Jump to content

Dona

Donan voimailut

Recommended Posts

Mave kulkee kyllä nyt. Tänään 4x6 242.5kg ja tuli niin kevyesti, että ekalla sarjalla olis tullu varmaan kymppi.

Leukoja otin 3x8 20kg lisäpainolla.

Rintatuettua kulmasoutua pari kovaa sarjaa 80 kilolla ja pudotuttelin siitä 20kg levy kerrallaan yhteen levyyn asti.

Davidin yhden käden soutua 3x60kg per käsi tosi puhtaasti ensi ja sitten runnaten päälle "pakkotoistoja".

T-kulmasoutua puhtaasti 85kg-70kg 3x10-12

Vatsoja jalkojen nostoilla ja hoistin laitteella.

On siinä perkele äijä 4x6 242kg. Tuola volyymilla niin pitäis hyvällä irrotus kyvyllä lähtee 310-315kg.:tsemppiä:

Jaa viesti

On siinä perkele äijä 4x6 242kg. Tuola volyymilla niin pitäis hyvällä irrotus kyvyllä lähtee 310-315kg.:tsemppiä:

Kiitti!

Mulla on nyt semmonen fiilis, että tänä talvena tulee uus mave enkka:mosh:

Shakes are for fakes, eat steaks -Stan Efferding

Jaa viesti

Veto 4x5 245kg ilman vyötä menee, aika hyvin tullu pitoa keskivartaloon.

Lauanveto 3x6 25kg levypainolla.

Kyykky 4x5 160kg kevyesti. Kyykyssä vähä takapakkia tuli, kun jalat meni jökkiin, mutta nyt uuteen nousuun.

Rintatuettu kulmasoutu 3x10-12 70kg

David yhden käden soutu 3x60kg per puoli.

vatsoja.

Jaa viesti

Mave 4x5 250kg

Lauanveto 1x7 ja 2x6 25kg levypainolla. Omaakin painoa tullu pari kiloa lisää, niin vaikuttaa heti leuoissa.

Hammer highrow 3x8-10 ja pudotuksilla levyjä pois.

Käsipainosoutu vinopenkillä 3x8-10 46kg

Alatalaja 2x15 100kg

Vatsoilla jalkoijen nosotja roikkuen +20 toistoa x3.

Jaa viesti

Mave 4x5 250kg

Lauanveto 1x7 ja 2x6 25kg levypainolla. Omaakin painoa tullu pari kiloa lisää, niin vaikuttaa heti leuoissa.

Hammer highrow 3x8-10 ja pudotuksilla levyjä pois.

Käsipainosoutu vinopenkillä 3x8-10 46kg

Alatalaja 2x15 100kg

Vatsoilla jalkoijen nosotja roikkuen +20 toistoa x3.

Nyt on pakko sanoa että miestä arvostan ja aivan vitusti. 4x5 250kg. Minä sain 245kg ykkösenä ja mä olen nyt sitä mieltä että ei nouse enempää ainakaan seuraavaan 6-10kk. Tulikohan mun natu raja nyt vastaan?

Äijä vetää sarjaa tällä mitä ei moni saa ylös eläissään.:tsemppiä:

Jaa viesti

Nyt on pakko sanoa että miestä arvostan ja aivan vitusti. 4x5 250kg. Minä sain 245kg ykkösenä ja mä olen nyt sitä mieltä että ei nouse enempää ainakaan seuraavaan 6-10kk. Tulikohan mun natu raja nyt vastaan?

Äijä vetää sarjaa tällä mitä ei moni saa ylös eläissään.:tsemppiä:

Kiitti! Veto kyllä kulkee nyt, nuo sarjatkin oli aika kevyitä. Voi olla että tulis hyvänä päivänä joku kymppi tolla 250kg.

Tuskin sulla natu rajat on vastaan tullu vielä, kun kuitenkin hetki sitten nousi hyvää tahtia. Aina se välillä tyssää ja sitten lähtee uudestaan nousuun. Koita muutella treeneissä jotain. Tee vaikka hetki pelkkiä apuliikkeitä: romanialainen, ghr, reverse yms. sit lähet uudestaan tahkoamaan vetoa. Keskivartalon treeniäkään ei voi koskaan ylistää liikaa, se on mun mielestä yks parhaita keinoja saada kyykkyä ja mave kehittymään.

Jaa viesti

Kiitti! Veto kyllä kulkee nyt, nuo sarjatkin oli aika kevyitä. Voi olla että tulis hyvänä päivänä joku kymppi tolla 250kg.

Tuskin sulla natu rajat on vastaan tullu vielä, kun kuitenkin hetki sitten nousi hyvää tahtia. Aina se välillä tyssää ja sitten lähtee uudestaan nousuun. Koita muutella treeneissä jotain. Tee vaikka hetki pelkkiä apuliikkeitä: romanialainen, ghr, reverse yms. sit lähet uudestaan tahkoamaan vetoa.

Nyt mä olen niin täpinöissä penkin suhteen kun se kulkee. En ole jaksanut vetoon panostaa ihan samalla tasolla. Nyt pitää tehdä kova kausi. Eilen vedossa kuitenin 210kg 3x3 helpohko. Aika vaikess alka menee. Vedossa on niin monia muuttujia ja sinä sen tiiät.

On se kovaa peliä. Mutta eikö näin? Peris ei anneta!!!:Bisley:

Jaa viesti

Kyykky 3x10 150kg

Prässi 3x12 300kg

ghr 3x6-10+ negatiivisia

reverse hyper 3x12 120kg

Pohkeita ja vatsaa

Kevyt jalkatreeni. Pikkuhiljaa yritän taas kyykyssä ylöspäin, pitää vaan toivoa et jalat ei mee tukkoon taas.

