelma veti selän tukkoon. Mulle ei tuo kovempi volyymi ole ikinä sopinut vedossa.

[video=youtube;AW-5OqCkUrE]

Jaa viesti

Katoinkin että lähtee tuplamyötäotteella aika köykäisesti :nice: Komean näköstä kun maasta nousee marjanpoimintana, keskellä vähän tärisee ja loppu taas kun ei mitään.

Jaa viesti

Eikö mene enempää kun 100kg x18? 100kg 16 olen ottanut, mutta ei sotilaana. En tiedä edes sotilas maximia. Ehkä about 115-120kg välillä:hmm: Ei se paljoa kovempi ole kaari penkkiin nähden.

Jaa viesti

Eikö mene enempää kun 100kg x18? 100kg 16 olen ottanut, mutta ei sotilaana. En tiedä edes sotilas maximia. Ehkä about 115-120kg välillä:hmm: Ei se paljoa kovempi ole kaari penkkiin nähden.

Kyl varmaan parhaimmillaan menis. Nyt treenannu paastossa ja kahden tonnin päiväkaloreilla, niin pitkät sarjat tuppaa tyssäämään kuin seinään yhtäkkiä.

Mä en oo koskaan ollu mikään toistokone muutenkaan. Maksimi ollut aina suhteessa kova sarjoihin verrattuna.

Jaa viesti

Kyl varmaan parhaimmillaan menis. Nyt treenannu paastossa ja kahden tonnin päiväkaloreilla, niin pitkät sarjat tuppaa tyssäämään kuin seinään yhtäkkiä.

Mä en oo koskaan ollu mikään toistokone muutenkaan. Maksimi ollut aina suhteessa kova sarjoihin verrattuna.

Mulla toi sama pätee vetoon ja kyykkyyn, toistoja ei tule paljoa. Mutta penkissä voimaharjottelun myötäkin olen parempi toistoissa. Ite en ole löytänyt NS vakaata strategiaa penkkii, toisin kun vetoon ja kyykkyyn.

Vedoissa olen aina mennty sillä ns painon nostojien tyylillä eli nostan kun miltä tuntuu ja korotan sitä mukaan. Penkissä joutuu käyttää ihan eri strategiaa.

Jaa viesti

Laitetaanpa uutisia. On näköjään nimimiehillä paikat vähän torspona. Tom Martinin haba irtos mavessa ja Jesse Norrisin selkä aikalailla selvä.

Ilkeän näköinen video tämä Tom Martinin aksidentti kun haba rullautuu about kokonaan :vastis:

Tuosta oli juttua, että olis jotain sairastumista ollut taustalla ja vahvaa antibioottikuuria niin aiheutti vissiin tuon.

Tuon näköistä jälkeä tuli :vastis:

Röntgenkuva Jessen selkänikamista.

So left is a healthy spine, you can see the nice healthy space between the lumbar. Well, i dont have those anymore, at least not in the low back. Is this life altering? Hell no.

Ive had this for years, but its nice to understand why. So with this. If my low back rounds im fucked, immediate inflammation and pain, as well as the erectors locking up. Which means i HAVE to deadlift with good form. I believe this is a significant reason why i deadlift why i do and emphasize low hips and high chest. So i dont cause myself pain.

Honestly i dont know what caused this, my family does have a history of degenerative spine.. least my mom and uncle.

Eli välilevyn rappeuma sukurasitteena näyttäs olevan.

Jaa viesti

Harmi toi Jessen selkä. On kuitenkin varmaan yksi lahjakkaimpia voimanostajia ikinä. Sääli jos joutuu lopettamaan.

Tänään tuli koitettua vähä tasapenkkiä käsipainoilla. 62kg liikahti vielä jotenkin.

Jaa viesti

Hurja eukko. Mä jäädään sällit tänne itkee.:lol: Kevyttä oli.:Bisley:

Kyllä. Hurja eukko on aappena tää, siinä taakse menon tasossa moni äijjjjjä jää,

rauta on aina kevyttä ku ei turhia miettimää jää, vaa hyvässä fokuksessa on pää...

seuraavaksi sitten viikon sää

ja mää :))

:lua: Viksun Vaffan Orankimamman sanansäilä heiluu hassunhauskasti Krisse Tuomisen Vitnessii, Vätnessii ja Vilosofiaa blogissa. https://www.blogit.fi/krisse-tuomisen-vitnessii-vätnessii-ja-vilosofiaa :lua:

Jaa viesti