Jump to content

soccerman

Android puhelimet

Recommended Posts

Mitä hyötyä noilla TONNIN puhelimilla on vs. halvempi muutaman satasen? Keulii kavereille 4k resoilla, ytimien määrällä yms vaikka niillä ei mitään merkitystä? Kamera ehkä parempi huippumalleissa jos pimeässä kuvaa mutta harva kuvaa pimeässä.

500€ on jo sellainen puhelin, että aika vähän saa lisää maksamalla tonnin.

Jaa viesti

500€ on jo sellainen puhelin, että aika vähän saa lisää maksamalla tonnin.

Näinhän se on

Itellä one plus 3t

Ollut jo pari vuotta ja en vaihtaisi kalliimpaan

Ties missä mielentilassa kirjoittelen

Jaa viesti

Olisko hyvä luuri alle 300e luokassa motorola g7 plus? Ainakin kehuja saanut arvosteluissa

https://www.gigantti.fi/product/puhelimet-ja-gps/puhelimet/18015/motorola-moto-g7-plus-alypuhelin-deep-indigo

https://kauppa4.dna.fi/Puhelimet-ja-liittym%C3%A4t/Puhelimet/Huawei-Nova-3/p/QP00222-black

Sanoisin, että tuo on aika lyömätön Suomessa myytävistä alle 300€.

Jaa viesti

Langaton lataus on premium-ominaisuus. Ei löydy halvoista.

Premium in my ass. Vanhaa tekniikka millä rahastetaan. Älkää vaan maksako mistää luurista yli 400 €. Oikeastaan 200-300 € ihan ok.

Jaa viesti

Normi hinta 700e.

400€ puhelin on toi ilman alennustakin.

700€ saa jo selvästi kovempia laitteita.

Kamera tossa huipputasoa.

Jaa viesti

400€ puhelin on toi ilman alennustakin.

700€ saa jo selvästi kovempia laitteita.

Kamera tossa huipputasoa.

Noh, en ominaisuuksiin sen suuremmin perehtynyt. Katsoin vaan, että kylläpä tarjotaan kovaa alennusta. Matkapuhelinforumilla hehkutettiin josssain vaiheessa parhaaksi puhelimeksi tuohon hintaan.

Näkyy muutenkin olevan melkoisia alennuksia. Mä olisin saanut S10E jollain 400e pintaan antamalla välissä S7edgen ja sitten oli joku lisäalennuskampanja. Ei vaan tarvi parempaa, akunkin vaihdatin talvella.

Jaa viesti

Ei toi ole oikea alennus. Toi on myyntikikka laittaa liian korkea hinta muka normihinnaksi.

Hyvä laite kyllä tuohon hintaan, varsinkin jos kamera on tärkeä.

Jaa viesti

Nopeeta tippuu hinta satoja euroja noissa uusissa luureissä. Ei mitään järkeä ostaa heti kun tulee myyntiin.

Shakes are for fakes, eat steaks -Stan Efferding

Jaa viesti

Ei noissa kameroissa huomaa onko se kuva otettu 400€ luurilla vai tonnin luurilla.

Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Jaa viesti

400€ luurissa ei ole kaikki huipputasoa. Jos kamera on se komponentti, mistä on tingitty, niin varmasti huomaa eron.
Pakko myöntää että mä en huomaa vaikka kaveripiirissä on luureja laidasta laitaan. Noita kuvia painetaan kumminkin kymmenen eri filtterin läpi.

Eikä se niin mene että, ostaa viiden tonnin järkkärin ja automaattisesti on hyvä valokuvaaja tai että kuvat olis hyviä.

Riippuu myös mitä kuvaa, perus IG ja facepostaukset näyttää hyvältä melkein millä tahansa luurilla kuvattuna.

Ja se mikä on tänään huipputasoa on vanhaa tekniikkaa parin kolmen kuukauden päästä. Noi kehittyy ihan älytöntä vauhtia.

Jaa viesti

Hämärässä etenkin alkaa eroja tulla.
Joo, tämän on edelleen ongelma.

Tekniikan Maailma teki testin noista kameroista sillon kun se tonnin omena tuli. Mä en muista mitkä puhelimet siinä oli testissä mutta pointti on se että kaikki kuvat oli hieman eri näköisiä mutta silti hyviä. Toisessa oli parempi musta ja joku toinen korosti sitä punaisen Ferrarin punaista väriä. Noita on niinkuin mahdotonta verrata.

Jaa viesti

Aamulla katoin kans tota. Vois käydä hakemassa pois.

Nää luurien hinnat menee kyllä niin, että aina kun pari viikkoa kuluu, niin on jo parempi tarjous jostain paremmasta puhelimesta:hmm:

Shakes are for fakes, eat steaks -Stan Efferding

Jaa viesti