Jaa viesti

Eikai noilla sarjamäärillä mee tukkoon :)

Ei kipeeks tuu niinkään, mutta alkaa toi it-pand aina kinnaamaan kun pääsee kyykyssä hyviin painoihin. Välillä ollu jalat siinä kunnossa, että ei oo päässy tangolla kyykkyyn. Ja reilu kuukausi takaperin tuntui joku napsahdus vasemman jalan it-kalvon alakiinnityskohdassa. Onneks ei ollu kun pari päivää kipee sen jälkeen. Nyt on hierojalla käyty ja rullattu, niin ei mitään kipua, mutta aina jää liian vähälle tuo lihashuolto.

iliotibal-band-syndrome-pain-map-for-itbs.jpg

Jaa viesti

Kokeile ottaa yhden jalan liikkeitä treeniin mukaan? Esim pääliikkeen jälkeen, niin voi edelleen tehdä niitä ja kehittyy ne pienet tukilihaksetkin.

Mä oon kyllä välillä tehnytkin bulgarian split squattia ja askelkyykkyjä. Huomaa kyllä että on heikko noissa yhden jalan liikkeissä. Pitääki alkaa tekemään enemmän niitä.

4*5*250 veto. Kateellisena täällä lueskelen. Paljon kundilla ikää ja painoa?

Ikää 29v ja paino karvan alle 100kg aamulla.

Jaa viesti

Ei kipeeks tuu niinkään, mutta alkaa toi it-pand aina kinnaamaan kun pääsee kyykyssä hyviin painoihin. Välillä ollu jalat siinä kunnossa, että ei oo päässy tangolla kyykkyyn. Ja reilu kuukausi takaperin tuntui joku napsahdus vasemman jalan it-kalvon alakiinnityskohdassa. Onneks ei ollu kun pari päivää kipee sen jälkeen. Nyt on hierojalla käyty ja rullattu, niin ei mitään kipua, mutta aina jää liian vähälle tuo lihashuolto.

iliotibal-band-syndrome-pain-map-for-itbs.jpg

Kärsin aika kauan saman tyyppisestä vaivasta, luulin että ongelma ratkeaa hieromalla ja rullaamalla ulkoreisiä. Varsinainen ongelma oli kuitenkin jumissa oleva pakaralihas joka heijasti kipua juuri ulkoreittä pitkin miltei polvitaipeeseen asti, itse en tuota jumia tiedostanut. Yhdellä tosi tuskallisella pakara käsittelyllä vaiva katosi ja muutenkin liikkuvuus parani. Mulla kanssa pari kertaa napsahti tuolla sivireidessä kun kyykkäsin raskaammin ja aina edessä muutaman viikon totaali huili kyykystä.

No, I'm not on steroids...but thanks for asking!

"Lifetime natural"

Jaa viesti

Joo sieltä pakarasta se jumi aiheutuu. Jos tulee nyt uudestaan, niin mulla on tiedossa hyvä hieroja, joka kaverille sai yhdellä käsittelyllä auki sen.

Jaa viesti

Joo sieltä pakarasta se jumi aiheutuu. Jos tulee nyt uudestaan, niin mulla on tiedossa hyvä hieroja, joka kaverille sai yhdellä käsittelyllä auki sen.

Piriformis lihasta perseessä luultavasti tarkoitatte vai ?

Ties missä mielentilassa kirjoittelen

Jaa viesti

Piriformis lihasta perseessä luultavasti tarkoitatte vai ?

Se varmaan joo ja gluteus medius.

Tänään mavessa 4x4 260kg. Jäi vielä vikaan sarjaa toisto tai pari varaa. Ens viikolla vois ottaa komosia 270kg.

Ihme kyllä kun aamupaino pysyny alle 100kg, vaikka oon syönyt jäätäviä määriä ruokaa ja myös kaikkee paskaa esim. jäätelöä, kakkua ja pullapitkoa. 4kk pätkäpaastoilua taisi parantaa insuliiniherkkyyttä aika reippaasti.

Jaa viesti

Penkki 4x150kg ja 2x140kg

Vinopenkki kp 3x8 52kg

ristitalja 1x12 85kg, 2x12-15 70kg---> pudotus 50kg ja failureen

hauiskääntä mutkatangolla 3x8-10 60kg, superina dippiä.

hauis scott penkissä käsipainolla 2x8-10 18kg, 1x8 16kg. superina ojentajaa narulla taljassa 50kg

hammerkääntö taljassa narulla pudotussarjalla 20kg pudotuksilla koko pakka läpi.

Tuplahauis ristitaljassa 2x20

Jaa viesti

Kyykky ilman vyötä:

1x200kg

5x180kg

2x5 160kg

1x10 140kg

Prässi 3x10 320kg+kelkka

ghr 3x 6-8 ja negattivisia päälle. superina pohkeita vaaka prässissä.

reverse hyper 3x15 130kg

Vatsa kone 3x 15-20. superina pohkeet seisten.

Jaa viesti

Pystäri tangolla istuen 2x8 1x7 90kg, 1x15 60kg. välissä tukkipunnerruksessa yks kymppi 65kg

Viparit sivuille 3x10-12 21kg

facepull 2x14-15 85kg 1x15 70kg

Kapeapenkki 1x140, 1x160kg, 1x170kg, 180 fail, 5x140kg, 15x100kg.

Ranskalainen 3x6-8 60kg

ojentajakone ja dippikone superina.

Jaa viesti

Otin tänään vaan ykkösiä mavessa kun tiesin että sarjat ei kulje. 280kg sai kuitenki revittyä ilman vyötä, vaikka päivä oli tosi houno. Hyvänä päivänä 300kg tulis aivan varmasti taas, mutta tavote on se 700 paunaa jossain vaiheessa vetää.

Jaa viesti