Jump to content

Guest Vierailija

Vaihtoehto kofeiinille ennen treeniä?

Recommended Posts

Guest Vierailija

Eli pitäisi löytää kofeiini tableteille vaihtoehto. Harmittaa kun napit on melkeen ilmasia ja 200mg herättää keskushermoston treeneihin. Nostaa vaan sykettä liikaa ja ilmeisesti muuta pientä sivaria. Löytyykö muuta suht edullista kofeiinin korviketta herättämään treeneihin? Todella vetelä olo ja ei saa konetta käyntiin ilman kofua. Kahvia en juo, joten kofutabut potkii loistavasti! Mutta mielellään jotain muuta mikä ei aiheuta sivareita.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Stan Efferding suosittelee ihan jotain fruktoosia hiukan ennen treeniä. Hedelmä tai tuoremehua.

 

Itse vedin just äsken ennen mäkivetoja 3dl granaattimehua ja kyllä antoi potkua, vaikka oli väsy koulun jälkeen.

Muokattu: , käyttäjä: Dona

Shakes are for fakes, eat steaks -Stan Efferding

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hyvä lämmittely ja tarpeeksi raskas sellainen, niin ei muuta tarvitse. Jollei se auta, niin siten kannataa lähteä salilta pois ja tulla toinen päivä paremmin levänneenä tekemään treenit.

 

Muutenkin liian keinotekoisesti piristeilltä treenaaminen jatkuvasti saattaa pitkässä juoksussa heikentään kehistystä ja palautumista.

 

Monella puuttuu salilla hyvä peruslämmitely ennen varsinaista treeniä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Guarana,ginseng,rhodiola rosea.

 

saat pyyhkiä persettä noilla. guarana sisältää kofeiinia mutta pienemmän määrän. Tehottomia. Uni on ratkaisu ei piristeet.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
saat pyyhkiä persettä noilla. guarana sisältää kofeiinia mutta pienemmän määrän. Tehottomia. Uni on ratkaisu ei piristeet.

 

 

Etkö sinä jape ymmärtänyt kysymystä??Lueppas vielä hitaasti aloittajan postaus. Mä pyyhin sulla perseen:nice:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Etkö sinä jape ymmärtänyt kysymystä??Lueppas vielä hitaasti aloittajan postaus. Mä pyyhin sulla perseen:nice:

 

Piriste ei ole ratkaisu tähän kysymyksee. Vaan riittävä lepo ja uni ;) Säki aika pihalla jos reenit vedetään vain piristeiden avulla.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Guest Vierailija

Ihme vikinää täällä. Kofeiini tutkitusti parantaa suorituskykyä urheilijoilla ilman mitää pahempia sivuoireita. Pitää vaa löytää pienin mahollinen annostus millä toimii ilma sivareita. Sama ku roinalla. Aspirille nappia huuleen ni alkaa reenitki kulkee. =)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Guest Vierailija
Ihme vikinää täällä. Kofeiini tutkitusti parantaa suorituskykyä urheilijoilla ilman mitää pahempia sivuoireita. Pitää vaa löytää pienin mahollinen annostus millä toimii ilma sivareita. Sama ku roinalla. Aspirille nappia huuleen ni alkaa reenitki kulkee. =)

 

Luulempa että antipatiat johtuu sydänongelmista, joista hän kärsii.

 

Kylläähän hän boostereita itsekkin on käyttänyt, mutta joutunut lopettamaan tykytyksien takia.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kofeiini on turvallista ja tuo mukavaa piristystä elämään. Ehkä kannattaa kuitenkin pysyä kohtuudessa, eikä joka treeniin vetää kunnon annoksia.

 

 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...

×
×
  • Luo uusi...