Jump to content

soccerman

Android puhelimet

Recommended Posts

Näyttö on rakeisempi ja Mediatekin prossu ei taida olla yhtä tehokas. Näyttö myös pienempi. Mut ihan ok valinta kumpikin varmaan.

Honorissa hienompi metalllikuori. Joku muovinen tuo toinen.

Jaa viesti

Onko samsung S7 edge hyvä luuri? Tällä hetkellä note 4 ollu 2-3v, ja on niin hyvä etten vaihtaisi jos ei pakko. Mitä ny näyttö meni halki lomalla :)

Jaa viesti

Onko samsung S7 edge hyvä luuri? Tällä hetkellä note 4 ollu 2-3v, ja on niin hyvä etten vaihtaisi jos ei pakko. Mitä ny näyttö meni halki lomalla :)

Paras mitä oon omistanut.

+Akku kestää todella hyvin

+Hyvä kamera, myös hämärässä

+Ei liikaa valmistajan omia kikkareita enää nykyään

-Kaareva näyttö ja siitä johtuvat virhepainallukset välillä

-Toki helvetin kallis puhelimeksi

S8 tuota ei ilmeisesti pitäisi tapahtua. Jos hinta ei oo niin parin sadan päälle, niin kannattaa käydä testaamassa myös sitä.

Jaa viesti

Juu, itse en tykkää S7 edgen näytön kaarevuudesta, ja hinta/laatu ei ole mikään paras. Silti huipputason laitehan tuo on, ja etenkin kamerat on Samsungeissa huipputasoa. Lisäksi siinä on OLED-näyttö.

Jaa viesti

Ei noissa 700-800e puhelimessa ole mitään ominaisuuksia mitä itse tarvisin, jos verrtaan 200-300e luokan laitteisiin.

Shakes are for fakes, eat steaks -Stan Efferding

Jaa viesti

Perus S7 on vähän pienempi akku (3000 mAh vs Edgen 3600 mAH) näytön (5,1 vs 5,7) lisäksi. Ihan kelpo puhelin se perus S7 on, varmasti saa rahoilleen vastinetta. Joku takakuori kannattaa hommata, puhelin itsessään on ainaki omaan käteen aika liukas.

Kyllä S8 jo löytyy liikkeistä.

Jaa viesti

Mulla oli ennen Honor 7. Hinta/laatusuhteltaan helvetin hyvä peruspuhelin. Mutta, paskempi näyttö ja se Honorin logiikka alkoi tökkiä. Esim. Whatsapp-viestit ei tullu aina perille, vaikka whatsapp oli sovelluksena erikseen lukittu avoinna sinne jatkuvasti olevien joukkoon. Samoin kun vedit kaikki volumit nollille, niin sehän vetää myös herätyksenkin nollille. Samsungissa ei oo ollu kertaakaan noita ongelmia vuoden aikana. Lisäksi puhelin on vesitiivis.

Arvostan myös tuota hyvää kameraa. Ei mulla kalalla kulkiessakaan koskaan ollut järkkäriä mukana, kännykkä taas on aina taskussa. Myin siis järkkärin pois tarpeettomana, kun en mikään hifikuvaaja ole. Satunnaisia luontokuvia kyllä tulee napsittua, jos jotain mielenkiintoista näkee.

Jaa viesti

Jos nyt haetaan työpuhelinta ja vahinkoja/takuuongelmia voi sattua, niin hyödyttääkö silloin valita jotain kiinan ihmettä? En lue Honoria kiinan ihmeeksi tässä tapauksessa, se nyt löytyy joka kaupasta.

Jaa viesti

Ytimien määrä ei muuten kerro paljonkaan. Eri ytimien tehot on niin eritasoisia. Keskusyksiköissä käytetään tehoytimien ja virtaa säästävien vähemmän tehokkaiden ytimien yhdistelmiä. Halvoissa malleissa kaikki ytimet voi olla tehottomampaa laatua.

Jaa viesti